Mitä nainen ajattelet jos treffeillä kolmekymppisen miehen kanssa selviää, että hän asuu vuokralla kaksiossa, eikä varallisuutta juuri ole?
Kommentit (59)
Pienemmissä kaupungeissa saa kaksion muutamalla kymppitonnilla. Pks eri asia.
Jos ap on itse tämä mies, kysyn vastakysymyksen: mitä itse ajattelet tilanteestasi?
Toivotko, että treffikaverillasi olisi oma asunto? Jatkoa ajatellen.
En ajattelisi vaan toimisin. Niin tein viimeksikin ja mies oli 27 v.
N 56 v.
Oma asiansa miten asuu. Minulla on velaton omistusasunto, johon ei mikään mies muuta. Kylässä saa käydä.
Ajattelen, että ihan normaalia ...
Ähäkutti taisi mennä ilkeämielinen ketjusi puihin idari!
Ei minullakaan kolmikymppisenä mitään varallisuutta vielä ollut. Vasta muutaman vuoden päästä siitä pääsin omistusasuntoon kiinni ja nyt se on puoliksi maksettu ja muutakin säästöä ja sijoitusta kertynyt jo. N43, Helsinki
Mitä tuosta nyt pitäisi ajatella? Ihan kuin mun mies, tekee vähän töitä jotta ehtii elääkin. Näin teen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
En välittänyt. Itseasiassa, asui peräti yksiössä. Oli aika huoleton rahankäytössään, ei tullut siis yllätyksenä.
Ihan kelpoukko siitä on tullut, nyt 10v myöhemmin on omakotitalo, autot, lapset ja koirat kuten muillakin nelikymppisillä.
Mies päätteli, ettei ehkä saisi seksiä enää koskaan ja toteutti naisen unelmat hiki hatussa.
Eipä mulla 48- vuotiaalla naisellakaan ole varallisuutta, asun vuokralla ja olen ansiopäivärahalla tällä hetkellä.
Kun ei tasan mene nallekarkit elämässä, niin meitä ihmisiä on kovin erilaisissa elämäntilanteissa.
Omat vanhemmatkin ovat pienituloisia eläkeläisiä, vuokralla ja varmasti ei ole tulossa perintöä, enkä sitä koskaan ole odottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välittänyt. Itseasiassa, asui peräti yksiössä. Oli aika huoleton rahankäytössään, ei tullut siis yllätyksenä.
Ihan kelpoukko siitä on tullut, nyt 10v myöhemmin on omakotitalo, autot, lapset ja koirat kuten muillakin nelikymppisillä.
Mies päätteli, ettei ehkä saisi seksiä enää koskaan ja toteutti naisen unelmat hiki hatussa.
Eikö miehillä ole mitään itsekunnioitusta toteuttaa tätä kokoelämä vuokralla yksiössä unelmaansa, kun niistä valtaosa sen vaihtaa siihen omakotitaloon ja lapsiperhe-elämään?
Ajattelee että onko hyvä paneen 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä asuu, Helsingissä yleisempää. Muuten vähän ihmettelisin, minne on rahansa hassannut jos mitään omaisuutta ei ole kertynyt. Itse kun olen tarkka rahasta. Toista tuhlaria tuskin haittaa paljoakaan.
Ei duunaripalkoilla mitään asuntoja ostella. Moni korkeastikoulutettu on pihalla duunarin arjesta.
Kyllä maaseudulla ostellaan.
Ei varmasti ostella millään 1500e bruttopalkoilla.
Kyllä silläkin saa lainan, jolla ostaa jopa omakotitalon (halvan, rintamamiestalo).
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla kolmekymppisellä naisellakaan ole asuntoa tai hurjaa määrää varallisuutta, kuten ei kenelläkään ystävistäni. En tiedä miksi odottaisin sitä mieheltä.
Väitätkö ihan tosissasi, että mieheltä ja naiselta odotetaan samanlaista varallisuustasoa?
Taidat trollata oikein urakalla
Ei minua haitannut, selvisi että mieheni olikin varakas, varallisuus olikin salkussa. Tässä vaiheessa oltiin jo seurusteltu monta kuukautta ennen kuin kertoi.
Pitkä koulutus erikoistumisineen jne.jne. Eipä siinä ehdi kolmekymppinen paljon vielä omaisuutta haalimaan, jos ihan omillaan haluaa tulla toimeen.
19-20 vuotta opiskelua siihen mennessä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla kolmekymppisellä naisellakaan ole asuntoa tai hurjaa määrää varallisuutta, kuten ei kenelläkään ystävistäni. En tiedä miksi odottaisin sitä mieheltä.
Väitätkö ihan tosissasi, että mieheltä ja naiselta odotetaan samanlaista varallisuustasoa?
Taidat trollata oikein urakalla
No, puhun vaan omasta puolestani, mutta minä en ainakaan vaadi tai oleta miehen tulotason olevan mitenkään korkeampi kun omani.
Golddiggerit sitten erikseen.
Kaksio? Vau. Luuserilla ei olisi varaa kaksion vuokraan, ainakaan missään vähänkään isommassa kaupungissa.
Joku 20 neliön yksiö vanhassa vuokrakasarmissa voisi olla ohuesti hälytyskelloäänen arvoinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kaksio? Vau. Luuserilla ei olisi varaa kaksion vuokraan, ainakaan missään vähänkään isommassa kaupungissa.
Joku 20 neliön yksiö vanhassa vuokrakasarmissa voisi olla ohuesti hälytyskelloäänen arvoinen paikka.
Samaa mieltä, mutta tuo hälytyskello soisi vasta jos mies olisi tyytynyt tilanteeseensa. Jos taas on väliaikainen asunto koska esim. säästää omaan niin sekin on ihan fine.
Eihän tuossa mitään ihmeellistä. Asuu sentään omillaan. Paljon huonommin voisi olla. Yksi deittini asui vielä kotona (31v) se vähän haittasi
Asui omistusrivarissa avokkinsa kanssa. Kuukautta myöhemmin vuokrayksiössä, rivarista ei lainan ja muuttokulujen jälkeen jäänyt juuri mitään käteen. Hyvin kelpasi.
Ovatko kaikki yleensä jo kolmekymppisinä asettuneet aloilleen? Itse olen halunnut nähdä maailmaa ja asua muuallakin kuin koti- ja opiskelupaikkakunnilla. En vielä nyt nelikymppisenäkään tunne tarvetta omistaa asuntoa, vaikka talouden puolesta se mahdollista olisikin, ja vaikka samalla paikkakunnalla olen nyt asunut jo vuosia.
Ihmisillä on erilaisia arvoja ja valintoja, joten varmaan siitä vuokralla asumisesta saisi treffeillä mukavan keskustelun, ja oppisi tuntemaan deittiään vähän paremmin.