Oletteko jo saaneet kolmannen rokotuksen?
Kommentit (47)
Ottaisin 3.piikin jos vain saisi ajan...
Aika olisi ollut huomenna, mutta vaimon painostuksesta kävin jo viime viikolla walk-in -piikityksessä. Epäilen kyllä että pistivät suolavedellä, kun ei taaskaan tullut mitään niitä karmeita jälkioireita joilla on peloteltu.
Olen saanut n. 5 viikkoa sitten. Nainen 48 v Helsinki. Kuulun 1. riskiryhmään ja 2. rokotteen ja 3. rokotteen väli tasan 6 kk.
Tammikuun 26. päivä saan 3. rokotuksen. Olen 57 v.
Ilmeisesti kaikki ovat olleet minua nopeampia. Aikaa joulukuussa varatessa ei tuon parempaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Aika olisi ollut huomenna, mutta vaimon painostuksesta kävin jo viime viikolla walk-in -piikityksessä. Epäilen kyllä että pistivät suolavedellä, kun ei taaskaan tullut mitään niitä karmeita jälkioireita joilla on peloteltu.
Sama. Ei tuntunut missään.
En ole ottanut edes ensimmäistä.
Ja ennen kuin kukaan alkaa tietämättömänä haukkua nimillä, niin syy miksi en ole käynyt on että sosiaalinen elämäni on niin vähäistä että en siksi ole kokenut tarpeelliseksi ottaa rokotetta.
Kauppareissutkin hoidan aamulla aikaisin jolloin ei ole muita asiakkaita tai korkeintaan pari muuta. Baareissa ym en ole käynyt ennen koronaa enkä aio käydä. Ainoa kodin ulkopuolinen vierailu on käynnit vanhempien luona
Kai se pitäisi aika varata, 2.rokotuksesta tulee 24.pvä se 5kk.
En tiedä..
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut ensimmäistäkään. Enkä ota. Yli puoli vuotta sitten lopetin maskin ja käsidesin käytön. Koko pandemia on kusetusta.
Vaikka sinua ahdistaakin, niin asian kieltäminen ei valitettavsti nyt tässä tilanteessa auta. Ainoastaan rokotukset, käsihygienia ja maskit (FFP2) auttavat. Voi kunpa nyt vihdoin kaikki tämän tajuaisivat.
En ole ottanut ensimmäistäkään. Otan sitten sen kahdeksannen.
Mä en tiedä miksi, mutta mulle tulee tosi huono fiilis teidän rokotettujen puolesta. Toivottavasti teillä sujuu kaikki hyvin. Pelottaa vähän.
Tammikuun 2. päivä sain kolmannen. Lapset saa kolmannen 23. ja 26 päivä.
Turussa rokotetaan toisesta rokotuksesta viiden kuukauden kuluttua. Mulle tuo päivä tulee täyteen Nuutinpäivänä. Jokohan saisin yrittää varata aikaa nyt vai vieläkö pitää odottaa ne kolme päivää? Pop uppeihin en mene näillä keleillä enkä viettämään aikaa isossa laumassa noin muutenkaan.
Ei ole vielä ikäryhmälleni mahdollista pohjois-karjalassa, olen 44v
13.12.2021 sain sen 3. rokotteen