Tähdet tähdet 3.5. musikaalijakso!
No niin, tänään selviää ketkä kaksi jatkaa finaaliin! :) Keskustelua jaksosta tänne!
Kommentit (170)
Waltterin esitys oli ihana! Laura oli aika tylsä valinta, vaikka ääni on o, suhteellisen laiska esiintyminen.
Onpa tylsiä kappalevalintoja taas. Miksi aina valitaan ne kuluneimmat biisit joka genrestä..
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:09"]Laura on taas niin perusteellisen superärsyttävä, koska huokuu sitä "olen niin hyvä tässä" ylemmyydentuntoa.
[/quote]
Juurikin tuon takia en pidä Laurasta. Vaikka muuten onkin hyvä laulaja ja esiintyjä. Mutta se muu oleminen on niin ällöä.
Waltteri oli minun suosikki näistä esityksistä.
Toivottavasti Laura tippuu.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:13"]Waltterin esitys oli ihana! Laura oli aika tylsä valinta, vaikka ääni on o, suhteellisen laiska esiintyminen.
[/quote]
Tylsä valinta joo, mutta en nyt sanoisi laiskaksi esiintymiseksi tuota vetoa. Ja huom. itsekään en pidä Laurasta, mutta kyllä hän kehujakin ansaitsee.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:11"]40/40 Sinähän se taisit olla!
[/quote]
No shit Sherlock!
Laura oli tänään super, vaikka oltais persoonasta mitä mieltä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:19"]Laurahan noista on paras.
[/quote] taidoiltaan. Tähden kuuluu myös valloittaa olemuksellaan.
Jos puhutaan tylsästä, niin tämä Jarkon kakkosveto on siinä omaa luokkaansa.
Ahola on tänään todella vaikuttava. Pelkkä ääni puhuu, ei mitään turhia eleitä. Millainen lahja tuolla miehellä onkaan, se on hyvin harvinaista. Jarkko teki biisistä omansa.
Jarkko ja Waltteri finaaliin.
Oli hieno keksintö laittaa mies laulamaan Don't cry for me Argentina. Näin saatiin siitä ihan erilainen ja raikas versio.
Tosi hieno esitys Jarkolta. Balladit sopii hänelle hyvin. Ei turhaa koreilua. Vain mies ja ääni.
Miksi Jarkko laitettiin laulamaan naisen kappale? Ja ideana on vielä eläytyä rooliin? Ankea valinta.
Väreet menee Waltterin esityksistä
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:09"]
Laura on taas niin perusteellisen superärsyttävä, koska huokuu sitä "olen niin hyvä tässä" ylemmyydentuntoa.
[/quote]
Niinhän esiintyjän täytyy huokuakin! Sellaisella "anteeksi, kun minä tässä vähän laulelen, vaikka en kyllä varmaan kenenkään mielestä osaa"-asenteella ei viihdealalla pötkitä kovin pitkälle.
"fenomanaalinen esiintyjä" -Marso