Olen vanhan ajan Rapa-juoppo. Kysy mitä vaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä putkesi olivat? Olitko asunnoton?
1-3vk. En ollu.
Urpo kirjoitti:
Paljonko juot rapa-kaljaa päivässä?
Join 15-30.
Et ole vanhanajan rapajuoppo. Rapajuopot joi korvikkeita ja asui roskiksessa. Olet perusjuoppo, sori vaan. Huenoa, että olet päässyt eroon alkoholista!
Miksi ramppaat jatkuvasti naapureiden oven takana milloin milläkin asialla? Ymmärrätkö, että esim. alkoholistiperheessä kasvanut ihminen ei halua juoppoja ovensa taakse harva se päivä muistuttamaan siitä piinasta, jota joutui lapsena kokemaan olosuhteiden pakosta? Ärsyttää tarpeeksi jo se naapurista kuuluva känniölinä vuorokaudenajasta riippumatta, kun olet joko itse muuttanut juoppokaverisi nurkkiin tai majoitat jotain retkuetta omassa asunnossasi. Tajuatko myöskään, että se asunnossasi polttaman tupakan haju kulkeutuu myös rappukäytävään ja ilmastoinnin kautta muihin asuntoihin?
Nieletkö siis aprillipäivänä sillin kuravedellä alas
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa sammuit rapaan?
Eiku se rapa tulee siitä, mitä sieltä housusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotko kolinaa?
Mitä se 8n? Jotain lasolia? Ihan on viina riittänyt
No et sie sit mikään rapajuoppo ole ollu, jos ei korvikkeet maistu. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 32v nainen. Aina, kun viinaporukois sammuu saa herätä alasti ja pantuna 😐
Kivahan se on että seksiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ramppaat jatkuvasti naapureiden oven takana milloin milläkin asialla? Ymmärrätkö, että esim. alkoholistiperheessä kasvanut ihminen ei halua juoppoja ovensa taakse harva se päivä muistuttamaan siitä piinasta, jota joutui lapsena kokemaan olosuhteiden pakosta? Ärsyttää tarpeeksi jo se naapurista kuuluva känniölinä vuorokaudenajasta riippumatta, kun olet joko itse muuttanut juoppokaverisi nurkkiin tai majoitat jotain retkuetta omassa asunnossasi. Tajuatko myöskään, että se asunnossasi polttaman tupakan haju kulkeutuu myös rappukäytävään ja ilmastoinnin kautta muihin asuntoihin?
Olen hiljaa enkä ölise.
Itsekseni juon.
En polta enkä häiritse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 32v nainen. Aina, kun viinaporukois sammuu saa herätä alasti ja pantuna 😐
Kivahan se on että seksiä riittää.
No jaa. Jos ite makaa sammuneena ni mitäs seksiä se on...
Millainen Rapa maistuu parhaiten?
Mitä mieltä olet rapalan-uistimista?