Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen joka yö unta toisista miehistä (paitsi omastani!), miksi?

Vierailija
04.05.2015 |

Rakastan miestäni yli kaiken. Siitä huolimatta olen nyt kuukauden ajan joka ikinen yö nähnyt unta toisista miehistä, milloin työkavereista, opiskelukavereista, miehen kavereista, random kadulla kulkijoista... Unet ovat usein kiihottavia ja sisältävät seksiä. En valveilla ollessa ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, ainoastaan itsetyydyttämällä, mutta nykyään herään usein siihen, että alapää sykkii ihanasti ja olen toivottoman ihastunut unen kohteeseeni. Olen unissani pannut kaikki miespuoleiset ihmiset ketä tiedän! Mistä tämä johtuu? Rakastan miestäni yli kaiken! Enkä todellakaan ikinä pettäisi...vai yrittääkö alitajunta kertoa jotain?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua panettaa ja koska et saa miehes kanssa orgasmia niin alitajunta tarjoaa jotakin muuta. Ei sen kummempaa.

Vierailija
2/2 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein seksiä, mutta kaipa pitkässä parisuhteessa tunteet eivät ole enää mukana... Rakastan miestäni, mutten ole koskaan tuntenut semmoista kihelmöivää kemioiden kohtaamista, ihastumista, ennen kuin nyt näissä unissa. Harmittaa ettei kohteena ole oma mies. Vaikka kyllähän tämä meidänkin sänkyelämää vähän piristää. Onko kellään samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla