Mitä annat äidillesi äitienpäivänä?
Kertokaa mitä olette keksineet omille äideillenne äitienpäiväksi? Itselläni on hiukan ideat vähissä joten ajattelin että olisi kiva kuulla mitä te muut olette keksineet. Ehkä saisin itsekin idean. :)
Kommentit (12)
Lähetän vain kortin. Asutaan eri paikkakunnilla enkä tällä kertaa pääse vierailemaan äidin luona, joten en viitsi mitään postipakettia lähettää. Yleensä olen viennyt kukkia.
Tilasin sille kellon kaiverruksella. :)
Mä annan vaan jotain kalliimpaa suklaata ja ruusun.
Yleensä ostan puutarhatarvikkeita, siemeniä, kukkasipuleita jne., koska äiti on innokas kotipuutarhuri. Mutta nyt hän jonottaa polvileikkaukseen, joten ostin apuvälineitä arkielämää helpottamaan.
Asun pidemmällä niin menen äidille jo pari päivää aiemmin yöksi. Aamulla aion herättää brunssille (kaikki itse tehtyä) ja annan kukkaset ja lahjakortin hierontaan, sekä itse tehdyn kortin. Iltapäivällä vien syömään pidemmän kaavan mukaan, ravintolassa annan luultavasti vielä ruusun. Kaikki sisarukset osallistuvat kustannuksiin, sekä tulevat mukaan. :)
Kukkia. On ollut tapana että olen vienyt äidille kukkakimpun ja äiti on tuonut mulle kukka- tai mansikka-amppelin :D Hän lahjoo mua vaikkei tarvisikaan, koska olen yksinhuoltaja eikä lapseni ole päiväkodissa niin ei oikeen voi tehdäkkään mitään. Kortin ovat yhdessä tehneet joskus kun lapsi on heillä hoidossa (esim sormivärillä maalanneet kädenjäljen kartongilla ja siitä kortti) :)
Vien valokuvakehyksen, jossa on kolme kuvapaikkaa. Synnytin tyttäreni viime vuonna ja hän on ihan minun ja äitini näköinen, kun olimme vauvoja. Kehystän meidän kolmen kuvat, kun olimme saman ikäisiä :)
Tilaan telefloran kautta ihanan kukkakimpun ja lähetän sen äidilleni, joka asuu toisella puolella Suomea.