Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö fiksuna ja uskottavana henkilöä, joka parin vuoden välein vaihtaa elämänkumppaniaan?

Vierailija
10.01.2022 |

Tiedän kyllä, ettei nykyisin ole muotia sitoutua keneenkään loppuiäkseen, sitä pidetään suorastaan typeränä, mutta eikö jatkuva kumppanin vaihtaminenkin kieli jostakin?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että se suhteen kariutuminen ei aina ole itsestä kiinni.  Toinen voi paljastua roistoksi tai torveloksi ja näin voi käydä useankin kumppanin kohdalla.  Ei pitäisi tuomita.

Vierailija
2/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden suhteet. Olen ihmisten kanssa tekemisissä, koska he ovat hyviä tyyppejä. Heidän parisuhde käyttäytyminen ei sitä muuta miksi itse viihdyn heidän seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä ikuista parisuhdetta minään tavoitteena. En ymmärrä miksi ihmisten pitäisi pysyä yhdessä, jos suhde ei enää toimi, tai jompikumpi ei ole siinä enää onnellinen. Tietysti jos lapsia on perheessä, pitää eroamista miettiä paljon tarkemmin, mutta lapsettomat ihmiset ovat aivan vapaita vaihtamaan kumppania tai olemaan ilman, ihan miten itse haluavat.

Vierailija
4/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pysyä yhden ihmisen kanssa kun maailma on ihmisiä täynnä?  Ihme lähtökohta aapeellä.  Sitä paitsi mitä tekemistä uskottavuudella on tässä asiassa?

Vierailija
5/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli henkilö on muuten fiksu ja uskottava, ei hänen kuvatunlainen parisuhdekäyttäytymisensä tuo muutosta suhtautumiseeni. 

Vierailija
6/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä samaa mieltä aloittajan kanssa että jos kerta toisensa jälkeen iskee kirveensä kiveen parisuhteessa niin jotakin saattaa olla vialla.  Itsetutkiskelun paikka kenties.  Mutta muille tämä suhde ei kuitenkaan kuulu, on sitten onnellinen tai tuhoon tuomittu.

Vierailija
7/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan enemmän koomista vai kuvottavaa, jos joku miettisi tällaista tosissaan?

Vierailija
8/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja arvotan ihmisiä muilla perusteilla kuin heidän parisuhteittensa kautta.  Joskus olen saattanut hetken miettiä että miksi jonkun ystäväni suhde päättyi mutta sen kummemmin en ole asialla päätäni vaivannut koska ystäväni on minulle tärkeä.

Vierailija
9/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK kuinka usein joku vaihtaa kumppania. Se ei korreloi älykkyyden kanssa.

Vierailija
10/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuollaista henkilöä vähän tuulella käyvänä ja sellaisena ettei itsekään tunne itseään.

Vierailija
11/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
12/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen haloo!  Ja ne pysyvässä parisuhteessa vuosikymmeniä elävät kai sitten ovat kaikki täysin terveitä älykköjä vai?

Vierailija
13/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä fiksuna enkä uskottavana. Itselläni on tuttava, joka vaihtaa parin vuoden välein miestä. Joka kerta on sama show: ensin hän on vakuuttunut, että mies on hänen elämänsä mies, sitten pikainen yhteen muutto ja sitten aletaankin jo riidellä. Ja lopuksi erotaan. Ja ei kun uutta miestä hankkimaan.

Vierailija
14/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen haloo!  Ja ne pysyvässä parisuhteessa vuosikymmeniä elävät kai sitten ovat kaikki täysin terveitä älykköjä vai?

Taidat olla 12-v.

Vierailija
15/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla 12-v.

Hih!  Olen eläkeläinen!

Vierailija
16/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa että se suhteen kariutuminen ei aina ole itsestä kiinni.  Toinen voi paljastua roistoksi tai torveloksi ja näin voi käydä useankin kumppanin kohdalla.  Ei pitäisi tuomita.

Pitäisi myös itse oppia tunnistamaan ihmistyyppi ajoissa, eikä heti rakastua ja mennä naimisiin.

Vierailija
17/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi elää omaa elämäänsä ja ihmissuhteitaan niinkuin elää, ja olla murehtimatta mitä muut ajattelee. Kun ei sitä parisuhdetta toisia varten pidetä. En usko että moni edes spekuloi tuolla että ”nyt se taas parin vuoden jälkeen vaihtoi”. Itselläni on adhd ja suoranainen ihme jos suhde kestää vuoden päivät . Koska kyllästyn ja parisuhteet on niin sitovia. On looginen virhe tehdä päätelmiä henkilön uskottavuudesta muissa asioissa sillä perusteella että on vaihtuvat kumppanit. Kun ei kaikki vaan jaksa sitä että kotona tai elämässä on jatkuvasti joku toinen ihminen mukana.

Vierailija
18/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi myös itse oppia tunnistamaan ihmistyyppi ajoissa, eikä heti rakastua ja mennä naimisiin.

Ei tässä naimisiinmenosta ollut mitään puhetta.

Vierailija
19/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä fiksuna enkä uskottavana. Itselläni on tuttava, joka vaihtaa parin vuoden välein miestä. Joka kerta on sama show: ensin hän on vakuuttunut, että mies on hänen elämänsä mies, sitten pikainen yhteen muutto ja sitten aletaankin jo riidellä. Ja lopuksi erotaan. Ja ei kun uutta miestä hankkimaan.

Miksi se olisi fiksua olla pitkään saman ihmisen kanssa? Jos ihminen ei halua, ei halua. Voi kumppani alkuun tuntua elämän rakkaudelta jos tuntee tunteet intensiivisesti mutta sitten tutustuttua huomaa että ei tätä jaksakaan. Miksi lyhyet suhteet häiritsee muita ihmisiä? Ihmettelen.

Itse olen nyt ollut parisuhteessa 4 vuotta, elämäni pisin suhde ja kyllä monta kertaa olisi voinut jo erota kun tylsistyttää sama ihminen kokoajan. Ei kaikki ihmiset vaan jaksa yhtä ja samaa ihmistä kovin pitkään. Eikä tarvitsekaan.

Vierailija
20/56 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä.  Jos hän vaikuttaa älykkäältä ja kiinnostavalta ja osaa käyttäytyä, hän on minulle uskottava.  Hänen parisuhdekäyttäytymisestään en välttämättä tiedä mitään eikä minun tarvitsekaan tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi