ammattivalittaja on ehkä paras palstan provo..
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]
...vai onko? Äänestystä kehii!
[/quote]
Aika selkeä provo. Jos välttämättä haluaa viestinsä allekirjoittaa niin silloin tulisi käyttää rekattua nimimerkkiä. Muuten antaa kenelle tahansa mahdollisuuden tuottaa samaa paskaa jatkossakin. Tuolla rekisteröidyn nimimerkin käyttämättömyydellä voi aina luikerrella eroon pahimmista provoilusyytteistä. "En se ollut minä vaan joku muu kirjoitti mun nimimerkillä". Joojoo...
[/quote]
Entä kun ei osaa rekisteröityä?t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:32"]
Näin ammattivalittajan kerran poikansa kanssa. Ruskeatukkainen ja lihava nainen selasi nakkisormet sauhuten aaveeta.
[/quote]
Missä näit mut?t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:34"]
Näin ammattivalittajan kerran poikansa kanssa. Ruskeatukkainen ja lihava nainen selasi nakkisormet sauhuten aaveeta.
[/quote]
[/quote]
Salessa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:34"]
[/quote]
[/quote]
Salessa?
[/quote]
Ei ole sellaista kauppaa täälläpäin.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:34"]
[/quote]
[/quote]
Salessa?
[/quote]
Tuo kirjoittaja ei ollut siis minä joka näin sut. Bussissa olit.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:34"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:32"] Näin ammattivalittajan kerran poikansa kanssa. Ruskeatukkainen ja lihava nainen selasi nakkisormet sauhuten aaveeta. [/quote] Missä näit mut?t.ammattivalittaja [/quote] Salessa? [/quote] Tuo kirjoittaja ei ollut siis minä joka näin sut. Bussissa olit.[/quote] En ole ollut bussissa varmaan yli 20 vuoteen.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:34"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:32"] Näin ammattivalittajan kerran poikansa kanssa. Ruskeatukkainen ja lihava nainen selasi nakkisormet sauhuten aaveeta. [/quote] Missä näit mut?t.ammattivalittaja [/quote] Salessa? [/quote] Tuo kirjoittaja ei ollut siis minä joka näin sut. Bussissa olit.[/quote] En ole ollut bussissa varmaan yli 20 vuoteen.t.ammattivalittaja
[/quote]
Mikset?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:51"]
[/quote]
Mikset?
[/quote]
Koska mulla on oma auto ja mua huimaa niin pääsen helpommin omalla autolla jos bussilla menisi joutuisi kävelemään ja se ei oikein onnistu.t.ammattivalittaja
Mua kiehtoo ammattivalittajassa sanavälien puute nimikirjoituksessa.
Muuten kirjoittaa virheettömästi, mutta sitten puuttuu välit näin.t.ammattivalittaja.
Mistä tämä kertoo?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:57"]Mua kiehtoo ammattivalittajassa sanavälien puute nimikirjoituksessa.
Muuten kirjoittaa virheettömästi, mutta sitten puuttuu välit näin.t.ammattivalittaja.
Mistä tämä kertoo?
[/quote]
Alhaisesta koulutustasosta
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:57"]
Mistä tämä kertoo?
[/quote]
Varmaan mun tyhmyydestäni. Täällä luullaan niin monenlaisia asioita tällä palstalla mm kysytään miksi en rekisteröidy tänne? no kun en osaa. Jos osaisin niin kai olisin edes ammatin itselleni saanut hommattua. On hyvin paljon asioita mitä ei tajuta etten osaa mm laittaa tuotetta myytäväksi nettikirpikselle kun en osaa linkittää kuvia, ostaa netistä tuotteita yms. Ihmiset ei tajua että en osaa monenlaisia asioita.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:57"]
Mistä tämä kertoo?
[/quote]
Varmaan mun tyhmyydestäni. Täällä luullaan niin monenlaisia asioita tällä palstalla mm kysytään miksi en rekisteröidy tänne? no kun en osaa. Jos osaisin niin kai olisin edes ammatin itselleni saanut hommattua. On hyvin paljon asioita mitä ei tajuta etten osaa mm laittaa tuotetta myytäväksi nettikirpikselle kun en osaa linkittää kuvia, ostaa netistä tuotteita yms. Ihmiset ei tajua että en osaa monenlaisia asioita.t.ammattivalittaja
[/quote]
Luulen, että ihmiset kyllä tajuaa, ettet osaa monenlaisia asioita. Ja ihan siksi kukaan huomio.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:16"]
Mitää "parasta" on mielenterveysongelmissa? Siitähän ammattivalittaja kärsii, oli juttunsa totta tai ei.
[/quote]
Jos osaisit lukea, niin olisit ehkä tajunnut myös lauseessa myöhemmin tulevan sanan "provo". Se voi olla vaikea, mutta google auttaa...
[/quote]
Jos itse osaisit lukea, niin olisit huomannut minun kirjoittaneen "oli juttunsa tosia tai ei" eli sisältää mahdollisuuden provosta.
Jatkuvien provojen kirjoittaja on myös jollain tapaa mielenterveysongelmainen. Veikkaan, ettet halua nähdä tätä vaihtoehtoa, koska olet itsekin provojen kirjoittaja. Totuus kirpaisee?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]
...vai onko? Äänestystä kehii!
[/quote]
Aika selkeä provo. Jos välttämättä haluaa viestinsä allekirjoittaa niin silloin tulisi käyttää rekattua nimimerkkiä. Muuten antaa kenelle tahansa mahdollisuuden tuottaa samaa paskaa jatkossakin. Tuolla rekisteröidyn nimimerkin käyttämättömyydellä voi aina luikerrella eroon pahimmista provoilusyytteistä. "En se ollut minä vaan joku muu kirjoitti mun nimimerkillä". Joojoo...
[/quote]
Entä kun ei osaa rekisteröityä?t.ammattivalittaja
[/quote]
Olet provo. Kun osaat kirjoittaa palstalle osaat myös rekisteröityä. Tyhmemmätkin osaavat. Siihen tarvitaan yksi toimiva (gmail) sähköpostiosoite ja (tekaistu) nimi eikä muuta. Ja ei, en "keskustele" asiasta enempää kanssasi.
Mautonta samon minä. Puheet verisyövästä, perhekodista, vauvan hankkimisesta salaa mieheltä yms. osoittaa todella huonoa makua ja tilannetajun puutetta oli sitten provo tai ei.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:17"]
Mitää "parasta" on mielenterveysongelmissa? Siitähän ammattivalittaja kärsii, oli juttunsa totta tai ei.
[/quote]
Jännä että mut on todettu ihan terveeksi tuolta puolelta, ainoastaan on oppimisvaikeudet.t.ammattivalittaja
[/quote]
Olet tainnut jättää kertomatta lääkäreille näistä jatkuvista aloituksistasi av:lle ja muille keskustelupalstoille?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:17"]
[/quote]
Jännä että mut on todettu ihan terveeksi tuolta puolelta, ainoastaan on oppimisvaikeudet.t.ammattivalittaja
[/quote]
Olet tainnut jättää kertomatta lääkäreille näistä jatkuvista aloituksistasi av:lle ja muille keskustelupalstoille?[/quote]
Tänne kirjoittelee muutkin kuin minä ja se että kirjoittelen tänne tarkoittaa vaan sitä ettei mulla ole yhtään ystävää jonka kanssa päivisin jutella.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:29"]
Missä asuitkaan ?
[/quote]
En minä sitä palstalla kerro.t.ammattivalittaja
Ärsyttävä ja siksi erittäin hyvä, saa aina nirppanokat vetämään herneet nenään! Parasta viihdettä täällä.