Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi ikinä asua Helsingissä

Vierailija
10.01.2022 |

Aivan liian iso kaupungi. Ihmisiä tursuaa joka suunnasta ihan liikaa ihmisiä ja meteliä. Ahdistaa edes ajatella. Ihmiset muutenkin jotenkin tosi kylmiä ja nokka pystyssä olevia itsekkäitä ja ylpeitä.
En ymmärrä ihmisiä jotka pystyy Helsingissä asumaan.
Ja sitten vielä tämä nuoriso ollaan niin kovia ja kannetaan puukkoja mukana ja nuoriso rikollisuus vaan suureen kasvuun. Ähh en ymmärrä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki, ei kaupungi.

Vierailija
2/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne Pohjanmaan häjyt harrasta enemmän

puukkohippasia. Kaupungissa puukon kanssa heiluminen on kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin asumaan, mutta en pysty enää. Helsinki oli ennen parempi paikka. Kauniita taloja edelleen mm Eirassa, Rööperissä, Ulliksella ja Kaivarissa.

Vierailija
4/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei vain 1,2 miljoonan kaupunki sovi. 

Vierailija
5/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampreellakin on omat puolensa. Mihinkäs täältä lähtisi? 

Vierailija
6/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan haittaa ketään.

Vierailija
7/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tästä.

Riippuu hyvin pitkälle myös kaupunginosasta, ei ainakaan täällä Töölössä teinit kanna puukkoja mukana. Itse en muuttaisi vaikka Vuosaareen, siellä saattaa kantaakin. Mutta silti, sulla ei selkeästi ole selvää käsitystä Helsingistä jos ajattelet kaikkien kaupunginosien olevan samanlaisia. Joo täällä Töölössä on ihmisiä ja meteliä, mutta sitten taas vaikka Puistolassa ei niinkään.

Vierailija
8/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että Stadi on samaan aikaan liian iso ja aivan tuppukylä. On nimittäin kierretty muailimoo ja tiijetään että on isonpiakin kaupunneja!

Vierailija
9/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse Helsingissä ei ole noin paljon asukkaita.

Vierailija
10/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Helsingissä kyllä koko ajan liiku hirveesti ihmisiä jossain kohtaa. Riippuu ihan täysin asuuko jossain nukkumalähiössä tai vilisevässä kantakaupungissa. Itse en kyllä ikinä haluais muuttaa Helsingin kantakaupunkiin. Siellä ne nokkavat tekokiireiset pääosin liikkuu. Yliopiston lähiopetusajan luennoila käyminen riittää mulle siellä päin käymisessä.

T: junantuoma kieltenopiskelija Helsingistä

Vierailija
11/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Helsingissä ei ole noin paljon asukkaita.

Puhuinkin kaupungista, en mistään lähiöiden kunnanrajoista joita ei arvosta erkkikään. 

Vierailija
12/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisilla on niin kapea käsitys Helsingistä. Täällä on äärettömän rauhallisia, metsäisiä omakoti- ja kerrostaloalueita.

Ei kaikki asuminen ole rautatieaseman ympärillä. Itse asiassa murto-osa helsinkiläisistä Kampissa asuu.

Vierailija
13/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla meillä on sosiaalisia taitoja tulla kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen eikä erityisiä aistiyliherkkyyksiä. Harva nuorisojengienkään kanssa joutuu asioimaa ellei itse sellaiselle alalle juuri hakeudu esim. poliisiksi. 

Vierailija
14/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä elämä Helsingin lähiössä tunnu kauheasti maaseutukaupungissa asumisesta poikkeavan. Käydään Prismassa kaupassa ja siinä se. Lapset ovat isossa koulussa. Keskustassa käyn kerran vuodessa.

Vapaa-ajan palvelut täällä tosin ovat paremmat. Meiltä on pari kilsaa isoon kirjastoon, 50 m radan uimahalliin, leffateatteriin, jäähalliin. 10 km sisältä löytyy kaikki mahdolliset harrastukset.

Vierailija
15/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on inhottava saastainen paska lähiö koko kaupunki. Täynnä rettelöiviö narkkeja ja s*maleita.

Vierailija
16/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok .

t: stadilaine

Vierailija
17/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi kukaan ei pakota sua asumaan täällä :D. 

(Voi jestas näitä juttuja, eikö muuta olisi vaihteeksi kuin Helsinki-viha?)

Vierailija
18/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Helsingissä kyllä koko ajan liiku hirveesti ihmisiä jossain kohtaa. Riippuu ihan täysin asuuko jossain nukkumalähiössä tai vilisevässä kantakaupungissa. Itse en kyllä ikinä haluais muuttaa Helsingin kantakaupunkiin. Siellä ne nokkavat tekokiireiset pääosin liikkuu. Yliopiston lähiopetusajan luennoila käyminen riittää mulle siellä päin käymisessä.

T: junantuoma kieltenopiskelija Helsingistä

Siellä yliopiston liepeillä niitä nokka pystyssä liikkuvia junan tuomia vasta liikkuukin. Ovat mielestään oman seutukuntansa huippuja ja nyt yrittävät päteä vertaisilleen. Tavalliset helsinkiläiset vaan katsoo sivusta hymähtäen kun nämä koppavat nousukkaat nokittelevat kaikille vastaantulijoille.

Vierailija
19/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampreellakin on omat puolensa. Mihinkäs täältä lähtisi? 

Terveisiä Stadista sinne Tampereelle :). Se on ainoa paikka, missä voisin Suomessa kuvitella asuvani Helsingin lisäksi. Käyn kesäisin siellä turistireissulla. Hieno kaupunki ja mukavia ihmisiä. 

Vierailija
20/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asunut yli vuosikymmenen kaupungissa, jossa on melkein 8 miljoonaa ihmistä ja pohdin että osaisinko olla enää Helsingissä, tuntuisi pieneltä.

Mutta jokaiselle mielensä mukaan. Ymmärrän hyvin niitäkin, jotka asuvat metsän keskellä ja nauttivat siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän