Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

erolla uhkailu

Vierailija
04.05.2015 |

Miksi mies uhkailee aina riidoissa erolla? Riidat eivät ole pahoja, ei huutelua eikä haukkumista. Perus kinastelua, en ymmärrä miksi mies ottaa asian niin rankasti ja uhkaa heti erolla :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap^

Vierailija
22/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:16"]Nyt kun ollaan puhuttu niin miehellä ihme vaatimuksia miten minun pitäisi muuttua jotta suhde toimisi. En saa soitella perään ja ikävöidä ja kysellä milloin kulta töistä tulee, tai myöskään silloin jos on veljensä kanssa remppaamassa heidän taloa niin en saa kysellä milloin tulee kotia.. kuulemma stressaa niin paljon! En myöskään saa hermostua jos en Ensim saa kurkkupurkkia auki, enkä saa vaihtaa lamppua koska silloin kuulemma vittuilisin koko illan miten itse olen lampun vaihtanut? Ihan päättömiä perättömiä asioita, itkin. Itkin siksi koska huomasin minkälainen miehestä on tullut, iktin koska en ymmärrä mitä teen väärin? -Ap
[/quote]

Roikut hänessä. Se on ahdistavaa
[/quote]
Mitä roikkumista se on jos haluan tietää milloin tulee kotiin koska haluan suunnittella että lähen vaikka kauppoihin tai kaverille. Jos en ole kotona kun mies tulee, niin hän suuttuu... Eli joudun kiltisti istuu kotona odottelemassa,koska jos lähden kaverille kun mies sattuu tulemaan niin se suuttuu :( -ap
[/quote]

No kysy häneltä että miksi teillä ei ole parisuhteessa samat säännöt. Käyttäydy kuten miehesi käyttäytyy niin hän joko havahtuu ja muuttaa käytöstään jos rakastaa sinua, jos taas ei rakasta niin hän jättää sinut mikä on siinä tapauksessa hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään tuollaisesta liitosta, jossa kokonaisia taloja ostetaan edes puhumatta toiselle. Ja vielä pahempaa, jos päättää teidän molempien muutosta.

Eihän teillä vaan ole lapsia? Hyvä niin, sinun elämäsi muuttuu paljon helpommaksi kun pääset siitä miehestä eroon. Nyt se yksinäisyys tuntuu pelottavalta, mutta ajattele oikeasti: saat vaihtaa lampun miten tahdot, tehdä muutenkin mitä mielit eikä kukaan moiti sinua.

Vierailija
25/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on paras ratkaisu

Vierailija
26/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele miestäsi samoin kuin hän kohtelee sinua.

Vierailija
27/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:16"]

Nyt kun ollaan puhuttu niin miehellä ihme vaatimuksia miten minun pitäisi muuttua jotta suhde toimisi. En saa soitella perään ja ikävöidä ja kysellä milloin kulta töistä tulee, tai myöskään silloin jos on veljensä kanssa remppaamassa heidän taloa niin en saa kysellä milloin tulee kotia.. kuulemma stressaa niin paljon! En myöskään saa hermostua jos en Ensim saa kurkkupurkkia auki, enkä saa vaihtaa lamppua koska silloin kuulemma vittuilisin koko illan miten itse olen lampun vaihtanut? Ihan päättömiä perättömiä asioita, itkin. Itkin siksi koska huomasin minkälainen miehestä on tullut, iktin koska en ymmärrä mitä teen väärin? -Ap

[/quote]

No älä sitten kysele, milloin tulee kotiin! Mitä sinä sillä tiedolla teet, kun ei mies kuitenkaan oleta että on ruoka valmis, sauna lämmin ja nainenkin antelias hänen tullessaan kotiin. Elä sinä sinä omaa elämääsi ja anna miehen elää omaansa.

Hermostutko sinä oikeasti, jos esim. et saa kurkkupurkkia auki? Ei sitten ihme, jos mies on kyllästynyt elämään sinun kanssasi. Vähän enemmän sietokykyä elämän vastuksiin!

Miksi sinun pitää mainostaa miehelle lampunvaihtoa, jos hän sitä vittuiluna pitää? Teillä on nähtävästi erittäin perinteiset sukupuoliroolit, mutta sitten ei menekään käsikirjoituksen mukaan, kun kalvas neito nyyhkyttää epätoivoisena kun uljas prinssi ei karauta valkoisella ratsullaan pelastamaan. Ei vaikka ravintolalaskun maksaakin.

Mitäkö teet väärin? Sen sinä teet väärin että yrität epätoivoisesti miellyttää miestä, etkä uskalla olla oma itsesi.
[/quote]
Mies suuttuu jos en ole kotona kun hän tulee, ja kyllä ruuan pitää olla valmis tai olen ollut laiska. Ja kurkkupurkki esimerkiksi, jos en saa auki saatan kiroilla että jumalauta ja laitan pois koko purkin. Se sitten on miehen mielestä kamalan raskasta hänelle.

Ja se lamppu, otin lampun irti ennen kuin mies tuli kotia. Sitten mentiin kauppaan ja ostin uuden, kotiin tullessa olin menossa vaihtamaan uuden paikalle kun mies tuli ja repi tuolin itselle ja sanoi että hän vaihtaa itse, sanoin vaan että olisin minä itsekin voinut mutta ei siinä mitään... Kysyin ihan normaalisti että miks en mä saanu vaihtaa, niin mies vain suuttui....

Vierailija
28/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni oli tuollainen. Aina uhkasi, että jättää minut. Lopulta kerran siihen sitten sanoin, että tämä oli tässä ja hain eroa itse. Siitä hän se riemu repesi. Olin kuulemma kauhea huora ja minut pitäisi tappaa ja toivottavasti kuolen jne. Välillä yritti vuolaasti tunnustaa rakkauttaan ja ruinata. Vein eron loppuun. Vaati erikoistoimenpiteitä, että se kusipää lakkasi ottamasta yhteyttä lopulta.

Vierailija
29/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]Lue tämä.

http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/
[/quote]

Just. Uskova levittää sanaa

Vierailija
30/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:16"]Nyt kun ollaan puhuttu niin miehellä ihme vaatimuksia miten minun pitäisi muuttua jotta suhde toimisi. En saa soitella perään ja ikävöidä ja kysellä milloin kulta töistä tulee, tai myöskään silloin jos on veljensä kanssa remppaamassa heidän taloa niin en saa kysellä milloin tulee kotia.. kuulemma stressaa niin paljon! En myöskään saa hermostua jos en Ensim saa kurkkupurkkia auki, enkä saa vaihtaa lamppua koska silloin kuulemma vittuilisin koko illan miten itse olen lampun vaihtanut? Ihan päättömiä perättömiä asioita, itkin. Itkin siksi koska huomasin minkälainen miehestä on tullut, iktin koska en ymmärrä mitä teen väärin? -Ap
[/quote]

Roikut hänessä. Se on ahdistavaa
[/quote]
Mitä roikkumista se on jos haluan tietää milloin tulee kotiin koska haluan suunnittella että lähen vaikka kauppoihin tai kaverille. Jos en ole kotona kun mies tulee, niin hän suuttuu... Eli joudun kiltisti istuu kotona odottelemassa,koska jos lähden kaverille kun mies sattuu tulemaan niin se suuttuu :( -ap
[/quote]

No kysy häneltä että miksi teillä ei ole parisuhteessa samat säännöt. Käyttäydy kuten miehesi käyttäytyy niin hän joko havahtuu ja muuttaa käytöstään jos rakastaa sinua, jos taas ei rakasta niin hän jättää sinut mikä on siinä tapauksessa hyvä asia.
[/quote]
Miehen isä kerran sanoikin mulle että naisen kuuluu siivota ja tehä ruokaa ja mies hoitaa muut hommat, sanoin appiukolle että mä en ole sellainen nainen ja mun periaatteet ovat tasavertaisuus eikä mikään kotirouva. Appiukon ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, miehelläni taitaa olla samat piirteet. Oman pöräni rengasta en saanu itse täyttää edes, tai auttaa huutelemaan autoa kun mies pesi sen.. -Ap

Vierailija
31/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:40"]Kohtele miestäsi samoin kuin hän kohtelee sinua.
[/quote]
Tämä olisi ehkä hyvä neuvo! Minä sain kuulemma vielä yhden mahdollisuuden muuttua. Samoin mies, sitä vaan en hänelle kertonut koska muuten varmaa erouhkailut taas ois tullu.. -Ap

Vierailija
32/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään täytyy olla vitsi

Vierailija
33/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n elämää: ei saa vaihtaa itse lamppua, ei saa lähteä kaverilleen, ei saa pumpata ilmaa oman pyöränsä renkaaseen. Ruuan pitää olla valmis kun mies tulee. AP:n on oltava miehen kotiin tullessa kotona. Mies uhkailee erolla, jotta nainen alkaisi anella ja osoittaa miehelle ettei pärjää yksin.

Ja AP vielä miettii, voiko kyse olla kontrolloinnista...

Vierailija
34/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut soittelut kauan sitten, mutta ne asiat nyt jotain syystä tulee aina esille kun pyydän miestä kerotomaan mitä olen nyt tehnyt väärin. Kun sanon miehelleni että en ole puoleen vuoteen soitellut perään niin hän vain sanoo että se olikin vaan esimerkki. Sitten pyydän antamaan uuden esimerkin mutta sellaisia ei kuulemma juuri nyt tule mieleen.. Sitten taas olen surullinen ja kysyn että mitä ihmettä mun pitää muuttaa kun en itse tiedä, mies vastaa vain "kyllä sä tiedät" :( -ap

Vierailija
35/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:50"]Tään täytyy olla vitsi
[/quote]
Voi kuinka olisikin. Tässä olen nauranut itsekin välillä asialle että mitä hittoa tapahtuu. -Ap

Vierailija
36/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista. Kaikki kommentit ovat olleet hyviä siinä mielessä että olen saanut uutta ajateltavaa monelta kulmalta! Päätin että aijon olla oma itseni vaikka se johtaisi eroon. Kohtelen häntä samalla tavalla, jos ei ala toimia niin lähden itse. Tää suhde on vitun sairas kun en edes saa jumalauta kysyä tuleeko kotia 18 vai 23 jotta itse saan suunnitella omaa elämää! -Ap

Vierailija
37/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies. Jätä se hyvä ihminen ja niin pian kuin mahdollista. EI LAPSIA TUOHON.

Vierailija
38/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta?

Vierailija
39/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvä tapa kontrolloida

Vierailija
40/44 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse vain kontrollista? Täänään riideltiin, uhkasi taas erolla. Kysyin kuinka pitkään miettinyt, vastasi että tästä aamusta. Sain itkien rukoilla toista mahdollisuutta (taas kerran) en tiedä mitä olen tehnyt väärin. Pitänyt puolinani aina, mutta se on kuulemma väärin. Mies vaan hoki ettei jaksa enään ja itki.. Lopulta sain ylipuhuttua että jatketaan, nyt kaikki taas hyvin hetken. Tai, ei mun osalta hyvin..
-Ap