Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän tämä nyt ole positiivinen ovulaatiotesti? (linkki kuvaan löytyy)

Vierailija
26.04.2015 |

http://aijaa.com/myXY3V

Raskaus ei ole toiveissa ja kuukautiskiertoa on kartoitettu tällaisten ovulaatiotikkutestien kautta. Tää oli eka kierto ja en saanut koko kierrossa vahvaa testiviivaa mutta pari päivää sitten muiden tuntemuksien mukaan ajattelin ovulaation olleen ja kun toissapäivänä ovulaatiotestiin tuli aivan hailakka viivaa vaan niin ajattelin luottaa siihen, että ovis on mennyt. No nyt tuli taas nipistelyt alavatsalle ja varmuuden vuoksi tein ovulaatiotestin tänään ja nyt se testiviiva oli näin tumma, mutta ei kuitenkaan niin tumma kuin kontrolliviiva. Tää taitaa olla tummin viiva mitä oon saanut tässä kierrossa. Eihän tää kuitenkaan ole positiivinen? 

Jos nyt selviän säikähdyksellä niin en todellakaan enää ala luottamaan näihin halpoihin testeihin vaan aletaan taas käyttää kortsuja!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan p***a...

Tänä aamuna tein sitten tällaisen testin...onko tämä nyt sitten positiivinen?
Olen näkevinäni että edelleen testiviiva olis hiukan vaaleempi joten voihan tää olla vaan ihan negatiivinenkin?

http://aijaa.com/sVw7uD

ap

Vierailija
2/19 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v lasta yrittäneenä kun nimenomaan ovuloinnissa on ongelmia, sanoisin että tuo eka ei todellakaan positiivinen. Mulla ollut monta tuollaista, enkä ole silloin raskaaksi tullut. Samaan aikaan jos testaisit tuon digillä et saisi hymynaamaa. Mutta tuo toka jonka linkitit alkaa olla positiivinen eli kyllä se ovulaatio on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tikkujen käyttöohjeissa sanotaan, ettei niitä tule käyttää "ehkäisevässä" tarkoituksessa.

Vierailija
4/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % taas raskaana.

Vierailija
5/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Monesti tulee se toinenkin viiva MUTTA sen toisen viivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi jolloin se tarkoittaa ovulaatioita.

Vierailija
6/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottais noihin halpoihin tikkutesteihin raskaudenehkäisyssä tippaakaan. 
Niissäkin kierroksissa, joissa olen tullut raskaaksi niin en ole saanut edes noin vahvaa viivaa ovistestiin vaikka olenkin testannut ihan ohjeiden mukaan.

Voi olla että noin vahva viiva kertoo ovulaatiosta, tai sitten ei. Joka tapauksessa suosittelisin niitä kondomeja, jos raskaus ei ole toiveissa.

Vierailija
7/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:18"]

Ei ole. Monesti tulee se toinenkin viiva MUTTA sen toisen viivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi jolloin se tarkoittaa ovulaatioita.

[/quote]

Huh kiitos sulle. Helpottavaa kuulla :) Itsekin järkeilin, että ton pitäisi olla negatiivinen mut nyt säikähdin vaan kun viiva oli tummempi kuin aiemmat viivat ja uskoin ja luotin siihen että ovis meni jo pari päivää sitten.

ap

Vierailija
8/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:21"]

[/quote]

Huh kiitos sulle. Helpottavaa kuulla :) Itsekin järkeilin, että ton pitäisi olla negatiivinen mut nyt säikähdin vaan kun viiva oli tummempi kuin aiemmat viivat ja uskoin ja luotin siihen että ovis meni jo pari päivää sitten.

ap

[/quote]

Anteeksi tyhmä kysymys mutta jos tuo on tummempi kuin aiemmat, niin miten ne aiemmat tarkoitti ovista ja tuo ei? :O

Vierailija
9/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio voi olla myöhässä, eli vasta tulossa

Vierailija
10/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ovis on tulossa. Huomenna tai illalla voi tuo viiva olla jo yhtä vahva.

Vierailija
11/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:21"]

[/quote]

ap

[/quote]

Anteeksi tyhmä kysymys mutta jos tuo on tummempi kuin aiemmat, niin miten ne aiemmat tarkoitti ovista ja tuo ei? :O

[/quote]

Ei oo tyhmä kysymys ollenkaan! Varmaan aika epäselvää tää mun selostus.

Siis testailin mutta en saanut posiitivista testiä ollenkaan aina vaan aika hailakoita viivoja mutta silti olin tuntevani ovulaation pari päivää sitten, halut lisääntyi ja valkovuotokin lisääntyi ja ajattelin että no ovis oli siinä, vaikkei testeissä näkynytkään. Ja sitten mielestäni ne testiviivatkin näytti hailakampaa kuin aiemmin ja luotin että ovis oli siinä.

Mulla on aika säännöllinen kierto ja olen käynyt gynellä tutkimukissa missä gyne totesi että ovulaatio tapahtuu normaalisti joten uskon että ovuloin mut noi testit tuntuu vaan hankalilta. Haluttais alkaa käyttämään luonnollisempaa ehkäisymenetelmää ja kartoitin nyt siis kiertoa testien avulla.

ap

Vierailija
12/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis on huomenna ja siemenet sisällä odottamassa?

Vierailija
13/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:28"]

Sun ovis on tulossa. Huomenna tai illalla voi tuo viiva olla jo yhtä vahva.

[/quote]

herranjestas ei kai! 
Tässä kun on viimeksi eilen illalla harrastettu seksiä ilman ehkäisyä :(

Voi kai toi tarkoittaa että ovulaatio jo ohi ja sen takia vielä testiviiva ton värinen?

ap

Vierailija
14/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niiiiin tuleva yh.

Vierailija
15/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa yhtävahvat viivat. Ovis tulee n 24-48h kuluessa. Eli jos vaikka 2pv sitte olis vahvat viivat ollu. Niin se ovulaatio olis ehkä tänään.

Vierailija
16/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis hakea se jälkiehkäisy vähän vitun äkkiä. (ja turha vinkua mistään HORMOONIPOMMEISTA, ei se raskausaikakaan varsinaisesti sitä tasaisinta mahdollisat ole)

Vierailija
17/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin et ovis oli kp 13. Kipuja ja limaa. Testit haaleaa. Vasta kp 17 oli testiviivat yhtä vahvat. Nippailua oli kp 18 ja kirkasta limaa. Eli ovis silloin.

Vierailija
18/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap tosissasi? Vaikutat vähän yksinkertaiselta. Siittiöt voivat elää neljäkin päivää sun toosassasi, joten jos pari päivää ennen ovista seksiä...?

Vierailija
19/19 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:36"]Itse luulin et ovis oli kp 13. Kipuja ja limaa. Testit haaleaa. Vasta kp 17 oli testiviivat yhtä vahvat. Nippailua oli kp 18 ja kirkasta limaa. Eli ovis silloin.
[/quote]

Niin ja mulla on aina ollu säännöllinen kierto. Mut nyt näköjään ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme