Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tilaa ja ehkä erota :((

Vierailija
04.05.2015 |

Pelottaa, sillä olen satavarma että nyt se mies jättää minut. Kauan hän on jo erosta puhunut ja riidelty ollaan paljon. Riidat ovat lähiaikoina myös kärjistyneet valtavasti. Ahdistusta ollu molemmilla: miehellä siksi, kun roikun ja ahdistelen. Minulla siksi, kun tuntuu että mies lipuu pois vaikka tekisin mitä. Nyt hän sitten otti oman asunnon ja muutti eri paikkakunnalle väliaikaisesti. Ei halua nähdä pariin viikkoon ja aikoo miettiä erotaanko lopullisesti vai yritetäänkö vielä.
Pelkään, että hän tajuaa että ilman minua ja jatkuvaa riitelyä hän on onnellisempi. Haluaisin osoittaa hänelle, etten halua enää riidellä ja haluan käydä tapaamassa häntä viikonloppuisin ja viettää kivaa aikaa. Mutta entä jos hän ei anna edes mahdollisuutta enää :(
Hän sanoo että rakastaa, mutta meidän parisuhde ei enää kiinnosta häntä. Miten saisin hänet taas kiinnostumaan? Miten tässä kahdessa viikossa, kun emme näe, mies voisi tajuta että minun kanssa kannattaa yrittää. Mies sanoi eilen, että ikävöi mua paljon. Se lienee hyvä merkki.
Mies sanoi, että ei saisi nyt kahteen viikkoon olla niin tiiviisti yhteydessä kuin yleensä. Kuulumiset voi vaihtaa pari kertaa päivässä. Tuntuu etten pysty olemaan lähettämättä viestejä, kun olen hänen kanssaan kaksi vuotta ollut ja joka päivä ollut yhteydessä viesteillä ja soitellut.
Toivon enemmän kuin mitääb, että hän ei jätä minua kun kahden viikon päästä näemme :(

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:51"]

Yritän antaa hänelle sen tilan, jota hän tarvitsee. Se on vain vaikeaa, kun haluaisi tietää koko ajan mitä toinen tekee ja mitä toinen nyt ajattelee. Onkohan tällaisista lähtökohdista enää noustu? Kai mies voi parin viikon aikana tajuta, että voitaisiin vielä yrittää. Jos hänkin kerran ikävöi, niin luulisi ettei halua erota. Ap

[/quote]

Kyllä ne tilan tarvitsemiset tiedetään.  Uusi muija on katseltuna ja yrittää raukkamaisesti päästä eroon valehtelemalla.

Vierailija
2/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kontrolloidan toisen ihmisen tunteita. Jokainen meistä tekee niin kuin itse haluaa. Päästä irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you love somebody, set them free.... Tämä on ainoa tapa voittaa miehesi takaisin: älä vaadi enää yhtään mitään. Ole vain läsnä.

Vierailija
4/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä haluat elää suhteessa, joka on jatkuvaa riitelyä? Luulisi sinunkin olevan onnellisempi ilman. Anna miehelle tarvitsemansa tila ja käytä tilaisuus myös itse hyväksesi ja mieti, olisitko onnellisempi ilman miestäsi.

Vierailija
5/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu eroon. Takertuvuus on ahdistavaa kumppanille

Vierailija
6/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän antaa hänelle sen tilan, jota hän tarvitsee. Se on vain vaikeaa, kun haluaisi tietää koko ajan mitä toinen tekee ja mitä toinen nyt ajattelee. Onkohan tällaisista lähtökohdista enää noustu? Kai mies voi parin viikon aikana tajuta, että voitaisiin vielä yrittää. Jos hänkin kerran ikävöi, niin luulisi ettei halua erota.
Ap

Vierailija
7/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:51"]Yritän antaa hänelle sen tilan, jota hän tarvitsee. Se on vain vaikeaa, kun haluaisi tietää koko ajan mitä toinen tekee ja mitä toinen nyt ajattelee. Onkohan tällaisista lähtökohdista enää noustu? Kai mies voi parin viikon aikana tajuta, että voitaisiin vielä yrittää. Jos hänkin kerran ikävöi, niin luulisi ettei halua erota.
Ap
[/quote]Pari kertaa päivässä meinaatte kuitenkin vaihtaa kuulumisia ja sekään ei sinulle riitä? Kuinka usein sitten normaalisti pommitat miestäsi?

Vierailija
8/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan oma-aloitteisesti laita miehelle viestiä, se vain pahentaa miehen ahdistusta. Anna toiselle rauha miettiä ajatuksiaan, jos kunnioitat ja rakastat miestäsi pystyt kyllä siihen.

Vierailija
9/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:51"]Yritän antaa hänelle sen tilan, jota hän tarvitsee. Se on vain vaikeaa, kun haluaisi tietää koko ajan mitä toinen tekee ja mitä toinen nyt ajattelee. Onkohan tällaisista lähtökohdista enää noustu? Kai mies voi parin viikon aikana tajuta, että voitaisiin vielä yrittää. Jos hänkin kerran ikävöi, niin luulisi ettei halua erota.
Ap
[/quote]
Kuulostaa siltä, että olet melkoinen takertuja ja riippakivi. Oletko sitä tyyppiä, joka soittelee ja lähettelee koko ajan viestejä, kun mies on äijäporukalla saunomassa?

Vierailija
10/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ollaan yhteydessä parin tunnin välein. Viime aikoina mies tosin on ottanut tilaa ja saattanut olla pitämättä yhteyttä päivään. Mutta se on vain johtunut siitä, kun olemme riidelleet. Miehelle kyllä riittäisi vähempikin yhtyeydenpito vaikka suhde voisi hyvinkin, mutta minulle on tärkeää olla mukana miehen arjessa, jos en ole fyysisesti läsnä, vaan esim eri paikkakunnalla.
Ap

Vierailija
11/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla lähettämättä viestejä ja olen siinä kai vähän onnistunutkin. Paljon vähemmän ollaan puhuttu ku yleensä. Mutta valitettavasti sekin mitä ollaan puhuttu, on tullut mun aloitteesta. Pitää nyt oikeasti olla lähettämättä mitään. Kyllä mies varmasti esim viimeistään ennen nukkumaanmenoa ottaa muhun yhteyttä. Mutta tää on tosi vaikeaa. Muutenkin olen paniikissa, että hän jättää lopullisesti ja kovan ikävän kourissa, niin ei tosiaan ole helppoa olla pitämättä yhteyttä. Haluisi vain tietää mitä toinen tekee ja kuulla toisen äänen :(
Ap

Vierailija
12/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:01"]Normaalisti ollaan yhteydessä parin tunnin välein. Viime aikoina mies tosin on ottanut tilaa ja saattanut olla pitämättä yhteyttä päivään. Mutta se on vain johtunut siitä, kun olemme riidelleet. Miehelle kyllä riittäisi vähempikin yhtyeydenpito vaikka suhde voisi hyvinkin, mutta minulle on tärkeää olla mukana miehen arjessa, jos en ole fyysisesti läsnä, vaan esim eri paikkakunnalla.
Ap
[/quote]Jos on pari vuotta mennyt sinun halujesi mukaan niin eikö paria viikkoa voisi pitää yhteyttä kuten miehesi haluaa? Miksi sinun täytyy parin tunnin välein tietää mitä mies tekee?

Vierailija
13/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa ap tuo keskustelu huonoitsetuntoisista naisista.

Vierailija
14/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kuin talitintti kämmenellä: jos rutistat liikaa, se kuolee, jos et pidä ollenkaan kiinni, se lentää tiehensä. Teit niin tai näin, aina se paskoo kouraan.

Vierailija
15/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:51"]

Yritän antaa hänelle sen tilan, jota hän tarvitsee. Se on vain vaikeaa, kun haluaisi tietää koko ajan mitä toinen tekee ja mitä toinen nyt ajattelee. Onkohan tällaisista lähtökohdista enää noustu? Kai mies voi parin viikon aikana tajuta, että voitaisiin vielä yrittää. Jos hänkin kerran ikävöi, niin luulisi ettei halua erota. Ap

[/quote]

Ei tosta nousta. Irrottaudu henkisesti. Tämä on ero. Henkinen takertuvuus näkyy, päästä irti!

Vierailija
16/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:01"]

Normaalisti ollaan yhteydessä parin tunnin välein. Viime aikoina mies tosin on ottanut tilaa ja saattanut olla pitämättä yhteyttä päivään. Mutta se on vain johtunut siitä, kun olemme riidelleet. Miehelle kyllä riittäisi vähempikin yhtyeydenpito vaikka suhde voisi hyvinkin, mutta minulle on tärkeää olla mukana miehen arjessa, jos en ole fyysisesti läsnä, vaan esim eri paikkakunnalla. Ap

[/quote]

Tämä on eron syy. Ei kukaan jaksa tollasta

Vierailija
17/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on edes aikaa viestitellä noin usein:o?

Vierailija
18/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ja ikää oli...?

Vierailija
19/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan minulta vielä kuukausi sitten. Seurustelin 4 vuotta, johon mahtui paljon riitelyä ja itkua, toki hyviäkin hetkiä, mutta ei tarpeeksi. Silti olin sitä mieltä, että olen löytänyt todellisen aarteen, joka kestää tulista luonnettani, enkä voisi koskaan löytää parempaa.
Nyt vasta olen tajunnut, että suhteen olisi pitänyt loppua jo aikaisemmin. Ei ole normaalia riidellä jatkuvasti. Eksäni olisi halunnut erota monta kertaa jo aiemmin, mutta minä vakuutin, että suhde tulee paremmaksi. Eihän se tullut, kun olimme yhdessä vain siksi, ettei tarvinnut olla yksin. Nyt kun olen saanut etäisyyttä asiaan, tajuan sen, miten tärkeää on osata olla yksin. Sinä tukahdutat poikaystävääsi samalla lailla miten minä tein. Lopeta se. Et voi kontrolloida kenenkään tunteita, pakottaa olemaan yhdessä.
Arvosta itseäsi! Älä itke sellaisen perään, joka ei välitä sinusta tarpeeksi jäädäkseen.

Vierailija
20/48 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te sitten riitelette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi