Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa äitienpäivä :((((

Vierailija
10.05.2015 |

Mies päätti eilen vetää vuosisadan kännit ja tänään tietenkin potea vuosisadan krapulaa. Äsken nousi ylös ja ihmetteli miksi en halaa ja pussaa. Voi veeee.
Ei toivottanut edes hyvää äitienpäivää.
Olen tehnyt ruokaa koko päivän, käynyt kukkakaupassa. Kyseli että ostinko anopille kukkia. En vaivautunut vastaamaan. Terassilla kukkia mutta herra saa maksaa kukan hinnan + kuljetuksen. Mun se pitää varmaan lähteä viemään anopille. En tasan vie. Menkööt vaikka taksilla.
Näin meillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen helmi. Pidä tuosta kiinni!

Vierailija
2/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Lähde kun vielä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei tee näin joka viikko eikä edes kerran vuodessa. Mutta miksi piti JUST NYT tehdä se? ÄITIENPÄIVÄNÄ.
En vaadi lahjoja, kukkia, kortteja tms mutta voisi edes jotenkin huomioida.
Ap

Vierailija
4/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nauttimaan äitienpäivästä vasta eron jälkeen :D ei tarvi odottaa turhia

Vierailija
5/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena itseäni ärsytti kaikki joulut ja äitienpäivät ym kun aina oli oletusarvona että nyt sitten pitää käyttäytyä ja olla hiljaa ja kutakuinkin näkymätön. Olenkin päättänyt omalla kohdalla ettei ei pidä odottaa että tietyt päivät olisi kotenkin tärkeämpiä kuin toiset ja että lapset saavat olla lapsia oli päivä mikä hyvänsä.

Vierailija
6/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, vastasin väärään ketjuun
T:6

Vierailija
7/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä parisuhteita joita täällä kuvataan! Olisiko kuitenkin että vakka kantensa valinnut. Itse en vain voi ymmärtää näitä idaripariskuntia ja niiden ongelmia. Sitten vielä silmät selällään puolustellaan, että ei se aina noin käyttäydy. Kertakin riittäisi minulle, mutta sitä saa mitä on tilannut.

Vierailija
8/8 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vitun äitienpäivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä