Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ammattivalittaja on ehkä paras palstan provo..

Vierailija
04.05.2015 |

...vai onko? Äänestystä kehii!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:16"] Mitää "parasta" on mielenterveysongelmissa? Siitähän ammattivalittaja kärsii, oli juttunsa totta tai ei. [/quote] Jännä että mut on todettu ihan terveeksi tuolta puolelta, ainoastaan on oppimisvaikeudet.t.ammattivalittaja [/quote] Olet tainnut jättää kertomatta lääkäreille näistä jatkuvista aloituksistasi av:lle ja muille keskustelupalstoille?[/quote] Tänne kirjoittelee muutkin kuin minä ja se että kirjoittelen tänne tarkoittaa vaan sitä ettei mulla ole yhtään ystävää jonka kanssa päivisin jutella.t.ammattivalittaja

[/quote]

"en se minä ollut" - väistö provolla käytössä. Rekisteröi nimimerkki niin tänne ei nimimerkkiäsi käyttäen kirjoittele kukaan muu kuin sinä itse.

Vierailija
42/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:07"]

No kyllä, ärsytyskäyrä nousee tappiin joka kerta, kun uusi aloitus ilmestyy. Onnistunut, krooninen provoilija. Tosin nyt kyllä alkaa jo olemaan niin, että suurinta osaa ammattivalittajan ketjuista en tahdo edes avata negatiivisten tunnetilojen välttämiseksi.

[/quote]

Mä en provoa. Kyllä mun ketjuni käsittelee 90% mun ihan oikeaa elämääni. Ja nyt joku tahallaan on tänä aamupäivänä nostellut mun ketjujani ylös.t.ammattivalittaja

[/quote]

Mikähän tässäkin viestissä oli miinustamisen arvoista. 

T:ystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:42"]

No kyllä, ärsytyskäyrä nousee tappiin joka kerta, kun uusi aloitus ilmestyy. Onnistunut, krooninen provoilija. Tosin nyt kyllä alkaa jo olemaan niin, että suurinta osaa ammattivalittajan ketjuista en tahdo edes avata negatiivisten tunnetilojen välttämiseksi.

[/quote]

Mä en provoa. Kyllä mun ketjuni käsittelee 90% mun ihan oikeaa elämääni. Ja nyt joku tahallaan on tänä aamupäivänä nostellut mun ketjujani ylös.t.ammattivalittaja

[/quote]

[/quote]

Se, että kukaan ei tiedä mikä viesteistä on "ammattivalittaja" - nimimerkkiä käyttävän henkilön kirjoittama ja mikä taas jonkun muun tekosia. Se mahdollistaa provoilun laajalla rintamalla ja irtisanoutumisen niistä jälkeenpäin övereiksi osoittautuneista provoista sanomalla että "joku muu ne kirjoitti". Tämä tilanne on henkilön itsensä valinta ja koska tahansa korjattavissa. Vaan kun se rajoittaisi provoilun vapautta... Siksi tulee miinusta.

Vierailija
44/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kaikilla varmaan ollut niin hyvä ja helppo elämä etteivät usko että kenelläkään voisi olla tällaista kun mulla on ja on ollut.t.ammattivalittaja

Vierailija
45/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kaikilla varmaan ollut niin hyvä ja helppo elämä etteivät usko että kenelläkään voisi olla tällaista kun mulla on ja on ollut.t.ammattivalittaja

[/quote]

Rekisteröi nimimerkkisi niin tiedät että palaute tulee sinulle eikä eikä siitä, että joku arvelee nimimerkin takana lymyävän useita provoilijoita.

Vierailija
46/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat tänne palstalle kirjoittaa, lainata muiden tekstiä jne, osaat kyllä rekisteröityäkin.

Vierailija
47/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minua ei kyllä haittaa, enkä provosoidu 

Vierailija
48/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta paras provo on kyllä mies 29v. Niin raivostuttava ihminen. :D

Vierailija
49/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ammattivalittajan provot ainakaan minun kohdallani, koska en edes avaa niitä. Ovat niin ankeita ja tylsiä, että on helppo hypätä yli.

Vierailija
50/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:07"]

Ei toimi ammattivalittajan provot ainakaan minun kohdallani, koska en edes avaa niitä. Ovat niin ankeita ja tylsiä, että on helppo hypätä yli.

[/quote]

En voi sille mitään että mulla on tylsä ja ankea elämä.t.ammattivalittaja

Vierailija
51/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:14"]

En ole pitkiin aikoihin ees avannu sen ketjuja. Paska tyyppi. Mut hyvä et tajuu kirjoittaa toistaiseks vielä nimimerkillään niin tajuun pysyy pois sen ketjuista. Muuten vois viel joskus provosoitua.

[/quote]

Luuletko että tuo on samin ainoa tuotos netissä?

Vierailija
52/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ammattivajaa kirjoittelee myös kaksplussalla?

Vierailija
53/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:14"]

En ole pitkiin aikoihin ees avannu sen ketjuja. Paska tyyppi. Mut hyvä et tajuu kirjoittaa toistaiseks vielä nimimerkillään niin tajuun pysyy pois sen ketjuista. Muuten vois viel joskus provosoitua.

[/quote]

Luuletko että tuo on samin ainoa tuotos netissä?

[/quote]

Kenen?t.ammattivalittaja (minä ainakin olen nainen)

Vierailija
54/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hullu on koko universumin paskin provoilija. Ihan paskoja juttuja kaikki ja yrittää vaan ärsyttää tahallaan muita.

Vierailija
55/56 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]

Se hullu on koko universumin paskin provoilija. Ihan paskoja juttuja kaikki ja yrittää vaan ärsyttää tahallaan muita.

[/quote]

Provoilun onnistuminen mitataan siinä, tuleeko vastauksia vai ei. Näköjään ärsyynnytte tästä yhdestä niin paljon etta palkitsette vastauksilla. Jos siis provo niin onnistunut sellainen ja teidän itsenne ansiosta.

Vierailija
56/56 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan