Tähdet tähdet 3.5. musikaalijakso!
No niin, tänään selviää ketkä kaksi jatkaa finaaliin! :) Keskustelua jaksosta tänne!
Kommentit (170)
Mulle ei kyllä ole auennut tän Torikan hehkutus. Koko ajan kuulunut kisan huonoimpiin.
Ekaa kertaa Waltteri ei säväytä yhtään. Menee liikaa tekniikan puolelle ja tulkinta kärsii.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:29"]
Waltteri pesee Jarkon.
[/quote]
Kyllä vaan, ihan 100-0. :)
Jos Jarkkoa kritisoidaan siitä hevikiekaisusta, niin ei tuo Waltterikaan osaa irrottautua ooppera-genrestään.
Arvasin, että jossain kohtaa ohjelmaa Marko itkee :D
Aivan häkellyttävän hyvä Torikka!
Laura on kyllä ollut paras. Harmi, että Laura ei ole tykätty persoona.
No ei kyllä ollut häävi Javert tuo Waltteri. Olisi vetänyt vaikka "Bring Him Homen" tai "Empty Chairs at Empty Tablesin" jos Les Misiä pitää vetää. :( Olen fanittanut koko ohjelman ajan, mutta nyt kyllä tekee tiukkaa.
Hei minkä Waltteri lauloi? Hitto, olin just nukuttamassa kuopusta, eikä mies tiedä mikä kappale oli.
Haluaisin kyllä nähdä Lauran ja Valtterin finaalissa, Laura Memory tulee varmaan olemaan huikaiseva.
Äh laitoin vaistomaisesti kädet silmien eteen ja join ällälllälllällllääää kun tuli niin kiusallinen olo marcon puolesta, pelästyin että ratkee ihan vallan eikä saa loppumaan! :D Mutta ai jessus Waltteri, sä olet UPEA!!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:36"]Äh laitoin vaistomaisesti kädet silmien eteen ja join ällälllälllällllääää kun tuli niin kiusallinen olo marcon puolesta, pelästyin että ratkee ihan vallan eikä saa loppumaan! :D Mutta ai jessus Waltteri, sä olet UPEA!!!!!
[/quote]
Siis hoin, en juonut :D
Kaikki nuo on tosi hyviä. Jännä nähä ketkä ovat finaalissa.
Marco ja Marcon kyyneleet ♡ Niin ennalta-arvattavaa, mutta silti hienoa nähdä kyynelehtivä tuomari.
Ihan sama mitä Jarkko laulaa, niin mammat suitsuttaa. Taidoiltaan oli kyllä hyvin selkeä kolmonen tänään.