Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatelkaas mun miestä (on varmaan teistä naismainen)

Vierailija
03.05.2015 |

- värjää tukkaa ja käyttää muotoilutuotteita

- käy mieskaverinsa kanssa vanhempainvapaalla lapset mukana lounaalla, ottaa usein salaattia tai toast skagen tyylisen leivän tms

- käyttää laukkua

- ravintolassa juo kuohuviiniä, samppanjaa tai viiniä. Joskus pienpanimon oluita.

- harrastaa tennisrä, juoksua ja mun kanssa sauvakävelyä

- ei osaa korjata autoa tai muitakaan koneita

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:33"]

Kokokin vaikuttaa kuinka naismainen mies on. Minkä pituinen ja painoinen apn mies on?

[/quote]

182cm pitkä, paino ehkä noin 85-90kg.

Vierailija
42/53 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:33"]

Kokokin vaikuttaa kuinka naismainen mies on. Minkä pituinen ja painoinen apn mies on?

[/quote]

182cm pitkä, paino ehkä noin 85-90kg.
[/quote]

Ok. Tarpeeksi iso. Läpäisee miestestin vaikka omaakin naismaisia tapoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide: fiksu, ei pelkää idiootteja, mielenkiintoinen.

Vierailija
44/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:25"]

Ei mitään hätää ap : ) minun mieheni - käy joka päivä kampaajalla - on käynyt monissa kauneusleikkauksissa - posliinikuoret hampaissa - glitteriä hiuksissa - meikkaa - lähtee vain kasvomaskin kanssa ilman meikkiä ulos - kaksi kultaista nilkkakorua - joka päivä koruja, joiden jokaisen arvo yli kymppitonni - käyttää aina laukkua - käyttää myös naisten vaatteita ja etenkin leopardikuvioisia vaatteita - käyttää naisten hajuvettä - käynyt poistattamalla laserilla kaikki ihokarvat pään alapuolelta - ei voi saunoa kun kuulemma kampaus menee pilalle

[/quote]

Toivotan PALJON rakkautta, turvallisuutta, itsetunnon parantumista, identiteetin vahvistumista (ja terapiaa) puolisollesi, joka näin raskaasti suojaa sisimpänsä kaikella ulkoisella! Tämä ei ole vitsi, vaan onhan tuo huomiota herättävää.

Vierailija
45/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:54"]

Jos on posliini niin sitten huolestuttaa

[/quote]

Ei mitään huolestuttavaa. Nykyään teinipojat sheivaa jo säärikarvatkin. Ainakin Pk-seudulla.

Vierailija
46/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:32"]

Öh... Koska haluan kuulla vaikka juuri sinun mielipiteesi. Minusta ei ole naismainen, kaveripiirini koostuu hänen kaltaisista miehisrä. Luulen vaan, ertä ehkä Kihniössä hänen kaltaisia ei paljon näe.

[/quote]Muuten kiva kertomus, mutta tämä kommentti kertoo vähän liikaa siitä ylemmyydentunteesta, jolla koko aloitus on tehty. 

Eiköhän jokaisella paikkakunnalla ole miehiä, jotka ovat enemmän tai vähemmän naismaisia mielenkiinnonkohteidensa puolesta. Varmaan kuitenkin ap ymmärrät, että ympäristön paine saattaa estää vaikkapa homomiehiä toteuttamasta itseään peräkylissä, joissa saa turpaansa, jos alkaa harjoittaa puutarhanhoitoa, käyttää ripsiväriä ja syödä bagelseja kuoharin kera samanhenkisen ystävänsä kanssa paikallisessa shellin baarissa.

[/quote]

En tiedä kyllä yhtäkään naistakaan joka söisi bagelsseja KUOHARIN kera shellillä :D

Vierailija
47/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:28"]

- värjää tukkaa ja käyttää muotoilutuotteita

- käy mieskaverinsa kanssa vanhempainvapaalla lapset mukana lounaalla, ottaa usein salaattia tai toast skagen tyylisen leivän tms

- käyttää laukkua

- ravintolassa juo kuohuviiniä, samppanjaa tai viiniä. Joskus pienpanimon oluita.

- harrastaa tennisrä, juoksua ja mun kanssa sauvakävelyä

- ei osaa korjata autoa tai muitakaan koneita

[/quote]

- Itseäni ei huvita värjätä tai muotoilla mutta näkeehän noita.

- Jos mulla olisi lapsia ja taloudellisesti järkevää että mä jäisin vanhempainvapaalle niin miksi en voisi ottaa lapsia mukaan? Jos päivän ainoat rehut on lounassalaatissa niin kerro mikä olis terveellisempi tai parempi lounas?

- En itse keksi laukulle muuta järkevää käyttöä kuin esim. läppäri tms. jota on pakko kantaa mukana. Lähes koskaan en kanna muuta kuin kännykkää, avaimia ja lompakkoa.

- Katso joskus miesten tennistä tv:stä ja sano sen jälkeen ettei se ole urheilua. Juoksua harrastaa varmaan yli puolet niistä, jotka ylipäänsä jotain urheilua harrastaa. Vaimon kanssa jotkut käy sauvakävelemässä varmaan siksi, että on kivaa harrastaa jotain yhdessä ja esim. tenniksessä tai juoksussa mies vs nainen lopputulos on aika selvä. Nainen vs mies niin urheilu muuttuu puuhasteluksi.

- En usko että kukaan joka ei ole opiskellut alaa ja käynyt syventäviä opintoja tietyn automerkin tai koneen korjauksesta, voisi fiilispohjalta korjata nykyaikaisia autoja tai koneita.

Vierailija
48/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä:

- Jos maksat ~50e/lärvi ravintola-ateriasta, juotko silloin euron koffia tölkistä tai hanavettä?

/48

Vierailija
49/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa itselleen tuollaisen miehen niin voisi vain mielestäni myöntää olevansa lesbo ja hankkia rehellisesti naisen.

Vierailija
50/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida jäädä ihan pelkkään lounasteluun sun miehes puuhat hänen kaverinsa kanssa..

Vierailija
51/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:31"]

Homo

[/quote]

Ei ole homo, tosin ei ole homofoobikkokaan. Kannatamme molemmat tasa-arvoista avioliittolakia.
[/quote]
sairasta kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia

Vierailija
52/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies ei ainakaan ole mikään rasvanahka duunari minkä tämä kai haluaa pohjimmiltaan kertoakin lähiössä kärvistelevien duunarimiesten vaimoille;)

Vierailija
53/53 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:02"]

Normaali kaupunkilaismies. Tuo autonkorjaamattomuus on täällä maalla joku ihme mörkö. Meilläkin käydään vaihdattamassa renkaat yms ja on kummastelun aihe.

[/quote]

Ei kaikkien tarvitse olla kädet rasvassa säästääkseen muutaman satasen.