Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestuttava sanoi voivansa kouria minua jos niin haluaa

Kukkajdkl
09.01.2022 |

Tunnen itseni typeräksi, olenhan jo kolmekymppinen nainen. Vietin viikonlopun erään tuttavamiehen luona. Meillä on puolin ja toisin sellaista orastavaa kiinnostumista, mutta hän on vaan minua yli 20 vuotta vanhempi ja sen vuoksi epäröin enemmän.

Mies tarjosi luonaan mahdollisuutta nukkua vierastuvassa ulkona tai vieressään. Sanoi, että kummassakin saan olla rauhassa. Halusin nukkua hänen vieressään ja näin tein. Ekana yönä halailtiin ennen nukahtamista ja sitten vaan nukuttiin. Mies halusi nukkuakin ihan liki, mutta mä en osaa nukkua jos toinen on mussa kiinni, eli nukuin tosi huonosti. Yöllä havahduin siihen että mies silitteli pakaroitani, mutta muuten ei mitään asiatonta.

Toisena iltana meillä oli seksiä ja sitten alettiin nukkumaan. Pitkin yötä heräilin siihen, kun mies kouri pakaroitani ja rintojani. Kaksi kertaa sanoin hänelle, etten saa nukuttua kun hän on minussa kiinni ja kourii ja pyysin lopettamaan. Toiseen kertaan mies vastasi:" No mutta minä teen silti näin". Vähän myöhemmin hän lähti loukkaantuneen oloisena nukkumaan sohvalle.

Lähdin sitten aamupäivällä kotiin ja mulle jäi vaan jotenkin paska ja alistettu olo tuosta viikonlopusta ja miehestä. Saa toki tulla liki, kokeilla ehkä kouriakin, mutta jos kiellän niin minusta sitä täytyy kunnioittaa eikä vaan jatkaa.

Loukkaannuinko turhasta? Minusta vaan tuntuu ettei mies kunnioita minua ja haluan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista mitä pellejä ämmät on 😂😂😂

Vierailija
22/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti mitä skeidaa. Mies on saanut naida muttei saa enää puristella pakaroita. Niin turha Provo kuin voi olla 😂😂

Jos ajatellaan todellista tilannetta, jossa miehellä ja naisella on ollut seksiä ja toinen osapuoli haluaa sen jälkeen nukkua ja toinen haluaa edelleen kouria, miin eiköhän ole selvää, että kädet on pidettävä kurissa, vaikka kuinka olisi hinkattu lihaa jokin aika sitten. 

Ja paskat. Senkin feministi paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla raiskaa.

Se sai jo pillua idiootti.

Vierailija
24/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä potenssi riitä toiseen varviin

Vierailija
25/26 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti tajua, mitä raiskaus tarkoittaa?

Vierailija
26/26 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa se. Tai sano ihan suoraan että tää oli nyt tässä, odotat ihmisiltä käytöstapoja ja kunnioitusta.

Mitä käytöstapoja? Ap antoi pillua sille.

Luovuttaako nainen kaiken itsemääräämisoikeutensa harrastamalla kerran seksiä?

Ei ihme että tämä yksi hyödyke on kiven alla. Vtn urpot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän