Voiko gynelologilla käyminen tehdä puudutuksessa tai nukutuksessa?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:28"]Käyn koska äiti käski
Ap
[/quote]
Ota äiti tueksi ja turvaksi mukaan!
Ei se juurikaan satu. Älä stressaa! Mua sattui ainoastaan se kun gyne paineli mun mahaa kun tunnusteli jotain aika rajusti. Mutta ei se sattunut mitä se sinne sisään työnsi, ainostaan vähän epämukavaa. Mut ei paha!
Ei se satu ollenkaan rohkeesti vaan
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:19"]Oon lukioni käynyt
Ap
[/quote]
En usko. :D
Mikset? Luuletko että koulussa on oppiaine mitä tapahtuu kun gynegologilla käydään...
Synnytyskin katottiin yläastellya videolla ka sr siitä sitten. taidat olla joku mies vai? Kaikki naisethan pelkäävät ensimmäistä gynekologi kertaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:39"]
Mikset? Luuletko että koulussa on oppiaine mitä tapahtuu kun gynegologilla käydään... Synnytyskin katottiin yläastellya videolla ka sr siitä sitten. taidat olla joku mies vai? Kaikki naisethan pelkäävät ensimmäistä gynekologi kertaa.
[/quote]
Jännittää ehkä, mutta pelkääminen on vähän eri asia.
Oma lapseni kävi 16v jo ensimmäisen kerran yhdynnän jälkeen ja melkein samassa pyörtyi huoneeseen astuessamme. Jotkut tytöt ovat toisia herkempiä ja se ei ole hävettävä asia
-Äiti
Älä mene turhaan (ellei mitään oireita!) rahojasi tuhlaamaan.. Varsinkin vanhat katkerat kurpat ovat usein niin kovakouraisia, että veri lentää.. Kokemusta on.. N33
Kamalia vastauksia olet saanut. Mulla ei ole ikinä sattunut. Vähän epämukavalta tuntuu, mutta vain pienen hetken. Se on nopeasti ohi. Yritä vain olla rentona niin sujuu helpommin.
Kävin itse 1. kerran miesgynellä 14 vuotiaana. Olin neitsyt joten ei käytetty ankannokkia tms mutta ihan normaalisti ronkki muuten. Ei ollut paha silloinkaan eikä ole ollut sen jälkeenkään. Jos pelottaa, sanot sen ja pyydät olemaan hellempi :-)
Mä pelkään myös paljon ja olen huomannut että nuoret gynekologit on paljon hellävaraisempia kun vanhemmat eli kannattaa katsoa kenelle ajan varaa.
Paras gyne millä oon käynyt oli vanha mies yksityisellä. Huonoin keski-ikäinen nainen tk:ssa.
Kerro reilusti pelosta.
No ei siellä mitään kamalaa tapahdu. Mikä sua niin paljon pelottaa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:41"]
pelottaa että sattuu
[/quote]
Sanot sille gynekologille, että pelkäät kipua. Mua ei kyllä tutkimus oo ikinä sattunut ja se on nopeasti ohi.
Ei sun äidin käskystä tarvi gynelle mennä. Yleensä naiset menee siinä vaiheessa kun yhdynnät on alkaneet ja tarvitaan ehkäisyä.
Aikomukseni olisikin aloittaa minipillerien popsiminen. Mutta mietin vielä sopivaa vaihtoehtoa, sillä onhan se kuitenkin hormonitasapainoa järkyntävää:(
ap
Kyllä ne ymmärtää. Nuorena tuntuu vaikealta käydä miesgynellä mutta kyllä miesgynet on olleet parhaita.
Käyn koska äiti käski
Ap