Olen vanhan ajan Rapa-juoppo. Kysy mitä vaan?
On kaikki nähty ja, koettu.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa sammuit rapaan?
En kertaakaan mutta peri kertaa on ollu löysät housussa herättyäni.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kivaa
Ekat 1-2 pv oli. Sen jälkeen juominen on vaan krapulan loitolla, pitämistä kunnes se puskee väkisin läpi vaikka olisit 3 promillen känässä. Sitten täytyykinsouttaa lanssi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ala sekakäyttäjäksi? Onko sulla jotain huumeita vastaan?
Huumeet on laittomia.
Vierailija kirjoitti:
Juotko kolinaa?
Mitä se 8n? Jotain lasolia? Ihan on viina riittänyt
Vierailija kirjoitti:
Miten sait lopetettua?
Ihan sillä kun rupes juomaputkien jälkeen olemaan henki katkolla ja sairaalat kävi tutuiksi päätin et nyt saa riittää.
Kerran sammuttuani mua pantii perseeseen ilman lupaa. Ei tullu traumoja, koska en muista siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotko kolinaa?
Mitä se 8n? Jotain lasolia? Ihan on viina riittänyt
kölninvettä
t. vanhanliiton juoppo
Olen siis 32v nainen. Aina, kun viinaporukois sammuu saa herätä alasti ja pantuna 😐
Oliko kivaa