Tein "Metsänkedot" tinderissä, nyt sovittu treffit 18v teiniritsan kanssa!
"Metsänkedot" = T Metsänketo oli valehdellut tinderissä iän "läpällä" 10v alakanttiin.
Olen 34v ja tinderissä ikä "lipsahti" 24v. Nyt sitten ensi perjantaiksi treffit sovittu viattoman näköisen 18v "teiniritsan" kanssa.
Tänään kävin ostamassa gilleten uusimman höylän, jotta parran saa täydellisesti pois!
Pari "salipullistelukuvaa" ja nuoret tytöt syttyy! :)
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta.
[/quote]
Pakko vielä lisätä, että olo oli erittäin hyväksikäytetty. Toki asiaan vaikutti se, että raahasi puolitajuttoman teinin kotiinsa ja harrasti seksiä kanssani, vaikken sitä olisi halunnut, mutten estääkään pystynyt. Sellaisia nuo pedot nyt vaan on.
[/quote] Alkoko nimi a:lla?
Nyt vaan sitten vittuilet sille ja vähättelet sitä sekä korostat itseäsi koko treffien ajan niin saanti on varmaa.
Voin kertoa oman näkökulmani tähän.. Itse, ollessani 19 v. sovin treffit yhden 25-vuotiaan miehen kanssa. Tai niin luulin.. treffeille saapui minunkin silmääni reippaasti yli 3-kymppinen mies, treffien aikana kertoi iäkseen 32 v. Ystävällisyyttäni olin treffit loppuun häiskän kanssa, mutta jälkeenpäin nauroin kavereideni kanssa tälle säälittävälle äijänkäppänälle (tuntui sen ikäisenä äijänkäppänältä). Keksin jonkun tekosyyn enkä enää lupautunut seuraaville treffeille. Ja ei, ei menty sänkyyn. Miehestä tuli heti sellainen säälittävä, ikäänsähäpeilevä perverssi mieleen, kun valehteli ikänsä.
Että onnea vaan treffeille!
t. nykyään 34-vuotias akankäppänä
Vihaan sanaa "teiniritsa"!!!!!! Jotenkin niin halventava.....
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:04"]
Voin kertoa oman näkökulmani tähän.. Itse, ollessani 19 v. sovin treffit yhden 25-vuotiaan miehen kanssa. Tai niin luulin.. treffeille saapui minunkin silmääni reippaasti yli 3-kymppinen mies, treffien aikana kertoi iäkseen 32 v. Ystävällisyyttäni olin treffit loppuun häiskän kanssa, mutta jälkeenpäin nauroin kavereideni kanssa tälle säälittävälle äijänkäppänälle (tuntui sen ikäisenä äijänkäppänältä). Keksin jonkun tekosyyn enkä enää lupautunut seuraaville treffeille. Ja ei, ei menty sänkyyn. Miehestä tuli heti sellainen säälittävä, ikäänsähäpeilevä perverssi mieleen, kun valehteli ikänsä.
Että onnea vaan treffeille!
t. nykyään 34-vuotias akankäppänä
[/quote]
Oliko tämä herrasmies komea ja timmissä kunnossa (vatsalihakset näkyy)?
En näytä normaalilta 34v mieheltä. Myös 20v tytöt monesti lähestyy minua.
Pitää nauttia nyt noista "prime" tytöistä kun voi. En todellakaan muuten kehtaa niitä lähestyä, mutta tinder on oiva vaihtoehto.
T: ap
18v horot on helppoja ja hyväuskoisia
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:09"]Vihaan sanaa "teiniritsa"!!!!!! Jotenkin niin halventava.....
[/quote]
No ihan kuvaava nimi siis helpoille huoruleille
Jos olisin 18v opintotuella elävä "teiniritsa" ja haluaisin välillä lasilliselle tai illalliselle vähän parempaan paikkaan tykkäisin kyllä Metsäkedosta Tinderissä. Miksi miehet ajattelee olevansa jotenkin voittajia tässä pelissä...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta.
[/quote]
Pakko vielä lisätä, että olo oli erittäin hyväksikäytetty. Toki asiaan vaikutti se, että raahasi puolitajuttoman teinin kotiinsa ja harrasti seksiä kanssani, vaikken sitä olisi halunnut, mutten estääkään pystynyt. Sellaisia nuo pedot nyt vaan on.