Ajatelkaas mun miestä (on varmaan teistä naismainen)
- värjää tukkaa ja käyttää muotoilutuotteita
- käy mieskaverinsa kanssa vanhempainvapaalla lapset mukana lounaalla, ottaa usein salaattia tai toast skagen tyylisen leivän tms
- käyttää laukkua
- ravintolassa juo kuohuviiniä, samppanjaa tai viiniä. Joskus pienpanimon oluita.
- harrastaa tennisrä, juoksua ja mun kanssa sauvakävelyä
- ei osaa korjata autoa tai muitakaan koneita
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:05"]
Missähän näitä pitkälle kouluttautuneita kaupunkilaisia miehiä sitten on?
Kyllä meillä töissä asiantuntijaorganisaatiossa on ihan normaaleja miehiä. Ei kanna kukaan käsilaukkua ja kun otetaan niin kalja maistuu.
[/quote]
Ja onnistuu vaihtaa renkaat autoon ja kesämökillä kalastus on mieluisampaa kuin cityshoppailu.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:57"]
Ihan normaalilta, modernilta, nuorelta kaupunkilaismieheltä kuulostaa. Kelpaisi minullekkin!
N27
[/quote]
Mikä on normaali? Kaupunkilaismiehiä on kyllä aika monenlaisia.
Ei o naismainen. Minun ihana ensirakkauteni on nykyään tuollainen, mutta ihan miehinen mies silti. Hymyilee ku Stub, mutta ainakin valaisee hammasrivistöllään koko paikan :D J a oma ukkoni on parrakas mehtien mies. Että mies voi ihan yhtä hyvin käyttää laukkua kuin moottorisahaakin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:05"]
Missähän näitä pitkälle kouluttautuneita kaupunkilaisia miehiä sitten on?
Kyllä meillä töissä asiantuntijaorganisaatiossa on ihan normaaleja miehiä. Ei kanna kukaan käsilaukkua ja kun otetaan niin kalja maistuu.
[/quote]
Ja onnistuu vaihtaa renkaat autoon ja kesämökillä kalastus on mieluisampaa kuin cityshoppailu.
[/quote]
Jos ei vaihda renkaita ja kalasta -> cityshoppailee vaan. Onpa mustavalkoista ja ahdasmielistä
Ei miellyttäisi minua noin naismainen mies. Tuntuu, että itse pitäisi olla supernaisellinen, ettei vaikuta ihan äijältä :D Lounas ja urheilun harrastaminen oli ihan "normaalia". Jokainen olkoon sellainen kuin on, mutta itseäni ei tuollainen mies kiinnostaisi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:33"]
Kokokin vaikuttaa kuinka naismainen mies on. Minkä pituinen ja painoinen apn mies on?
[/quote]
182cm pitkä, paino ehkä noin 85-90kg.
[/quote]
Ok. Tarpeeksi iso. Läpäisee miestestin vaikka omaakin naismaisia tapoja :)
[/quote]
Iso?Säälittävä ruipelo jolle pitäisi ostaa hame ja raiskata anaali 50 kertaa
Mun mies kokkaa enimmäkseen kasvisruokaa, tykkää Katy Perrystä ja tietyistä musikaaleista. Laittaa hiuksiaan. Rakastaa suklaata ja indiemusaa. Ei seuraa urheilua.
Mutta omaa monta miesmäistä piirrettä ja intohimoa, ei muutama asia paljoa kerro.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:33"] Kokokin vaikuttaa kuinka naismainen mies on. Minkä pituinen ja painoinen apn mies on? [/quote] 182cm pitkä, paino ehkä noin 85-90kg. [/quote] Ok. Tarpeeksi iso. Läpäisee miestestin vaikka omaakin naismaisia tapoja :)
[/quote]
Siis ei välttämättä voita tappelussa pienempiään.
Ei musta mitään vikaa, tai no kyllä toi korjaustaitojen puute on pieni miinus, koska niitä mulla ei itsellänikään ole :D
Vaikuttaa aika tavalliselta kaupunkilaishipsteriltä. Plussaa tyylitajusta ja avarakatseisesta miehen mallista. Tukan värjäämistä pidän turhana. Miinusta siitä, ettei osaa korjata koneita.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:32"]
Öh... Koska haluan kuulla vaikka juuri sinun mielipiteesi. Minusta ei ole naismainen, kaveripiirini koostuu hänen kaltaisista miehisrä. Luulen vaan, ertä ehkä Kihniössä hänen kaltaisia ei paljon näe.
[/quote]Muuten kiva kertomus, mutta tämä kommentti kertoo vähän liikaa siitä ylemmyydentunteesta, jolla koko aloitus on tehty.
Eiköhän jokaisella paikkakunnalla ole miehiä, jotka ovat enemmän tai vähemmän naismaisia mielenkiinnonkohteidensa puolesta. Varmaan kuitenkin ap ymmärrät, että ympäristön paine saattaa estää vaikkapa homomiehiä toteuttamasta itseään peräkylissä, joissa saa turpaansa, jos alkaa harjoittaa puutarhanhoitoa, käyttää ripsiväriä ja syödä bagelseja kuoharin kera samanhenkisen ystävänsä kanssa paikallisessa shellin baarissa.
Miksi kysyt mielipidettämme, kun olet itsekin selvästi samaa mieltä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:30"]
Miksi kysyt mielipidettämme, kun olet itsekin selvästi samaa mieltä?
[/quote]
Öh... Koska haluan kuulla vaikka juuri sinun mielipiteesi. Minusta ei ole naismainen, kaveripiirini koostuu hänen kaltaisista miehisrä. Luulen vaan, ertä ehkä Kihniössä hänen kaltaisia ei paljon näe.
Kokokin vaikuttaa kuinka naismainen mies on. Minkä pituinen ja painoinen apn mies on?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:31"]
Homo
[/quote]
Ei ole homo, tosin ei ole homofoobikkokaan. Kannatamme molemmat tasa-arvoista avioliittolakia.
Ihan normaali mun mielestä. Oman mieheni olen opettanut käyttämään myös kasvonhoitotuotteita. Puhtaampana ja siistimpänä on parempi molempien meidän olla ja mitä toast skageniin ja viineihin tulee, valitsisin sellaisen miehen koska vain sellaisen, joka syö makaronilaatikkoa ja ryystää karhua, sijaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
Onpas palstan naiset yllättävän suvaitsemattomia. Vai että ihan normaaleja miehiä.