Miksi laskiaispullia jo myydään kaikkialla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Monet perustelee myyntituloilla, mutta miksi niitä ei sitten saa kun on itse juhlapäivä? Luulisi että itse juhlapäivänä niitä myytäisiin jos myyntituloja haluaa? Usein viimeiset loppu jo juhlapäivän aattona.
Omalla kohdalla en halua liian aikaisin ostaa koska sitten jo kyllästynyt itse juhlapäivänä. Mutta monesti jää himo päälle ja juhlapäivän jälkeen ostaisin ehkä jopa useasti vielä, mutta poistuneet heti myynnistä. Ilmeisesti myyntitulot ei kuitenkaan kelpaa?
Esimerkki: vappupäivänä 2021 en löytänyt yhdestäkään kaupasta enää simaa. Tein siitä silloin aloituksenkin tänne. Jos halutaan simasta myyntituloja, miksei sitä myydä vappupäivänä?
Sama itsellä, en halua kyllästyä herkkuihin jo ennen itse juhlaa, siksi ostan aikaisintaan 2 viikkoa ennen. Hyvin usein jää kuitenkin se himo päälle ja ostaisin vielä useasti niitä juhlan jälkeen. Esim joulun jälkeen ostaisin vielä parin viikon ajan jouluherkkuja, laskiaisen jälkeen varmasti mielelläni pulia vielä muutaman kerran, vapun jälkeen siimaa vielä monta kertaa koska rakastan simaa.
Oli pakko sitten ottaa laskiaispullia tänään kaupasta, kun ei voi jälkeenpäin ostaa (usein juhlapäivänäkin jo loppu), niin aloitetaan sitten laskiaisen juhlinta tänään. Ehtii ainakin saamaan niitä.
On suklaamuniakin ympäri vuoden.😀
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs näin viime perjantaina hyllyllisen mämmiä paikallisessa Citymarketissa.
Montako rovea nappasit mukaan? Muista nauttia niistä oikeaoppisesti kerman ja sokerin kanssa.
Ne ruokakauppojen suklaarasiaröykkiöt ovat kyllä salaperäisesti kadonneet joulun ja uudenvuoden jälkeen.
Koska kun mies syö pullia, se kasvattaa kullia.