Aamulla ruokakaupassa törmäsin mieheni tyttöystävään!
Olin aamulla yksin kaupassa. Kiinnitin huomiota että minua seurataan. Perääni hihiteltiin ja tuijoteltiin. Sittem älysin! Se oli se saatanan ämmä jota mieheni känni paneskeli viime kesänä! Miehen kanssa asiat ihan reilassa nyt mutta kylläpä viha ja raivo taas kumpusi sisältä kun näin tämän tyttösen! Mieleni teki huutaa! Toisaalta itkeä. Se vei jotain minulta mitä en saa takaisin. Huh, sainpas sanottua. Olo vieläkin jotenkin järkyttynyt.
Kommentit (49)
Olisit ap nakannut jotain ostoskärrystä den naamalla. Maidot, mehut, kyljykset...... Jos joku huora uskaltaisi koskea minun mieheeni niin kyllä se saiss juosta ja lujaa...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:45"]Ap, se heitukka kelpasi miehelles _yhtenä_ iltana, _kännissä_. Sut mies sen sijaan halusi pitää ja ihan selvin päin. Olet parempi kuin kumpikaan niistä, tsemppiä!
[/quote]
Kyse tosiaan oli yjdesyä viikonlopusta. Olivat molemmat humalassa koko viikonlopun (eri porukoissa reissussa, samassa paikassa) panemiset siis oli saman vuorokauden aikana. En hyväksy tekoa, mutta minun on hyväksyttävä että se tapahtui. Ja todella, mieheni halusi edelleen minut. Aloin osin vahingossa käyttäytynään erilailla. Pukeutumiseni muuttui radikaalisti (olin verkkarikotiäiti!) eli vetävät kuteet niskassa joka pv. Aloin meikkaamaan päivittäin, laitan hiukset. Laihduin 15kg, osin stressin takia. Mutta nykyään olen oikeastaan aika kissa! Ja tämän muutokaenmieskin huomasi! On ehkä jopa vähän mustis jos saan vaikka kaupungilla perään katseluja. Ottaa kainaloon ja näyttää näin muille miehille! Tpivon että pettäminen on meidän osalta ohi!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:45"]Ap, se heitukka kelpasi miehelles _yhtenä_ iltana, _kännissä_. Sut mies sen sijaan halusi pitää ja ihan selvin päin. Olet parempi kuin kumpikaan niistä, tsemppiä! [/quote] Kyse tosiaan oli yjdesyä viikonlopusta. Olivat molemmat humalassa koko viikonlopun (eri porukoissa reissussa, samassa paikassa) panemiset siis oli saman vuorokauden aikana. En hyväksy tekoa, mutta minun on hyväksyttävä että se tapahtui. Ja todella, mieheni halusi edelleen minut. Aloin osin vahingossa käyttäytynään erilailla. Pukeutumiseni muuttui radikaalisti (olin verkkarikotiäiti!) eli vetävät kuteet niskassa joka pv. Aloin meikkaamaan päivittäin, laitan hiukset. Laihduin 15kg, osin stressin takia. Mutta nykyään olen oikeastaan aika kissa! Ja tämän muutokaenmieskin huomasi! On ehkä jopa vähän mustis jos saan vaikka kaupungilla perään katseluja. Ottaa kainaloon ja näyttää näin muille miehille! Tpivon että pettäminen on meidän osalta ohi!
[/quote]
Voi kun sä olet naivi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:45"]Ap, se heitukka kelpasi miehelles _yhtenä_ iltana, _kännissä_. Sut mies sen sijaan halusi pitää ja ihan selvin päin. Olet parempi kuin kumpikaan niistä, tsemppiä! [/quote] Kyse tosiaan oli yjdesyä viikonlopusta. Olivat molemmat humalassa koko viikonlopun (eri porukoissa reissussa, samassa paikassa) panemiset siis oli saman vuorokauden aikana. En hyväksy tekoa, mutta minun on hyväksyttävä että se tapahtui. Ja todella, mieheni halusi edelleen minut. Aloin osin vahingossa käyttäytynään erilailla. Pukeutumiseni muuttui radikaalisti (olin verkkarikotiäiti!) eli vetävät kuteet niskassa joka pv. Aloin meikkaamaan päivittäin, laitan hiukset. Laihduin 15kg, osin stressin takia. Mutta nykyään olen oikeastaan aika kissa! Ja tämän muutokaenmieskin huomasi! On ehkä jopa vähän mustis jos saan vaikka kaupungilla perään katseluja. Ottaa kainaloon ja näyttää näin muille miehille! Tpivon että pettäminen on meidän osalta ohi!
[/quote]
Niin, niin sä luulet. Mies muistelee, millaista oli olla sen tyttösen kanssa. Mies ei jätä tilaisuutta käyttämättä, jos tulee uusi tilaisuus tuon tyttösen tai jonkun muun nuoren tyttösen kanssa. Sinä olet vaimomateriaalia, varsinkin kun annat kaiken anteeksi, mutta muualta haetaan tyydytystä/pönkitystä itsetunnolle.
Mä olisin kääntynyt kyyläämään sitä pikku likkaa tonnin seteli ilmeellä että "ootko tosissas nuon lapsellinen"
Siin onko noin? Eli koska petti niin pettää? ! Haluan uakoa perheeseemme ja meihin. Eikö mies voi oikeasti katua virhettä ja parantaa tapojaan? Ap
Jospa nyt lakkaisit ajattelemasta sitä tyttöä ja keskittyisit perheeseesi. Aika äkkiä pääset alta pois jos kohtaat tytön jossain. Mutta jos asia vaivaa sinua edelleen, niin...pitäisikö sitä käsitellä vielä jollain tapaa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:54"]
Siin onko noin? Eli koska petti niin pettää? ! Haluan uakoa perheeseemme ja meihin. Eikö mies voi oikeasti katua virhettä ja parantaa tapojaan? Ap
[/quote]
Eikös tuo, että saman vuorokauden aikana pani vierasta kaksi kertaa, kerro jo kaiken oleellisen? Eli mies ei katunut edes ensimmäistä kertaa, joten päätti ottaa vielä uusiksi kun oli timmi tyttönen tarjolla.
Seuraavaa kertaa odotellessa.... usko pois, se tulee kyllä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:45"]
Ap, se heitukka kelpasi miehelles _yhtenä_ iltana, _kännissä_. Sut mies sen sijaan halusi pitää ja ihan selvin päin. Olet parempi kuin kumpikaan niistä, tsemppiä!
[/quote]
Kahtena iltana.