Mitä ajattelet naisesta joka ei trimmaa häpykarvoitustaan?
Vaan antaa sen kasvaa valtoimenaan? Sillee että karva-alue on kuin iso villakinnas, paksu ja leveä karvoitus eikä ajele edes alhaalta kaikkea pois
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:41"]
Että siinä on nainen joka ajattelee ennemmin terveyttään kuin ulkonäköä. Ja että siinä on todellakin nainen eikä mikään tytön hupakko.
[/quote]
Millä tavalla pillukarvat edistää terveyttä?
[/quote]
Mietipä sitä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:21"]
Nainen karvoilla on kuolemassa sukupuuttoon, minä ainakin olen suojelemassa tätä jaloa lajia. M42
[/quote]
Miten niin kuolemassa sukupuuttoon? Ei 30 + naiset sheivaa. Sitä tekee vaan nuoret ja teinit.
[/quote]
*40 +
[/quote]
Höpsis, mun +40 vaimolla poslari, mun +50 työkaverilla, mun rakastajattarella +55 on, kaikilla on! En kestä sellaista roikkuvaa valkoista kalkkunaa enää..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:35"]
Estoinen, seksuaalikielteinen pihtari.
[/quote
Ahaa. Mulla on sitten poikkeuksellisen hyvä ja kykenevä mies, joka saa houkuteltua mut seksin pauloihin monta kertaa viikossa ja mies ei kavahda lainkaan karvoitustani. Pitäisin kovin erikoisena miestä, joka vaatii naiseltaan paljasta ihoa suoriutuakseen miehisistä tehtävistään.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:35"]
[/quote
Ahaa. Mulla on sitten poikkeuksellisen hyvä ja kykenevä mies, joka saa houkuteltua mut seksin pauloihin monta kertaa viikossa ja mies ei kavahda lainkaan karvoitustani. Pitäisin kovin erikoisena miestä, joka vaatii naiseltaan paljasta ihoa suoriutuakseen miehisistä tehtävistään.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:05"]
Mitä ajattelet naisesta joka ei trimmaa häpykarvoitustaan?
Vaan antaa sen kasvaa valtoimenaan? Sillee että karva-alue on kuin iso villakinnas, paksu ja leveä karvoitus eikä ajele edes alhaalta kaikkea pois
[/quote]
En ajattele yhtään mitään sen enempää kuin ihmisestä, jolla on nenä päässä, koska se on täysin luonnollista. Sen sijaan vähän ihmettelisin aikuista ihmistä, jolta puuttuu nenä tai...
Ajattelen ap:n kaltaisista karvojen ajelun ihmettelijästä, että voi voi, mee kasvamaan ihmiseksi!
Todennäköisesti ajattelen: "tuossa on näköjään nainen, joka ei trimmaa häpykarvoitustaan", ja siirryn tärkeämpiin asioihin.
Minä en ihmettele toisten karvoja
Vanhoillinen, tiukkapipo, totinen
Mitä ajattelen itsestäni? Mahtava tyyppi jolla on alapääkarvojen leikkelyä parempaakin tekemistä.
No, yleensä kun ne alueet ovat paljaina ajattelen useimmiten seksiä. Eli haluan laittaa kaluni jompaankumpaan siellä karva-alueella sijaitsevaan reikään, en niinkään ajattele karvojen määrää tai muotoa. Ei tunnu siinä vaiheessa tärkeältä. Ja panon jälkeen vielä vähemmän kiinnostaa koko ronttonen.
Tavallinen nainen. Elämässä muutakin sisältöä kuin pimppikarvat.
Ihan kauhea,kusiset karvat yök.
jos ei ole posliini se on sitten byebye.
Normaali, lapsuuden ohittanut naaras.
Mua nyt ei sillai hirveämmin toisten karvat kiinnosta, toki jos jollain esim. uimahallissa on silmiinpistävä reuhka, niin kyllähän sen väkisin huomaa... Itselleni tulee todella epäsiisti olo w karvat valtoimenaan rehottaa. Hoidetaanhan ja leikataanhan hiuksiakin, mikä siinä on sen ihmeellisempää???
Että siinä on nainen joka ajattelee ennemmin terveyttään kuin ulkonäköä. Ja että siinä on todellakin nainen eikä mikään tytön hupakko.
Enemmän kiinnitän huomita ikäisiini naisiin, joilla ON posliini. Tai lähinnä tunnen nolotuksen sekaista myötähäpeää...Kerran olen sellaisen nähnyt uimahallisssa ja ajattelin naisen olevan ehkä lesbo.
N 40+