Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukoussa "toisena naisena" olemiseen

Vierailija
03.05.2015 |

Jooh, paskamyllyhän tästä varmasti lähtee, mutta pakko nyt avautua.. Onneksi kukaan ei tiedä kuka olen niin eipä voi tappouhkauksia tulla..

Teini-ikäisenä jo olin sen sorttinen, että tykkäsin kiusoitella kavereiden poikakavereita, eipä sen takia tytöt kovinkaan halunneet minuun tutustua.. En saanut omilta vanhemmilta paljoakaan huomiota, joten olen koukussa siihen että saan mieheltä huomiota. Sinkkumiehet eivät kiinnosta, varattujen miesten kanssa olemalla tulee spesiaalimpi olo, he valitsevat mielummin minut, ikävöivät minua, tekstailevat anoppilasta ja lupailevat jättää vaimonsa(mitä he eivät kuitenkaan koskaan tee). Ikää minulla alkaa olla yli 30, eikä vakituisesta parisuhteesta ole tietoakaan..

Syyt miksi miehet "tulevat" luokseni, ovat hyvin kliseisiä. Kotona ei saa, vaikka saa niin se ei riitä, vaimo ei enää huomioi, arki kyllästyttää.. En varmaan koskaan tule haluamaan parisuhdetta, kun miehet ovat tuommoisia sikoja.

Olen pahoillani.. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset tehköön mitä tahtovat ja kenen kanssa tahtovat. Toivottavasti kuviossa ei ole kuitenkaan lapsia sillä varatulla osapuolella, sillä lapset kärsivät aina eniten.

Vierailija
22/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahishan on  semies, joka toisen naisen hankkii. Ei se toinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin taas ollut pitkän suhteen jälkeen kohta pari vuotta sinkkuna. Sanompa sulle vaan, että jos oikeasti haluat tasosi ja viehätysvoimasi testata, niin yrittäppä saada vapaa mies sitoutumaan. Kyllä mullekkin naimisissa olevaa seuraa riittäisi ja ne miehethän palvoo mua. Olen heidän puheissaan ihanin, täydellisin ja upein tapaus päällä maan. Kuskaavat, tarjoavat illallisia yms...MUTTA sinkut: sanovat suoraa, että seksi käy, suhde ei ja kohtelu on aivan toista. Kyllä kuningatar-fiilikset vähän rapisee...itse tietenkin valintasi teet, mutta ehkäpä ei kannata luulla itsestään liikoja. Naimisissa olevat miehet on kuitenkin niin heikoilla etsiessään sivusuhdetta, että tekevät ja puhuvat melkein mitä vaan, jos saavat jonkun edes vähäksi aikaa "käyttöönsä".

Vierailija
24/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin komppaan edellistä kirjoittajaa. Jospa haetkin jännitystä dramatiikkaa ja hyväksyntää?

Vierailija
25/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:16"]

Olen itsekkin taas ollut pitkän suhteen jälkeen kohta pari vuotta sinkkuna. Sanompa sulle vaan, että jos oikeasti haluat tasosi ja viehätysvoimasi testata, niin yrittäppä saada vapaa mies sitoutumaan. Kyllä mullekkin naimisissa olevaa seuraa riittäisi ja ne miehethän palvoo mua. Olen heidän puheissaan ihanin, täydellisin ja upein tapaus päällä maan. Kuskaavat, tarjoavat illallisia yms...MUTTA sinkut: sanovat suoraa, että seksi käy, suhde ei ja kohtelu on aivan toista. Kyllä kuningatar-fiilikset vähän rapisee...itse tietenkin valintasi teet, mutta ehkäpä ei kannata luulla itsestään liikoja. Naimisissa olevat miehet on kuitenkin niin heikoilla etsiessään sivusuhdetta, että tekevät ja puhuvat melkein mitä vaan, jos saavat jonkun edes vähäksi aikaa "käyttöönsä".

[/quote]

Omasta mielestäni deittailin useamman kuukauden yhtä sinkkumiestä ja suhde oli syvenemässä. Mies ehdotti kimppakivaa kaverinsa kanssa tai sitä, että voisi panna minua ja jotakin kaveriani. Yritin selittää, että mulla on tunteita ja en halua häntä jakaa. Kysyin, kohteleeko naisiaan aina näin. Mies vastasi, että ei tietenkään, mutta meidän juttu on hänelle pelkkää panemista ja muuten toimii toisin. Tuli selväksi, että en tainnut olla vaimomatskua. Minä en ainakaan osaa tuollaista itselleni selittää siten, että tulisi voittajaolo tuosta ja kuvittelisin olevani se yliseksikäs ykkönen, jonka kanssa petetään ja muut on parisuhdematskua. Tuo oli todellakin viimeinen kerta kun hänen kanssaan tavattiin. On soitellut perään.

Vierailija
26/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut kertovat tällaisia tarinoita ilmeisesti pitääkseen rakastajattaren koukussa. Varatut ovat myös paljon kovempia ja itsepintaisempia iskemään kuin sinkut.

Vierailija
27/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää ihan oikeasti ottako vakavasti varattuja miehiä

Vierailija
28/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]

Varatut kertovat tällaisia tarinoita ilmeisesti pitääkseen rakastajattaren koukussa. Varatut ovat myös paljon kovempia ja itsepintaisempia iskemään kuin sinkut.

[/quote]

Monet ovat myös Don Huaneita, eikä heillä ole aikomustakaan sitoutua kehenkään, ei edes vaimoon

Vierailija
29/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo käsitys siitä, että varatuilla miehillä on se tietty kaava, miten lähestyvät. Esim. töissä hakeutuvat sellaisiksi luottoystäviksi, jotka aina kehuu ja on ystävällisiä ja joka käänteessä kehuu ja kertoo, että oi jos sä oisit mun nainen. Oot niin kiva ja nätti vaan kun ei pysty...sit tukevat, jos on muiden miesten kans vaikeeta ja ei voi ymmärtää, kun sä oot niin upee..Sitten kun on jotkut bileet ja känni päällä eivät voi vastustaa himoaan. Samoin näitä "ihastujia, jotka ei pysty ja ei voi vastustaa" tulee vastaan seminaareissa, hotelleissa, lomilla. Aina saman jauhamista, mutta ilmeisesti se imartelu toimii. Esim muutaman päivän reissuilla ollaan ne 1-2 iltaa ja yötä kiltisti. Sitten repeää miehen himot valloilleen ja yrittävät jatkaa yhteyttä myös kotona. Kun aloittaja kertoi, että sinkkunaista koukuttaa se tilanne niin varmaan sitä varattua miestäkin koukuttaa just se pettäminen ja se tilanne, kun saa perhelounaalta viestitellä tuhmia. Ei sillä ole väliä, kuka se kakkosnainen on kulloinkin kohteena. Ehkä vähän tylysti sanottua AP, mutta olen itsekkin ollut sun asemassa ja nähnyt tätä peliä läheltä sekä miesten, että naisten kannalta niin paljon. Varattuihin nuoriin miehiin perustuu sekin, että ah niin monet "ymmärtäväiset ja äidilliset" puumanaiset saa nykyään kunnon kyytiä. En todellakaan usko, että näistä on tulossa mitään tosi elämän pareja. Pojat vaan jyystää kaikkea, mikä liikkuu.

Vierailija
30/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:11"]

Jooh, paskamyllyhän tästä varmasti lähtee, mutta pakko nyt avautua.. Onneksi kukaan ei tiedä kuka olen niin eipä voi tappouhkauksia tulla..

Teini-ikäisenä jo olin sen sorttinen, että tykkäsin kiusoitella kavereiden poikakavereita, eipä sen takia tytöt kovinkaan halunneet minuun tutustua.. En saanut omilta vanhemmilta paljoakaan huomiota, joten olen koukussa siihen että saan mieheltä huomiota. Sinkkumiehet eivät kiinnosta, varattujen miesten kanssa olemalla tulee spesiaalimpi olo, he valitsevat mielummin minut, ikävöivät minua, tekstailevat anoppilasta ja lupailevat jättää vaimonsa(mitä he eivät kuitenkaan koskaan tee). Ikää minulla alkaa olla yli 30, eikä vakituisesta parisuhteesta ole tietoakaan..

Syyt miksi miehet "tulevat" luokseni, ovat hyvin kliseisiä. Kotona ei saa, vaikka saa niin se ei riitä, vaimo ei enää huomioi, arki kyllästyttää.. En varmaan koskaan tule haluamaan parisuhdetta, kun miehet ovat tuommoisia sikoja.

Olen pahoillani.. 

[/quote] Turha olla pahoillaan, kertomasi on todellista ja kaunistelematonta totta monessa paikassa. / vilivallaton

Vierailija
31/39 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aloittaja varmaan aika tyyppillinen toinen nainen. Varmaan sun ympärillä varatut miehet jo tietää, että ymmärrät antaa sen mitä annat ymmärtää. Ihan hyvin kuvailet tilannettasi ja sitä, että sulla on ollut tämä huomiohakuisuus jo nuorena. Tunnistan saman niissä, joita tunnen ja jotka on sun kanssa samassa tilanteessa. Jos olet itse tyytyväinen oikeasti niin eipä siinä mitään, varattuja miehiä varmasti maailmassa riittää, jotka tykkää siitä tilanteesta, joka sulla on tarjolla. Kun et itse ole suhteessa ja olt lapseton, on sulla aikaa ja tilaisuus silloin kun miehelle sattuu sopimaan. Muista kuitenkin, että omaa toimintaa voi aina muuttaa ja voit miettiä, mitä sinä haluat ja millaisessa suhteessa sulla olisi hyvä olla. Ainahan ne varatut miehet palaa kotiinsa. Sen varmaan tajuat itsekkin, että he eivät sinusta välitä. Entäpä jos yrittäisit löytää ihan oikean parisuhteen tai muita ystäviä, kuin varatut miehet, jotka käy panemassa sua? Olen monta selitystystä kuullut tuolle touhulle. Jotkut sanoo, että tosiaan haluaa itsekkin vain seksiä ja sen, että mies ei tartu lahkeeseen kun haluavat olla niin itsenäisiä. Näitäkin ihmisiä kun seuraa vuosia niin huomaa, että aika rauhassa he saavat olla lahkeeseen tarttujilta ja roikkujilta. Varatut käy vaan tyhjentämässä kassinsa ja lähtee. Totuushan on se, että arki tulee myös noihin "suhteisiin" ja sitten se on harvemmin kivaa ainakaan sille naiselle olla vaan se varapatja.

Vierailija
32/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:50"]

Olet aloittaja varmaan aika tyyppillinen toinen nainen. Varmaan sun ympärillä varatut miehet jo tietää, että ymmärrät antaa sen mitä annat ymmärtää. Ihan hyvin kuvailet tilannettasi ja sitä, että sulla on ollut tämä huomiohakuisuus jo nuorena. Tunnistan saman niissä, joita tunnen ja jotka on sun kanssa samassa tilanteessa. Jos olet itse tyytyväinen oikeasti niin eipä siinä mitään, varattuja miehiä varmasti maailmassa riittää, jotka tykkää siitä tilanteesta, joka sulla on tarjolla. Kun et itse ole suhteessa ja olt lapseton, on sulla aikaa ja tilaisuus silloin kun miehelle sattuu sopimaan. Muista kuitenkin, että omaa toimintaa voi aina muuttaa ja voit miettiä, mitä sinä haluat ja millaisessa suhteessa sulla olisi hyvä olla. Ainahan ne varatut miehet palaa kotiinsa. Sen varmaan tajuat itsekkin, että he eivät sinusta välitä. Entäpä jos yrittäisit löytää ihan oikean parisuhteen tai muita ystäviä, kuin varatut miehet, jotka käy panemassa sua? Olen monta selitystystä kuullut tuolle touhulle. Jotkut sanoo, että tosiaan haluaa itsekkin vain seksiä ja sen, että mies ei tartu lahkeeseen kun haluavat olla niin itsenäisiä. Näitäkin ihmisiä kun seuraa vuosia niin huomaa, että aika rauhassa he saavat olla lahkeeseen tarttujilta ja roikkujilta. Varatut käy vaan tyhjentämässä kassinsa ja lähtee. Totuushan on se, että arki tulee myös noihin "suhteisiin" ja sitten se on harvemmin kivaa ainakaan sille naiselle olla vaan se varapatja.

[/quote] Toisaalta, onhan myönnettävä että arki tulee kaikkiin suhteisiin aikanaan.

Mielestäni tollainen suhde on ihan suotavaa kunhan on selvät pelisäännöt silloin kun mies ei kotona saa ja väkisin ei vaimoa panna.

Vierailija
33/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:06"]

Aikuiset tehköön mitä tahtovat ja kenen kanssa tahtovat. Toivottavasti kuviossa ei ole kuitenkaan lapsia sillä varatulla osapuolella, sillä lapset kärsivät aina eniten.

[/quote]

Öö, ei todellakaan? Tässähän riskeerataan muun muassa konkreettisesti vaimon terveys, kun mies käy painelemassa ap:ta. Miten tuollaiselle paskalle on tullut yläpeukkuja?

Vierailija
34/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:06"]

[/quote]

Öö, ei todellakaan? Tässähän riskeerataan muun muassa konkreettisesti vaimon terveys, kun mies käy painelemassa ap:ta. Miten tuollaiselle paskalle on tullut yläpeukkuja?

[/quote] Kuin niin ap:ta?

Vierailija
35/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet panevat himokkaammln, kuin sinkkumiehet. Sinkut ovat lahjona "nainen saa hoidella", mutta perheenisät ottavat myös minut huomioon; silittelevät, haluavat pitkän esileikin, panevat kovaa ja syvälle, kehuvat..

Vierailija
36/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lahjona

minä, ap, siis laitoin tuon ylemmän sinkut vs. varatut sängyssä..

Vierailija
37/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:05"]

Varatut miehet panevat himokkaammln, kuin sinkkumiehet. Sinkut ovat lahjona "nainen saa hoidella", mutta perheenisät ottavat myös minut huomioon; silittelevät, haluavat pitkän esileikin, panevat kovaa ja syvälle, kehuvat..

[/quote]

Jos olet tyytyväinen niin miksi oli tarve avautua? Onnea vaan valitsemalle tielle!

Vierailija
38/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta AP: mikä oli sun avautumisen pointti? Miksi tulet tänne vauva-palstalle kertomaan, että on ihanaa kun varatut miehet käy panemassa sua? Toivoitko jotain katkeraa hyökkäystä ja kertomuksia siitä, että miten surkeaa avioelämä ja perhe-elämä on? Kun sait osaksesi ymmärrystä ja myötätuntoa ja sääliäkin, pitää sun sitten jatkaa keskustelua tuolla "varatut miehet on himokkaita"-kommentilla. Kyllähän me se tiedetään jo, koska ne on meidän omia miehiä ;)

Onko sulla nyt jonkun kanssa tilanne päällä ja se ei menekkään niin hyvin kuin toivoisit vai mikä painaa?

Vierailija
39/39 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:12"]

Ihan mielenkiinnosta AP: mikä oli sun avautumisen pointti? Miksi tulet tänne vauva-palstalle kertomaan, että on ihanaa kun varatut miehet käy panemassa sua? Toivoitko jotain katkeraa hyökkäystä ja kertomuksia siitä, että miten surkeaa avioelämä ja perhe-elämä on? Kun sait osaksesi ymmärrystä ja myötätuntoa ja sääliäkin, pitää sun sitten jatkaa keskustelua tuolla "varatut miehet on himokkaita"-kommentilla. Kyllähän me se tiedetään jo, koska ne on meidän omia miehiä ;)

Onko sulla nyt jonkun kanssa tilanne päällä ja se ei menekkään niin hyvin kuin toivoisit vai mikä painaa?

[/quote] Erittäin hyvä kommentti. Miten joku ap voi dominoida koko ajan jokaista sivustoa.

joukossa on miehiä, jotka vilpittömästi haluaisivat tavata viehättäviä naisia pelkäämättä sitä, että taas lankesi jonkun ap:n loukkuun. Tyhmää touhua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi