Aamulla ruokakaupassa törmäsin mieheni tyttöystävään!
Olin aamulla yksin kaupassa. Kiinnitin huomiota että minua seurataan. Perääni hihiteltiin ja tuijoteltiin. Sittem älysin! Se oli se saatanan ämmä jota mieheni känni paneskeli viime kesänä! Miehen kanssa asiat ihan reilassa nyt mutta kylläpä viha ja raivo taas kumpusi sisältä kun näin tämän tyttösen! Mieleni teki huutaa! Toisaalta itkeä. Se vei jotain minulta mitä en saa takaisin. Huh, sainpas sanottua. Olo vieläkin jotenkin järkyttynyt.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"]
Suhde ei jatku. Mutta sitä tapahtui pari kertaa vuosi sitten, aina humalassa. Ei ne seurustellut, mutta ikänsä puolesta tytöttelin. En varmaankaan ole päässyt siitä vielä yli. Silloim tällöin häneen törmään. Joka kerta sama tunneryöppy. Henkinen turpaan veto. Mutta yhdessä me edelleen olemme. Pieniä lapsia. En vaan mahda sille mitään että hänellä on jonkinlainen yliote minusta. Kerroin miehelle. Itkin kotona. Hän lohdutti ja pahoitteli että joudun vieläkin kärsimään. En halua erota. Meillä on ihana perhe ja rakastan miestäni. Hän teki väärin ja ymmärtää kyllä sen. Mutta tämä suttura...en vaan halua kohdata sitä. Olen aina ollut vahva ihminen mutta sen tullessa vastaan vajoan maan tasalle.
[/quote]
Reaktiosi on ihan ymmärrettävää. Mutta jos jatkossa tämän "sutturan" näet, niin älä anna hänelle yliotetta sinusta. Hymyile ja vaikka tervehdi iloisesti, vaikka kuinka tuntuisi pahalta sisältä. Näyttele itsevarmaa ja näytä, että olet päässyt asiasta yli - vaikket olisikaan. Älä ikinä koskaan näytä tätä heikkouttasi sille toiselle naiselle, muuten se hihittelee hautaansa asti.
[/quote]
Kiitos sinulle noista sanoista! Olinkin päättänyt jo aiemmin että nakkelen niskojani mokomalle mikäli törmäämme. Mutta...kun se tilanne tulee aina niin yllättäen, ei voi varautua. Menen vaan lukkoon. Alkuun asetelma olikin toisinpäin, hän pelkäsi minua. Annoin tulla tuutin täydeltä ja ripitin kunnolla. Hän pelkäsi että lyön. Jotenkin tämä vaan kääntyi sitten päälaelleen ja minusta tuntuu että hänkin on huomannut minun reaktiot.
Järkyttävä tyyppi tuo muija. Mitä helvettiä on miehesi päässä liikkunut, kun on pannut tuollaista tyhjäpäistä teiniä? Ymmärrän kyllä ap:ta ja voin kuvitella, että musta tuntuisi ihan samalta, koska mullakin on aika huono itsetunto. Mutta ap:lle vinkkinä että kannattaisi nyt tosissaan alkaa tehdä töitä itsetunnon parantamisen eteen. Huono itsetunto kun vaikuttaa muuhunkin elämään, eikä vain silloin harvoin kun kohtaat tuon bimbon. Mites, kehtaako se hihitellä sulle yksin ollessaan vai pelkästään silloin kun on kaveri turvana? Voisit ottaa sen uudestaan tiukkaan puhutteluun joskus jos kohtaat yksin... Tai mieti etukäteen joku naseva kommentti, jonka voit heittää kun kohtaat sen seuraavan kerran. Älä päästä typerää teinikanaa niskan päälle!!
Olisit sanonu sille kovaan ääneen, että ootko jaellu p****asi vanhemmille ukkomiehille viime aikoina.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:09"]Mä eroaisin. Lapset miehelle. Saisi tyttönen alkaa äitipuoleksi´, itse alkaisin etä-äidiksi.
[/quote]
Mitä vittua?:D Itse EN todellakaan alkaisi vapaaehtoisesti etä-äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:46"]Ihan aidosti toivon, että tämä on provo. Jos ei ole, niin ihan aidosti ap:n kannattaa hakeutua hoitoon.
[/quote]
Kannattaa hakeutua hoitoon jos joku hihittelee kaupassa? No on aika radikaalit toimenpiteet sulla.
Ihan normaali reaktio! Aika parantaa haavat..
Tosiaan...ei käyttäydy tuollalailla kun on yksin liikenteessä. Nyt oli joku pissis kaveri mukana! Vitsit, mä vielä sille näytän! Voi kun keksis etukäteen jotain nasevaa sanottavaa ja muistaisin sen vielä ensi kerralla! Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:28"]
Olisit sanonu sille kovaan ääneen, että ootko jaellu p****asi vanhemmille ukkomiehille viime aikoina.
[/quote]
eikä, repesin tälle :D
Onko miehesi hoito hyvän näköinen? Isot kiinteät tissit tiukka vittu ja ap vanha kurppa.
Jos vaan joskus pääsisi vielä panemaan tuollaista kiimaista nuorta naista millä kiinteä kimmoisa pehmeä iho, raskauksien raiskaamaton vatsanahka ja vittu.
T.mies39v
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:28"]
[/quote]
eikä, repesin tälle :D
[/quote]
Tuolla lailla ei ainakaan kannata sanoa koska on kaksi kertaa antanut ap.n miehelle niin saattaa vastata että antaa vieläkin.
Se "suttura" ei ole vastuussa teidän avioliitosta ja sen ongelmista. Miehesi on ainoa syyllinen.
Mä olisin huutanut kovaan ääneen että joko sä hoidatit sun klamydias minkä tartutit mun mieheen, vai eikö palkka huoraamisesta riittänyt..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:16"]
Onko miehesi hoito hyvän näköinen? Isot kiinteät tissit tiukka vittu ja ap vanha kurppa. Jos vaan joskus pääsisi vielä panemaan tuollaista kiimaista nuorta naista millä kiinteä kimmoisa pehmeä iho, raskauksien raiskaamaton vatsanahka ja vittu. T.mies39v
[/quote]
Idiootti. Tuon ikäinen nainen voisi olla sun lapsi. Itse olen 39v ja minulla on 21v tytär. Repisin pallit irti tollaselta luuserilta jos tulisit vastaan. "Jos vaan joskus vielä", siinähän haaveilet mutta tuon ikäiset kyllä on mielummin nuorten kollien kanssa.
Isämies 39
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"]Se "suttura" ei ole vastuussa teidän avioliitosta ja sen ongelmista. Miehesi on ainoa syyllinen.
[/quote]
En ole moista väittänytkään! Kerroin vaan miltä hänen kohtaamisensa tuntuu. Meillä EI ole ongelmaa avioliitossa. Ja kyllä, mieheni on syyllinen aviorikokseen. Mutta ei tämän ihmisen silti tarvitse minulle naureskella! Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"]Se "suttura" ei ole vastuussa teidän avioliitosta ja sen ongelmista. Miehesi on ainoa syyllinen. [/quote] En ole moista väittänytkään! Kerroin vaan miltä hänen kohtaamisensa tuntuu. Meillä EI ole ongelmaa avioliitossa. Ja kyllä, mieheni on syyllinen aviorikokseen. Mutta ei tämän ihmisen silti tarvitse minulle naureskella! Ap[/quote]
Minulle nuo pettämiset olisivat merkkejä siitä ettei avioliitto ole kunnossa.
Silloin oli ongelmia, nyt niitä on ratkottu. Ja nyt kaikki hyvin! Vai tarkoittaako se että jos mies ollut uskoton niin aina olisi ongelmia? Asiat on puhuttu, käyty terapiassa. Itketty, naurettu, huudettu. Nyt olrmme löytäneet ne hyvät syyt ja elämä on muutoin tasapainossa. Mutta tyttösen kohtaaminen on minulle ongelma! Liittomme voi hyvin. Kissat ja norsut on nostettu pöydälle ja pöytä siivottu! Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:37"]
Silloin oli ongelmia, nyt niitä on ratkottu. Ja nyt kaikki hyvin! Vai tarkoittaako se että jos mies ollut uskoton niin aina olisi ongelmia? Asiat on puhuttu, käyty terapiassa. Itketty, naurettu, huudettu. Nyt olrmme löytäneet ne hyvät syyt ja elämä on muutoin tasapainossa. Mutta tyttösen kohtaaminen on minulle ongelma! Liittomme voi hyvin. Kissat ja norsut on nostettu pöydälle ja pöytä siivottu! Ap
[/quote]
Mistä voit tietää ettei petä vaikka koko ajan sinua? ei hän sinua kunnioita ja rakasta aidosti kun on 2 kertaa mennyt sua pettämään. Voi hyvinkin pettää sua tyttösen kanssa tuskin se muuten sulle naureskelisi. Avaa silmäsi.
Ap, se heitukka kelpasi miehelles _yhtenä_ iltana, _kännissä_. Sut mies sen sijaan halusi pitää ja ihan selvin päin. Olet parempi kuin kumpikaan niistä, tsemppiä!
Mä eroaisin. Lapset miehelle. Saisi tyttönen alkaa äitipuoleksi´, itse alkaisin etä-äidiksi.