Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisuriksi

Vierailija
10.01.2022 |

Ehdotin vuosia sitten vaimolle, että kokeilisi vierasta miestä. Meni useampi vuosi kunnes vihdoin rohkeni toteuttaa yhdessä minun kanssani, sain olla katselijana, kun kaverimme nai vaimoa. Se ensimmäinen kerta oli järisyttävän hyvä ja jatkoimmekin kolmisin muutaman vuoden ajan. Se loppui aikanaan muuttojen myötä, mutta usein muistelen niitä, myös katselen kuvia joita jäi muistoksi. Jäikö joku muukin "koukkuun" kolmen kimppaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukkuun jääty täälläkin. Harrastettu jo vuosia. Nykyään myös neljän ja välillä useammankin kimppaa.

Vierailija
2/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se harmi kun en itse saa kokea moista ikinä, vaikka avoimesti asiaa vuosikausia sitten pyysin. Mistä löytää uusi nainen joka innostuu kimppaan, tai aisuri touhuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puolestaan on kova kiinnostus hot wife/aisuri touhuihin. Mutta mistä bull? Molemmat olemme vähän ujoja ja arkoja.

Vierailija
4/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista bullia etsitte? M50, urheilullinen, fyysinen, seksuaalinen.

Vierailija
5/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista bullia etsitte? M50, urheilullinen, fyysinen, seksuaalinen.

Missä päin olet?

Hw/a

Vierailija
6/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä.

Vierailija
7/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös, sporttinen fiksu 55v Helsingistä

Vierailija
8/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. Vaimon kanssa tästä on puhuttu jo vuosia, joka kesä, kun rusketus on saatu ja uimalla kroppa edustuskuntoon. Mutta naiset ovat niin kovin vaativia kumppaninsa suhteen. Pelkkiä hylkyjä on tullut, pettyneitä ja varmaan loukattuja tarjokkaita. Yksikin väärä sana, ele, kasvonilme riittää, puhumattakaan huonosti valitusta vitsistä. Voisin laatia sanaston, jota visusti välttää. Sillä älyllä nainen hurmataan, tilanteen tajulla, että ei tyrkyttäydytä vaan pikemminkin vetäydytään, annetaan naiselle tilaa ja aikaa asettua ja jopa omatoimisesti lähestyä. Nainen myös pelkää salaisuuksiensa paljastuvan, että mikä tosiaan häntä vetää puoleensa, kiinnostaa ja kiihottaa. Mutta jos tilanne joskus olisi luonteva ja rento, ei järjestetty eikä pakonomainen tai liian irrallinen, vaan loksahtaisi palaseksi elävää ja todellista elämää. Jos saisi arvata, sellaisessa tilanteessa lapset nukkuisivat viattoman unta omassa huoneessaan, aviomies hieman etäämpänä vahtisi ja takaisi turvallisuuden, ja vaimo voisi hiljaisessa, hämärässä huoneessa sujahtaa Eevan asussa vieraaksi saapuneen, yhtä paratiisillisen paljaan Aataminsa kainaloon, saman peiton alle.

Vierailija
9/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä myös, sporttinen fiksu 55v Helsingistä

Harmi, Hki on liian kaukana.

Hw/a

Vierailija
10/23 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eunukit on oma säälittävä rotunsa.

Vierailija
11/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eunukit on oma säälittävä rotunsa.

Otan osaa eunukkiutesi suhteen

Vierailija
12/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, olen pitkään haaveillut alfan roolista. Viime kesänä tilanne oli lähellä, mutta viime hetkellä pariskunta peruutti ulos tilanteesta, ilmeisesti eivät olleetkaan henkisesti valmiita. Minulle jäi kuitenkin "levy pyörimään" korvien välissä ja olen usein toivonut voivani toteuttaa tilanteen joskus. M50

Vierailija
13/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä systeemiä. Naiselleko siinä haetaan vaihtelua vai miehelle nautintoa??

Vierailija
14/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puolestaan on kova kiinnostus hot wife/aisuri touhuihin. Mutta mistä bull? Molemmat olemme vähän ujoja ja arkoja.

Rohkeesti vain asialle... Ympäri Suomea meitä on.

Vierailija
15/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä systeemiä. Naiselleko siinä haetaan vaihtelua vai miehelle nautintoa??

Molempia. Miehen nautinto syntyy naisen nautinnon näkemisestä/kokemisesta. Minäminäminä -miesten on varmaan vaikea ymmärtää.

Vierailija
16/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, olen pitkään haaveillut alfan roolista. Viime kesänä tilanne oli lähellä, mutta viime hetkellä pariskunta peruutti ulos tilanteesta, ilmeisesti eivät olleetkaan henkisesti valmiita. Minulle jäi kuitenkin "levy pyörimään" korvien välissä ja olen usein toivonut voivani toteuttaa tilanteen joskus. M50

Me ollaan puolestaan pitkään haaveiltu noista hw/aisuri rooleista. Lisäksi bullin/alfan pitäisi olla bi. Ja meillä vielä tulee jo ikäkin monelle esteeksi. Joten taitaa jäädä vain haaveeksi 😟

Hw/a

Vierailija
17/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei sinänsä ole minulle mikään tekijä, olen ollut varsin vapaamielinen sen suhteen aina, jos vain muuten henkisesti ja fyysisesti sopisimme yhteen. Mutta bi-mielenkiintoa minussa ei valitettavasti löydy. Voisin kyllä aisuria alistaa ja komentaa sanallisesti jos se on teidän mieleen, mutta siihen se osaltani jää. 

snappertuna@outlook.com

Vierailija
18/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betat pelaamaan padelia. Alfat kairaa teillä kotona.

Vierailija
19/23 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras ajatus miehelle, jolla testosteronitasot on kunnossa. Niin päin on kyllä meillä harrastettu, että minä panen muita naisia ja kumppani vikisee vieressä.

Vierailija
20/23 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkisin moisen hinurin helvettiin karvaisen Karimin käsittelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi