Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein "Metsänkedot" tinderissä, nyt sovittu treffit 18v teiniritsan kanssa!

Vierailija
04.05.2015 |

"Metsänkedot" = T Metsänketo oli valehdellut tinderissä iän "läpällä" 10v alakanttiin.

Olen 34v ja tinderissä ikä "lipsahti" 24v. Nyt sitten ensi perjantaiksi treffit sovittu viattoman näköisen 18v "teiniritsan" kanssa.

Tänään kävin ostamassa gilleten uusimman höylän, jotta parran saa täydellisesti pois!

Pari "salipullistelukuvaa" ja nuoret tytöt syttyy! :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minä en ikinä valehtelisi ikääni, mutta olen vähän kiinnostunut 17v teinistä ja saatan ehkä joutua treffeille. Muidenkin teinien (tyttöjen) mielestä se voisi olla hyvä idea, koska he ehdottivat sitä. Toisaalta en olekaan 34, vaan vasta 30 täyttänyt.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]

Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta.

[/quote]Ihan normaalia käydä baareissa missä iässä tahansa ja on monia täysin ymmärrettäviä syitä, miksi teini voi kiinnostaa. Kännissä siellä yleensä porukka on. Ainut juttu, mitä en itse kannata, on toisen juottaminen ja iän valehteleminen. Toisaalta aikuiset ja eri ikäluokkia edustavat naiset haluavat monesti itsekin päästä vielä entistä huonompaan kuntoon ja mankuvat lisää viinaa, vaikka se ei olisi hyväksi, joten vähän monimutkainen juttu sekin.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23v nainen, enkä edes katsele alle 3-kymppisiä.. Mikä ihme ihmisiä vaivaa ikäerojen kanssa. Ja miksi pitää valehdella iästään, kyllä meitäkin on jotka vanhemman miehen ottaa ;) nykyinen mies onkin jo 36 :)

Vierailija
4/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta.
[/quote]

Pakko vielä lisätä, että olo oli erittäin hyväksikäytetty. Toki asiaan vaikutti se, että raahasi puolitajuttoman teinin kotiinsa ja harrasti seksiä kanssani, vaikken sitä olisi halunnut, mutten estääkään pystynyt. Sellaisia nuo pedot nyt vaan on.
[/quote] Alkoko nimi a:lla?
[/quote]

Minun nimeni ei ala a:lla, miehen nimikirjaimet m.s. Ja opiskeli silloin ainakin aallossa.

Vierailija
5/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]

Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta.

[/quote]Ihan normaalia käydä baareissa missä iässä tahansa ja on monia täysin ymmärrettäviä syitä, miksi teini voi kiinnostaa. Kännissä siellä yleensä porukka on. Ainut juttu, mitä en itse kannata, on toisen juottaminen ja iän valehteleminen. Toisaalta aikuiset ja eri ikäluokkia edustavat naiset haluavat monesti itsekin päästä vielä entistä huonompaan kuntoon ja mankuvat lisää viinaa, vaikka se ei olisi hyväksi, joten vähän monimutkainen juttu sekin.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Mutta tässä oli se, että hän valehteli känniselle teinille (minulle) ikänsä 10 vuotta alakanttiin! Ei kovin rehellistä tai normaalia toimintaa ole.
Ja edelleen korostan, että todella tyrkyttämällä tyrkytti juotavaa ja lähes kantoi minut kotiinsa.

Vierailija
6/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onpahan tuokin tapa nolata itsesi. :D Luuletko oikeasti että 18-vuotias on niin hyvöuskoinen idiootti ettei erota kolmekymppistä ja kaksikymppistä? Ei saaatana. Jos olisin tuo tyttö niin nauraisin makeasti vanhalle papalle ja lähtisin kävelemään.

18-vuotias "teiniritsa"

Vierailija
7/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta. [/quote] Pakko vielä lisätä, että olo oli erittäin hyväksikäytetty. Toki asiaan vaikutti se, että raahasi puolitajuttoman teinin kotiinsa ja harrasti seksiä kanssani, vaikken sitä olisi halunnut, mutten estääkään pystynyt. Sellaisia nuo pedot nyt vaan on.

[/quote]

Musta sä vaikutat ihniseltä, joka ei ota vastuuta omista valinnoista. Toki oli väärin valehdella, en  antaisi itsekään anteeksi tuollaista petosta. Mutta että hän sut juotti ja raahasi? Joo. 

Vierailija
8/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käytännössä pedofiili koska 18-vuotiasta voi pitää vielä lapsena.

Vierailija
9/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ollut jotenkin kiero teini? 18-vuotiaana kolmekymppiset miehet oli mun mielestä ihan ok, pantavia löytyi joukosta huomattavasti enemmän, kuin itseni ikäisistä. Olis ollut ihan kamalaa panna jonkun teinipojan kanssa.

22-vuotiaana tapasin mieheni, joka oli silloin 30-vuotias, enkä todellakaan pitänyt minään papparaisena.

Vierailija
10/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:04"]Noo, itse pari vuotta sitten (19 -vuotiaana) umpikännissä baarissa eron jäljiltä. 22 -vuotiaaksi esittäytynyt HERRASMIES jatkoi juottamistani ja lopulta raahasi asuntoonsa. Lopun voittekin päätellä, ja heti, kun kykenin itse omin jaloin kävelemään, suuntasin kotiin. Mies otti facebookissa yhteyttä ja tunnusti olevansa 32 -vuotias!! Voi sitä kuvotuksen ja oksetuksen määrää, kuka on niin säälittävä, että 32 -vuotiaana metsästää kännisiä teinejä stadin ONNELASSA?! Ja kehtasi vielä ihmetellä mistä suutuin ja kuinka halusin hänen pysyvän erossa minusta. [/quote] Pakko vielä lisätä, että olo oli erittäin hyväksikäytetty. Toki asiaan vaikutti se, että raahasi puolitajuttoman teinin kotiinsa ja harrasti seksiä kanssani, vaikken sitä olisi halunnut, mutten estääkään pystynyt. Sellaisia nuo pedot nyt vaan on.

[/quote]

Musta sä vaikutat ihniseltä, joka ei ota vastuuta omista valinnoista. Toki oli väärin valehdella, en  antaisi itsekään anteeksi tuollaista petosta. Mutta että hän sut juotti ja raahasi? Joo. 

[/quote]

Nimenomaan otan vastuun valinnoistani, itsehän olin tyhmä teini, kun överikännit vetäisin baarissa. Mutta sen muistan, että mies oikeasti sitä juomaa TYRKYTTI. Ja todella raahasi minut, en omilla jaloillani kyennyt kävelemään. Senkin vielä muistan, että vettä häneltä pyysin kämpillä, mutta sainkin kirkasta viinaa. Ei kovin normaalia toimintaa tosiaan.
Ja unohtuiko se, että minua pantiin vasten tahtoani/puolitiedottomassa tilassa?
Tottakai minussa oli omat vikani, jotka tilanteeseen johti. Kuitenkin on täysin väärin, mitä tuo kolmekymppinen kuvotus teki.

Vierailija
11/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä luusereita ikänsä valehtelevat! Jos omasta mielestään näyttää 10 vuotta nuoremmalta, voi olla aika varma, että ne nuoremmat on eri mieltä. Naurettavaa XD!

Vierailija
12/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, ettet näytä normaalilta 34 v. mieheltä. Et myöskään käyttäydy normaalin miehen tavoin. Ihana kui-tenkin, että itsetuntosi on niin vääristynyt, että kuvittelet 18 v. tytön innostuvan sinusta. Tyttö parka, paska ilta tiedossa. Toivottavasti saa kuitenkin sedältä ilmaiset ruoat ja juomat.

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:04"]

Voin kertoa oman näkökulmani tähän.. Itse, ollessani 19 v. sovin treffit yhden 25-vuotiaan miehen kanssa. Tai niin luulin.. treffeille saapui minunkin silmääni reippaasti yli 3-kymppinen mies, treffien aikana kertoi iäkseen 32 v. Ystävällisyyttäni olin treffit loppuun häiskän kanssa, mutta jälkeenpäin nauroin kavereideni kanssa tälle säälittävälle äijänkäppänälle (tuntui sen ikäisenä äijänkäppänältä). Keksin jonkun tekosyyn enkä enää lupautunut seuraaville treffeille. Ja ei, ei menty sänkyyn. Miehestä tuli heti sellainen säälittävä, ikäänsähäpeilevä perverssi mieleen, kun valehteli ikänsä.

Että onnea vaan treffeille!

t. nykyään 34-vuotias akankäppänä

[/quote]

Oliko tämä herrasmies komea ja timmissä kunnossa (vatsalihakset näkyy)?

En näytä normaalilta 34v mieheltä. Myös 20v tytöt monesti lähestyy minua.

Pitää nauttia nyt noista "prime" tytöistä kun voi. En todellakaan muuten kehtaa niitä lähestyä, mutta tinder on oiva vaihtoehto.

T: ap

[/quote]

Vierailija
13/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä luusereita ikänsä valehtelevat! Jos omasta mielestään näyttää 10 vuotta nuoremmalta, voi olla aika varma, että ne nuoremmat on eri mieltä. Naurettavaa XD!

Vierailija
14/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:04"]

Jos olisin 18v opintotuella elävä "teiniritsa" ja haluaisin välillä lasilliselle tai illalliselle vähän parempaan paikkaan tykkäisin kyllä Metsäkedosta Tinderissä. Miksi miehet ajattelee olevansa jotenkin voittajia tässä pelissä...

[/quote] Hehheh.. aika naulan kantaan. Osa II "jouduin maksamaan ruoat" on jo ilmestynyt AV-palstalla.

Vierailija
15/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta se on Metsäketo eikä Metsänketo.

Vierailija
16/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:04"]Voin kertoa oman näkökulmani tähän.. Itse, ollessani 19 v. sovin treffit yhden 25-vuotiaan miehen kanssa. Tai niin luulin.. treffeille saapui minunkin silmääni reippaasti yli 3-kymppinen mies, treffien aikana kertoi iäkseen 32 v. Ystävällisyyttäni olin treffit loppuun häiskän kanssa, mutta jälkeenpäin nauroin kavereideni kanssa tälle säälittävälle äijänkäppänälle (tuntui sen ikäisenä äijänkäppänältä). Keksin jonkun tekosyyn enkä enää lupautunut seuraaville treffeille. Ja ei, ei menty sänkyyn. Miehestä tuli heti sellainen säälittävä, ikäänsähäpeilevä perverssi mieleen, kun valehteli ikänsä.

[/quote] joopa joo. Ei kovin uskottava juttu naureskeluineen. Tai sitten käyttäydyit kuin 13 v vielä 19 veenä.

Vierailija
17/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millää pahalla mutta kyllä siellä huomaa ketä ikänsä valehtelee. Noloa.

Vierailija
18/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:04"]Voin kertoa oman näkökulmani tähän.. Itse, ollessani 19 v. sovin treffit yhden 25-vuotiaan miehen kanssa. Tai niin luulin.. treffeille saapui minunkin silmääni reippaasti yli 3-kymppinen mies, treffien aikana kertoi iäkseen 32 v. Ystävällisyyttäni olin treffit loppuun häiskän kanssa, mutta jälkeenpäin nauroin kavereideni kanssa tälle säälittävälle äijänkäppänälle (tuntui sen ikäisenä äijänkäppänältä). Keksin jonkun tekosyyn enkä enää lupautunut seuraaville treffeille. Ja ei, ei menty sänkyyn. Miehestä tuli heti sellainen säälittävä, ikäänsähäpeilevä perverssi mieleen, kun valehteli ikänsä.

[/quote] hah, eihän miehessä ollut muuta vikaa kuin liian köyhä jne. Kyllä varmaan Ronaldollekin riittäisi alle 2-kymppisiä kuinka paljon vain haluaa. Vaikkei miljonääri olisikaan.

Vierailija
19/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset