Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se hihhuliketju poistettiin - miksi?

Vierailija
03.05.2015 |

Mä en aina ymmärrä näitä modeja. Kiva olisi tietää perusteluja ketjujen poistamisille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:56"]

Luuletteko te, että uskovaista loukkaa teidän lapsellinen pilkkauksenne? Lähinnä säälittää. Teidän takia täällä notkutaan ja yritetään herätellä unesta. Jumala kun on todellinen ja tuomiopäivä odottaa.

[/quote]

Jos se jumala olisi olemassa, se osaisi itse nyhjäistä uskonnotonta hihasta ja tehdä tästä uskovaisen ihan ilman teitä matelevia silmänpalvojiakin.

[/quote]En tiedä mitä tarkoitat matelevilla silmänpalvojillakin mutta ihan on Jumala itse kehottanut omiansa levittämään ilosanomaa ja julistamaan Jumalan sanaa ;)

Vierailija
22/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:16"]

Äääh... Mun mielestä kaikenlainen usko on vähän huijausta. Niin se minäkin voisin harjoittaa kaikkia mahdollisia syntejä ja kun iän myötä alkaa väsyttämään, niin sitten katumusta peliin ja sielunsiskojen voiman avulla pyytelen anteeksi ja jaadajaadajaada. Väitän, että yksikään entinen hulttio ei harmittele niitä kokemustensa ja sekoilujensa määrää hurjassa nuoruudessaan. Ainakin sen verran innokkaasti sitä kerrotaan ajasta ennen Jeesuksen tuloa sydämeen, että oksat pois.

[/quote]Väitä vaan. Moni haluaa korostaa sitä sydämenmuutosta jonka ovat kokeneet Jumalan armosta eikä suinkaan mässäile menneillä väärillä teillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:25"]

Luuletteko te, että uskovaista loukkaa teidän lapsellinen pilkkauksenne? Lähinnä säälittää. Teidän takia täällä notkutaan ja yritetään herätellä unesta. Jumala kun on todellinen ja tuomiopäivä odottaa.

[/quote]

Jos se jumala olisi olemassa, se osaisi itse nyhjäistä uskonnotonta hihasta ja tehdä tästä uskovaisen ihan ilman teitä matelevia silmänpalvojiakin.

[/quote]En tiedä mitä tarkoitat matelevilla silmänpalvojillakin mutta ihan on Jumala itse kehottanut omiansa levittämään ilosanomaa ja julistamaan Jumalan sanaa ;)

[/quote]

Ja siinähän te sitten matelette ja toivotte, että sillä pelastaisitte oman napanne.

Vierailija
24/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:16"]

Äääh... Mun mielestä kaikenlainen usko on vähän huijausta. Niin se minäkin voisin harjoittaa kaikkia mahdollisia syntejä ja kun iän myötä alkaa väsyttämään, niin sitten katumusta peliin ja sielunsiskojen voiman avulla pyytelen anteeksi ja jaadajaadajaada. Väitän, että yksikään entinen hulttio ei harmittele niitä kokemustensa ja sekoilujensa määrää hurjassa nuoruudessaan. Ainakin sen verran innokkaasti sitä kerrotaan ajasta ennen Jeesuksen tuloa sydämeen, että oksat pois.

[/quote]Väitä vaan. Moni haluaa korostaa sitä sydämenmuutosta jonka ovat kokeneet Jumalan armosta eikä suinkaan mässäile menneillä väärillä teillään.

[/quote]

Miksi niitä väärien polkujen kokemuksia sitten kerrotaan? Seurakunnat on varmaan ainoa paikka, jossa voit lesoilla sekoiluilla ja hurrataan, että hienoa kuinka nyt kuitenkin on Jesse sydämessä, jippii!

Vierailija
25/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin Jumala voi todellakin tehdä. Hän vetäisi minuakin hihasta ja uskoon tulin, että pätkähti. Varo vaan, ettei Hän sinuakin vetäise hihasta ja kutsu tiellensä. :D Tämä ei ole ollenkaan hassumpi tie. Jos olisin jo aikaisemmista kutsuista tajunnut, olisin Hänen kutsunsa ottanut vastaan. Onneksi Hän kutsui minua tiellensä uudemman kerran ja älysin ottaa kutsun vastaan.

Vierailija
26/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]

Odotan sitä päivää, kun tuo käännytys katsotaan (yhteiskunta/uskon)rauhan häirinnäksi ja jeesusfriikit saa sen tuomionsa; ehdotonta vankeutta ja vahingonkorvaukset häirityille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi