Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö naisia jotka pettäneet ja jättäneet kumppaninsa ja nyt keski-iässä vat edelleen yksin?

Vierailija
10.01.2022 |

Eli perseilleet ja jättäneet hyvät miehet. Nyt ollaan yh ja lapsi tehty jollekin yhden yön hoidolle keski-iässä mutta vakituista kumppania ei vaan enää löydy, juna meni jo. Vähän surullisia tälläiset tapaukset kun selkeästi nekin mitkä tiedän, kaipaa miestä mutta enää keski-iässä niitä ei enää löydykään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tällaista naista.

Vierailija
2/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä. En perseillyt vaan muuten olin välinpitämätön miehelleni. Ero tuli. Nyt en kelpaa enää tai löydä kunnollista kumppania. Olen loppuelämäni melko varmasti yksin. N40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Miesten sepittämiä satuolentoja, kai siitä tarinoinnista tulee sitten parempi mieli.

Vierailija
4/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aapee on saanut päähänsä että nämä kaikki naiset kokisivat jättäneensä hyvän miehen?

Mulla oli jo 25-vuotiaana takana eksä, jonka jättäminen tuntuu vuosien jälkeenkin hyvältä idealta. Ihan siinä määrin, että jos olisin eroa tehdessäni nähnyt kristallipallolla etten koskaan löydä uutta miestä, olisin eronnut silti.

Niin se vain on, että vastentahtoisena sinkkunakin on parempi kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
5/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tulee ajatus, että ilman miestä oleva keski-ikäinen nainen jää jotenkin jostakin paitsi??

Tuntemani eronneet naiset vaikuttavat olevan paljon tyytyväisempiä elämäänsä, kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän