Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä tehdä saippuakuplia olkkarissa? Peukuta.

Vierailija
04.05.2015 |

Meillä saa, eli yläpeukkua pukkaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää siivota. Minä en niin sisällä ei tieten tahtoen sotketa.

Vierailija
22/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolmea lasta ja jos he kaikki saavat kavereineen puhallella sisällä, niin se jälki ei tosiaan olisi kivaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"]Miksi ei saa? [/quote] Tahrat ja tahmat. Kylppärissä ja ulkona ok. [/quote] Ai niin tosiaan... niitähän ei saa pestyä pois. Voi itku.

[/quote]

Mulla on muutakin tekemistä kuin peseskellä ikkunoita, sohvia, verhoja ja lattioita päivät pääksytysten. Myöskään elektroniikka tai taulut (perintönä sadut pari öljyvärimaalausta) eivät tykkää kuplista.

Vierailija
24/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sen jälkeen kun kuopus juosten kaatoi saippuaa laittialle, kaatui ja kolautti päänsä TV-tasoon :(
Ulkona saa ja kylppärissä jos pysyy paikallaan.

Vierailija
25/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Tahmat syynä ja vielä isompi syy on se että lattia tulee saippuasta luikkaaksi ja se on jo vaarallista. Parkettikaan ei oikeen tykkää jos pullollinen kaatuu siihen.

Vierailija
26/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"]Miksi ei saa? [/quote] Tahrat ja tahmat. Kylppärissä ja ulkona ok. [/quote] Ai niin tosiaan... niitähän ei saa pestyä pois. Voi itku.

[/quote]

Mulla on muutakin tekemistä kuin peseskellä ikkunoita, sohvia, verhoja ja lattioita päivät pääksytysten. Myöskään elektroniikka tai taulut (perintönä sadut pari öljyvärimaalausta) eivät tykkää kuplista.
[/quote]
Uuuuu, ihan perintönä saadut. Piti päästä leveileen. Voi hitsi, kun olen kade nyt, itku pääsi. Vittu LOL!

Vierailija
27/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, mutta eipä saa piirrellä seiniin, värittää katuliiduilla keittiön laattalattiaan tai tehdä huulenkuvia ikkunoihin. Ei, vaikka ne kaikki voitaisiin pestä pois tai maalata päälle. Joku tolkku pitää olla siinä, miten sisätiloissa ollaan. Tai jos ollaan kaupungin vuokrakämpässä, niin ei kai sillä sitten niin väliä ole.

Vierailija
28/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote]
Uuuuu, ihan perintönä saadut. Piti päästä leveileen. Voi hitsi, kun olen kade nyt, itku pääsi. Vittu LOL!
[/quote]
Haha apua xD kylläpä sitä kaikesta ihmiset kiukkuuntuu

Vierailija
29/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa, enkä minä mitään tahmaa ja tahroja ole huomannut. Sohvakin saa vähän raikastusta samalla :D

Vierailija
30/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puhaltaa :) Muovimatto lattiassa, niin ei haittaa vaikka kaatuisi lattialle vahingossa.

Vierailija
31/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa meilläkään sisällä ollenkaan. Samoja syitä kuin muillakin. Oma piha, joten ulkona on hyvä puhallella.

Vierailija
32/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:10"]Saa puhaltaa :) Muovimatto lattiassa, niin ei haittaa vaikka kaatuisi lattialle vahingossa.
[/quote]
Entäs jos joku liukastuu ja loukkaa?

Vierailija
33/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut tullut mieleenkään että joku niitä puhaltaisi sisällä. Mulla on muuten tullut valkoisiin vaatteisiin niistä joskus sellaisia tahroja ettei lähde pesussakaan pois. Mitä lie aineita niissäkin nykyään käytetään, ei taida olla vain saippuavettä

Vierailija
34/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, vaikken mikään hygieenikko olekaan. Ensinnäkin lattia tulee todella liukkaaksi eli on vaarallista ja toiseksi elektroniikka ei tykkää tuosta tahmasta. Kotonakin kunnioitetaan yhteistä omaisuutta. Menevät usein alkkarisillaan kylppäriin puhaltamaan ja kesällä pihalle.

Vierailija
35/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:10"]Saa puhaltaa :) Muovimatto lattiassa, niin ei haittaa vaikka kaatuisi lattialle vahingossa. [/quote] Entäs jos joku liukastuu ja loukkaa?

[/quote]

Tietysti se pyyhitään pois lattialta, jolloin siihen ei liukastu. Mutta jos samantien liukastuu, kun kaatuu, niin sattuuhan sitä. Lapset varsinkin saavat isompiakin kolhuja etenkin, kun opettelevat kävelemään. Tuossa tapauksessa tuskin kovin pahasti kukaan loukkaa itseään :)

Vierailija
36/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:16"]Eipä ollut tullut mieleenkään että joku niitä puhaltaisi sisällä. Mulla on muuten tullut valkoisiin vaatteisiin niistä joskus sellaisia tahroja ettei lähde pesussakaan pois. Mitä lie aineita niissäkin nykyään käytetään, ei taida olla vain saippuavettä
[/quote]

Meilläkin muutamat lasten vaatteet menny pilalle moisesta litkusta. Ei lähde tahrat pois pesussa. :/ Tämä takia saippuakuplia saa kesällä kun voiolla ilman paitaa pihalla. :P Tarkka äiti olen, tiedän. :)

Vierailija
37/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän olkkarin matto on niin suuri, että kattaa koko oleskelualueen. Saa siinä puhallella, ei tule liukasta, kun paksu karvainen villamatto imee saippuat. Usein viihdytän lapsia puhaltelemalla kuplia sohvalla, he pomppivat lattialla ja ottavat kiinni.

Pienimmän omaan käteen en anna purkkia, se kaatuisi ihan varmasti kokonaan, joko sohvalle tai matolle. Ei sekään mikään katastrofi olisi, mutta koitan välttää.

Ap

Vierailija
38/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikamoisen määrän taitaa ne kakrunne puhallella kerrallaan tai sitten loiskivat, kun kaikki menee pilalle ja liukkaaksi. Meillä saa puhallella missä lystää. Tähän päivään mennessä en ole huomannut, että mitään jälkiä tai liukkautta jäisi.

Vierailija
39/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikitään vesileikit muualla kuin olkkarissa. Saippuakuplat ei mielestäni kuulu minnekään sisälle, ei edes kylpyhuoneeseen

Vierailija
40/52 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tapetit ei tykkää, matot hankalasti pestäviä, sohvien kangas arkaa. Jos haluaa puhallella menee kylppäriin tai pihalle, jos ei kelpaa niin ei tarvi puhallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä