Millaiset talvikengät nyt ovat muotia?
Mielellään sellaiset, joita voi pitää leveälahkeisten farkkujen kanssa.
Saa linkittää. Kiitos!
Kommentit (15)
Mukavuus, käytännöllisyys ja terveellisyys on ihan hyvä muoti. Eli sopivat, lämpimät ja tarpeeksi korkealla varrella. Sellaiset, jotka on helppo yhdistää värin ja mallin puolesta vaatteisiin. Pohja ja kannan korkeus vaihtelee henkilön mukaan, mikä on terveellisin. Toisille pitää olla tasapohja, toisilla matala kanta.
Muista, jos joku sanoo jonkun olevan muotia, se on muotia. Myös silloin kun itse sanot niin. Eli jos sitä myydään, se on muotia. Jos olet uskollinen omalle tyylille, et ole muodikas vaan tyyli-ikoni, myös silloin kun olet tunnettu tyylittömyydestäsi.
Muotia? Itse löysin sovittamalla tasan yhdet sellaiset, jotka olivat hyvät jalkaan. Niitä olenkin käyttänyt jo vuosia. Hankin uudet vaihtopohjalliset ja hoidan mokkanahkaa hyvin.
Aivan sama juttu. Ne ovatkin sitten palvelleet vuositolkulla ja todellakin käytetään loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Muotia? Itse löysin sovittamalla tasan yhdet sellaiset, jotka olivat hyvät jalkaan. Niitä olenkin käyttänyt jo vuosia. Hankin uudet vaihtopohjalliset ja hoidan mokkanahkaa hyvin.
Nuorilla naisilla näyttää olevan muotia mustat maiharit, joissa valkoiset sukat, ja siniset kivipestyt leveät vajaamittaiset farkut.
Jep, kysytään kakaroilta, kuten sekin, miten kännykkää pitää käyttää, mitä kampausta pitää ja mitä epäsanoja täytyy ymmärtää, jotta noudattaa sääntöjä. Näinhän media neuvoo tekemään.
Tuo möhkömaihari - vajaamittainen helmalahjemuoti on myös ollut aikoinaan Pelle Hermannin mielestä tosi cool. Ja kollegoidensa.
Kai tämä on provo?
Mitä hemmetin väliä jollakin muodilla on??!!
Sääliksi käy aivopestyt lampaat.
Minä menen käytännöllisyys, mukavuus ja turvallisuus eellä, muodista viis.
Paksupohjaiset ja maiharit.