Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä, voi kun vois vaan olla viettämättä sitäkin

Vierailija
04.05.2015 |

Olen hermoraunio (ja masentunut) äiti ja joka päivä tunnen vain huonoa omaatuntoa siitä etten jaksa lasten kanssa tehdä kaikkea mitä "hyvän äidin" pitäisi tehdä ja syyllisyyttä siitä että menetän hermoni.
VIHAAN äitienpäivää ja vihaan sitä ettei voi edes olla kokonaan viettämättä ko. paskapäivää kun lapsia pakkoaskarrutetaan koulussa ja päivähoidossa päivän tiimoilta. Ja pakkohan heidän on sit antaa lahjuskensa antaa, ja siinäkin on jo aivan liikaa viettämistä.
En haluais mitään, ois vaan ihan tavallinen päivä. Entistä paskempi olo tulee aina äitienpäivänä.
T: huono äiti

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:09"]Luepas itse kirjoittamasi aloitusviesti ajatuksen kanssa ja kerro miltä se kuulostaa. Minusta se kuulostaa siltä että et jaksa lapsiasi etkä paljon välitä heistä.
Hae sitten apua.
[/quote]

Niinpä niin

Vierailija
22/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että ei sulla ihan kaikki ole kunnossa, jos jostain niinkin mitättömästä asiasta kuin äitiepäivästä tulet noin agressiiviseksi. Jokainen viettäköön sitä (ja kaikkia muitakin päiviä) juuri siten kuin itse haluaa. Voit luoda juuri sellaiset tavat ja perinteet mitä itse haluat. Lapset varmasti ihan mielellään askartelevat kortteja ja tämä ei ole edes mitenkään kaupallista vaan yksi askartelunaihe siinä missä pääsiäispuput, joulutontut, syksyiset siilit jne. kaikki muutkin mitä ne nyt siellä koulussa räpeltävät. 

Ei meilläkään äitienpäivää ja isänpäivää ole tapana mitenkään viettää, mutta ei minua häiritse se että muut viettävät. Jos kaupallisuus ahdistaa, niin sitten saat olla kyllä ahdistunut ympäri vuoden, koska eihän sellaista juhlapäivää olekaan mikä ei olisi mennyt liian kaupalliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvitse viettää mitenkään äitienpäivää. Kun lapsesi antaa se kortin tai lahjan onko se niin vaikeaa hymyillä ja sanoa: Kiitos kyllä olet tehnyt kauniin kortin/lahjan.
Taitaa sun odotukset vain olla ylimitoitetut.
Viettäkää normaali sunnuntaipäivä mitä muuta siinä tarvitaan.

Vierailija
24/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulit tänne nettiin kirjoittamallasi asialla hakemaan? Hyväksyntää muilta ettei sinua äitienpäivä kiinnosta, kuulemaan sieluntovereidesi tarinoita vai mitä?

Vierailija
25/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:20"]Eihän sun tarvitse viettää mitenkään äitienpäivää. Kun lapsesi antaa se kortin tai lahjan onko se niin vaikeaa hymyillä ja sanoa: Kiitos kyllä olet tehnyt kauniin kortin/lahjan.
Taitaa sun odotukset vain olla ylimitoitetut.
Viettäkää normaali sunnuntaipäivä mitä muuta siinä tarvitaan.
[/quote]
Niin mutta sitten ei voi valittaa. Äitienpäivä sen olla pitää, ei siihen mikään normisunnuntai riitä että saa valittaa.

Vierailija
26/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on äiti oli enenmmän tai vähemmän "hyvä äiti", lapsillesi olet ainut ja kelpaat sellaisena kuin olet. Ota lahjat ilolla vastaan syökää jätskiä ja olkaa ihan tavallisesti. Siinäpä sitten se äitienpäivä.

Vierailija
27/32 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on äiti oli enenmmän tai vähemmän "hyvä äiti", lapsillesi olet ainut ja kelpaat sellaisena kuin olet. Ota lahjat ilolla vastaan syökää jätskiä ja olkaa ihan tavallisesti. Siinäpä sitten se äitienpäivä.

Aloittavan viesti oli sellainen, joka olisi voinut olla mun äidin kirjoittama.

Ja se muuten oli ihan paska äiti.

Äitiä ei pysty valitsemaan tai vaihtamaan, eli sikäli kelpaa, mutta tuollainen äiti olisi automatik just hyvä lapsilleen on kyllä pelkkää puppua.

Vierailija
28/32 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Vuoden paskin päivä.

Vierailija
29/32 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole jokaisella oikeus tuntea asioita omalla tavallaan ja ilmaista niitä. Hyvä kun joku uskaltaa sanoa ääneen ne pahatkin tunteensa

Vierailija
30/32 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuu kirjoitti:

eiköhän se ole jokaisella oikeus tuntea asioita omalla tavallaan ja ilmaista niitä. Hyvä kun joku uskaltaa sanoa ääneen ne pahatkin tunteensa

Joo on sananvapaus sanoa. Tietenkään kaikille äitienpäivä, joulu ym ei ole juhlaa kelle mistäkin syystä.

Minusta on hyvä, että lapset askartelee ja opetetaan tapakulttuuria. Minusta ne lastenaskartelut on hellyttäviä.

Vierailija
31/32 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap yleensä on hankkinut lapsia?

Ehkä sun kannattaa antaa ne lapset huostaan, sittenhän sä pääset tuosta kamalasta kärsimyksestäsi ja lapset ehtivät vielä saada rakastavan perheen ja ihanan lapsuuden.

Vierailija
32/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän