Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestuttava sanoi voivansa kouria minua jos niin haluaa

Kukkajdkl
09.01.2022 |

Tunnen itseni typeräksi, olenhan jo kolmekymppinen nainen. Vietin viikonlopun erään tuttavamiehen luona. Meillä on puolin ja toisin sellaista orastavaa kiinnostumista, mutta hän on vaan minua yli 20 vuotta vanhempi ja sen vuoksi epäröin enemmän.

Mies tarjosi luonaan mahdollisuutta nukkua vierastuvassa ulkona tai vieressään. Sanoi, että kummassakin saan olla rauhassa. Halusin nukkua hänen vieressään ja näin tein. Ekana yönä halailtiin ennen nukahtamista ja sitten vaan nukuttiin. Mies halusi nukkuakin ihan liki, mutta mä en osaa nukkua jos toinen on mussa kiinni, eli nukuin tosi huonosti. Yöllä havahduin siihen että mies silitteli pakaroitani, mutta muuten ei mitään asiatonta.

Toisena iltana meillä oli seksiä ja sitten alettiin nukkumaan. Pitkin yötä heräilin siihen, kun mies kouri pakaroitani ja rintojani. Kaksi kertaa sanoin hänelle, etten saa nukuttua kun hän on minussa kiinni ja kourii ja pyysin lopettamaan. Toiseen kertaan mies vastasi:" No mutta minä teen silti näin". Vähän myöhemmin hän lähti loukkaantuneen oloisena nukkumaan sohvalle.

Lähdin sitten aamupäivällä kotiin ja mulle jäi vaan jotenkin paska ja alistettu olo tuosta viikonlopusta ja miehestä. Saa toki tulla liki, kokeilla ehkä kouriakin, mutta jos kiellän niin minusta sitä täytyy kunnioittaa eikä vaan jatkaa.

Loukkaannuinko turhasta? Minusta vaan tuntuu ettei mies kunnioita minua ja haluan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa se. Tai sano ihan suoraan että tää oli nyt tässä, odotat ihmisiltä käytöstapoja ja kunnioitusta.

Vierailija
2/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei usko sanaa "ei", älä ala suhteeseen, jätä mies. Miksi haluaisit ahdistelijan seuraa kun siltä se kuulostaa tai muuten sellaisen ihmisen joka ei hallitse itseään, ja kunnioita toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on idiootti. Jos toinen sanoo ”ei”, niin sitä pitää kunnioittaa. En enää tapaisi tuota tyyppiä, ei ole parisuhdeainesta.

Vierailija
4/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jo nyt käyttäytyy noin törkeästi, niin mitäpä luulet minkälaista se tulee olemaan sitten kun suhteenne on vakiintunut?

Ei jatkoon, äijä pihalle välittömästi.

Vierailija
5/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et loukkaantunut turhasta.

Vierailija
6/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla raiskaa.

Vierailija
7/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo kanssa järkytti mut kun sanoi, että saan kouria sitä aina kun haluan. Mä olis vähän niinku et mitä? Siis kourisin koska vaan sitä. Meillä oli vähän seksiäkin ja sit nukuin sohvalla, kun jöpötti.

Vierailija
8/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, saa panna, muttei saisi kouria, järkyttävää, kertakaikkisen.

Vierailija
9/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, sinä olet ihan tosi typerä jos et itse osaa päätellä poistaako parisuhde sun itsemääräämisoikeuden ja oikeuden koskemattomuuteen ja tulet vielä av-palstalle kertomaan että olet vielä kolmekymppisenä omista oikeuksistasi niin tietämätön että sua saa talloa mennen tullen ja palatessa.

Eikö sun vanhemmat ole opettaneet sulle edes perusasioita..

Vierailija
10/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaiden nuoruudessa ei puhuttu #metoosta. Tuo ei voi koskaan mitään käsittää.

Älä hylkää itseäsi jonkun sian takia, ei ole sen arvoista.

Vierailija
11/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, sinä olet ihan tosi typerä jos et itse osaa päätellä poistaako parisuhde sun itsemääräämisoikeuden ja oikeuden koskemattomuuteen ja tulet vielä av-palstalle kertomaan että olet vielä kolmekymppisenä omista oikeuksistasi niin tietämätön että sua saa talloa mennen tullen ja palatessa.

Eikö sun vanhemmat ole opettaneet sulle edes perusasioita..

Olen kasvanut ilman vanhempiani, setäni luona. Joten vanhempani eivät ole opettaneet minulle mitään. Setäni käytti minua vuosikaudet hyväkseen kun olin lapsi, joten anteeksi kun minun on edelleen vaikea pitää kiinni rajoistani.

Vierailija
12/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Keskustelisin vakavasti ymmärtääkö mitä ei tarkoittaa. En ehkä heti laittaisi pihalle, mutta jos keskustelusta huolimatta toistuu niin sitten.

Vierailija
13/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, nyt iltalääkkeet ja nukkumaan!

Vierailija
14/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko áhŧéríiŋ?

Vierailija
15/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Allu on viimeinkin päässyt panolle mutta olikin liian vanha.

Vierailija
16/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti mitä skeidaa. Mies on saanut naida muttei saa enää puristella pakaroita. Niin turha Provo kuin voi olla 😂😂

Vierailija
17/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaiden nuoruudessa ei puhuttu #metoosta. Tuo ei voi koskaan mitään käsittää.

Älä hylkää itseäsi jonkun sian takia, ei ole sen arvoista.

Aloittaja antoi jo pillua.

Vierailija
18/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa se. Tai sano ihan suoraan että tää oli nyt tässä, odotat ihmisiltä käytöstapoja ja kunnioitusta.

Mitä käytöstapoja? Ap antoi pillua sille.

Vierailija
19/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap antoi pillua ja inisee ettei mies nyt saisi koskea pakaroihin. Weetu kuinka typerä trolli.

Vierailija
20/26 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti mitä skeidaa. Mies on saanut naida muttei saa enää puristella pakaroita. Niin turha Provo kuin voi olla 😂😂

Jos ajatellaan todellista tilannetta, jossa miehellä ja naisella on ollut seksiä ja toinen osapuoli haluaa sen jälkeen nukkua ja toinen haluaa edelleen kouria, miin eiköhän ole selvää, että kädet on pidettävä kurissa, vaikka kuinka olisi hinkattu lihaa jokin aika sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme