Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sattumaa? Nettitreffit

Vierailija
03.05.2015 |

Olen tavannut muutaman miehen netin treffihaun kautta. Yhtä miestä en ole vielä tavannut vaikka olen halunnutkin. Ensimmäisen sovitun tapaamisen koittaesssa kuukautiset ja kovat kivut alkoivat ennen aikojaan. Toisella kerralla auto hajosi enkä päässyt tapaamiseen ja kolmannella kerralla lapseni sairastui oksennustautiin. Mies vaikuttaa mukavalta ja on ollut yhteydessä vaikka en ole päässyt tapaamiseen. On käynyt mielessä että jospa minulla onkin jokin suojelusenkeli tai vastaava joka varoittaa menemästä. Tuli mieleen kun katselin Treffit helvetistä- ohjelmaa. Mitäs tuumitte, onko ihan pöhlö idea?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:29"]

Minulle tuossa olisi kaksi vaihtoehtoa: ensimmäinen tosiaan se, että kohtalo koittaa sanoa, että ei tätä miestä. TAI sitten, että vaikka heitän kapuloita rattaisiin, tuleeko mies, säilyykö kiinnostus, eli onko tässä jotain enemmän?

Toisaalta jos ois vaihtoehto kaksi, niin miksi suhde alkaa näin..? Hmm....... Mutta ei siis välttämättä pahaa.

[/quote]

Nyt ymmärrän, miksi naiset on "näkijöiden" parhaita asiakkaita...

[/quote]

No eihän tuon vastauksen saamiseksi kannata mennä näkijälle, senhän näkee elämällä elämää. Aika jännä ap muuten, että tässäkin on näin pitkä aikajänne. Itse olen nähnyt tämän kyseessä olevan miehen 3 kertaa vuoden aikana! Ajomatkaa 2 h suuntaansa. 

Joku voi sanoa että nonni, ei siitä mitään tule kun ootte nähny kolmesti, eikä homma etene tuon nopeammin. En kuitenkaan etsi suhdetta suhteen vuoksi vaan tahdon tutustua juuri tähän ihmiseen ja monista syistä johtuen se on hidasta. Ja voi ollakin, ettei johda mihinkään, mutta oon oppinut jo nyt matkanvarella varmaan yhtä paljon kuin sitä edeltävinä 20 vuodessa elämääni yhteensä. 

Nimenomaan mies voi olla sulle joku nyt koska ei ole mennyt vaikka olet jo kolmesti perunut tapaamisen. Huh huh... menee ohan kylmiä väreitä... Tai sitten on tosiaan joku ihan outo tyyppi! 

Vierailija
22/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käsitti sisaruksia=siskoja? Jotkut luulevat ilmeisesti, että sisarukset tarkoittaa sisaret. Eli eritteli veljet ja sisarukset eli siskot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:46"]

Mitään muuta " outoa" ei ole tapahtunut kuin että mies puhui veljestään ja hetken päästä kysyin montako sisarusta hänellä on niin vastasi että vain yksi, sisko joka 2v nuorempi. Sivuuta kysymykseni kun kysyin eikö hänellä olemaan veljeä. Ap

[/quote]

No tää on outoa. Sanoitko, että olet ymmärtänyt että hänellä olisi velikin?
[/quote]

Laittoi kuvan ja kertoi että veljensä laittoi tuon kuvan hänelle ja selitti jotain veljestään. Olisko ollut pari lausetta jotain toista juttua siihen kuvaan (paikkaan) liittyen kunnes kysyin montako sisarusta hänellä on. Sanoi että vain yksi , sisko. Ja kun sanoin että käsitin että hänellä olis veli niin oli hetken hiljaa ja kysyi sitten entäs minulla.. Ap
[/quote]no sillä on sisko ja veli. ei tiedä että sisarus ei tarkota vaan siskoa vaan molempia

Vierailija
24/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuossa olisi kaksi vaihtoehtoa: ensimmäinen tosiaan se, että kohtalo koittaa sanoa, että ei tätä miestä. TAI sitten, että vaikka heitän kapuloita rattaisiin, tuleeko mies, säilyykö kiinnostus, eli onko tässä jotain enemmän?

Toisaalta jos ois vaihtoehto kaksi, niin miksi suhde alkaa näin..? Hmm....... Mutta ei siis välttämättä pahaa.

Vierailija
25/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän sinulla tai miehellä ole läheisriippuvaisen piirteitä? Meinaan mulla on ja yhdellä miehellä taas käänteisesti sitoutumiskammo, jonka kanssa kans vähän saman tyyppistä, tosin ne esteet on sillä miehellä. Mä oon häneen rakastunut, mutta mietin tarkoittaako ne esteet, että vaikka tekisin mitä, niin aina ei kannata jatkaa koska jatkaisin vain riippuvuuttani, tai hän :(  Toisaalta aluksi näin ne siis niin kun hän kuitenkin saapui paikalle, että esteen tarkoitus oli kysyä aikooko tosissaan tulla vai mitä.

24

Vierailija
26/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nyt ymmärrän, miksi naiset on "näkijöiden" parhaita asiakkaita...

Vierailija
27/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:43"]

En nyt välttämättä meinaa että olisi murhaaja mutta että ehkä tyypistä voisi tulla harmia elämään. Ap

[/quote]

Kieltämättä on hieman epäilyttävää, että mies on vielä halukas tapaamaan sinut vaikka olet jo kolmesti tehnyt oharit. Varmaan on joku pakkomielteinen stalkkeri siis. 

Vierailija
28/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:43"]

En nyt välttämättä meinaa että olisi murhaaja mutta että ehkä tyypistä voisi tulla harmia elämään. Ap

[/quote]

Kieltämättä on hieman epäilyttävää, että mies on vielä halukas tapaamaan sinut vaikka olet jo kolmesti tehnyt oharit. Varmaan on joku pakkomielteinen stalkkeri siis. 
[/quote]

Tässä on kulunut jo vuosi!! Ajattelin suosiolla jättää miehen rauhaan kun aina tuli esteitä. Mies kuitenkin otti taas watsapp'in kautta yhteyttä että miten menee. Kertoi edelleen olevansa valmis tapaamaan. Ollaan vain nähty toistemme kuvat. Ap

Vierailija
29/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jättäisin väliin, aika outoa että se vielä jaksaa. Ja tuosta velijutusta olen samaa mieltä. Puhuu ristiin. Kuka oikeasti enää vuoden kuluttua muistaa jotain ihmistä jota ei ole koskaan edes tavannut? 

Sen sijaan noista "enteistä" olen eri mieltä. Kuukautiset tulevat yleensä kerran kuussa, lapset sairastavat ja autokin voi joskus hajota. Ihan normaalia. 

Vierailija
30/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asutte aika kaukana toisistanne, kun yhden tapaamisen järjestelyyn on mennyt vuosi? Unohda jo välimatkankin takia.

Vierailija
31/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa reilu 1h ajoa. Ap

Vierailija
32/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin kerran tapaamista meidän kaupunkien välissä olevassa kaupungissa mutta kertoi olevansa autoton ja junalla ei ehdi kun on iltavuoro edessä. Sanoin että voi ehdottaa toista päivää ja sopivaa aikaa tuossa kaupungissa tai myöhemmin hänen kaupungissaan ja juttu jäi auki. Ap

Vierailija
33/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä vastauksia joillakin. Olen samaa miletä, että varmaan mieltää sisaruksen vaan siskoksi ja siitä väärinymmärrys.

Varmaan ymmärtää kuinka tapaamiset siirtyy ei siinä tarvitse stalkkeri olla.

Joskus vastoinkymisten takana onkin löytö eli mene nhyt terveen järjen avulla tapaamaan ja katso mikä on miehiään.

Vierailija
34/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa taxit, olette 1v säästelleet monissa asioissa.

Vierailija
35/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajoa on tunti niin miksi ette ole sopineet jotain muuta päivää kun ehdotetut eivät sopineet? Kai sillä miehelläkin joskus on vapaata. Voithan käydä katsomassa mikä tyyppi se on, mutta varmuuden vuoksi älä kutsu kotiisi tai kerro osoitettasi. 

Vierailija
36/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuvia lähettänyt veli olikin miehen tyttöystävä/vaimo. Ja mies ei ole ihan penaalin terävin kynä kun puhui itsensä pussiin heti. Exä oli yhtä pöljä, jäi kiinni pettämisestä koska hönönä möläytteli jotain epäloogisuuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän