Attack on Titan, 進撃の巨人, The Final Season Part 2 OFFICIAL
Virallinen keskustelu Titaanien sodan viimeisestä kaudesta.
Kommentit (46)
tykkäsin 1-3 kausista tosi paljon, mut itselleni ja poikakaverilleni 4. kausi on tähän mennessä ollut vähän pettymys. tykkään kyllä siitä, että pakkaa on sekoitettu ja esim. ei enää oikeen tiedä kuka on hyvis ja kuka pahis. mä ehkä itse henkilökohtasesti oisin halunnu lisää ns. tavaraa kolmoskauden ja neloskauden tapahtumien väliin. itsestäni siis tuntu jotenki hassulta, että aha nonni nyt ollaanki sodassa.
eren on musta hyvä ja kiintoisampi hahmo nyt kuin ennen. se on sillai vähän harmi, että mikasa ja hanji on muuttunu aika paljon - vaikka tottakai sitä ny osasi odottaa, ku ollaan keskellä sotaa ja tottakai ihminen muuttuu vuosien saatossa. animointityyli sopii musta tohon neloskauteen, koska se on samalla lailla synkempää kuin tarinakin täs vaiheessa.
mulla on oma visio siitä, että miten koko sarja loppuu, mut katsotaan nyt! ei siis aiota jättää tätä kesken, koska ei pysty :D en ole mangaa lukenut, mutta ymmärsin et sen loppu oli vissiin monille vähän pettymys? mitä siis ite oon kommentteja siihen liittyen lukenu ympäri nettiä, ni 50% ei tykänny ja 50% tykkäsi tyyliin. saapa nähdä, tuleeko anime only loppu vai ei.
en oo vielä katsonut uusinta jaksoa, säästän sen ensi viikkoon niin voi katsoa 2 yhdeltä istumalta. mut katsotaan, ehkä viel muutan mielipidettäni tai sitten en. kivaa, ku tänne luotiin keskustelu! mä itse en tykkää oikeen esim. myanimelistissä puhua tai mitään koska elitistit, niin tää on niinku matalamman kynnyksen paikka ainaki mulle. ainaki toivon tosiaan, että tääl ei pyöri samanlaisia elitistejä ku myanimelistissä.
Ei voi olla, että Levi ei ollut se, joka kaatoi Peto-titaanin...
Huomenna taas mennään. Keep walking forward. Even after death...
Vierailija kirjoitti:
Huomenna taas mennään. Keep walking forward. Even after death...
LET'S GOOOOO!!!
No nyt se sitten tapahtui. Olipa mahtava jakso!
No johan oli juonikäänteitä saatu tungettua yhteen jaksoon. :D Tämän täytyy olla jonkin sortin ennätys.
What. The. Hell. Just. Happened...
Olipahan hullu jakso! Kohta se tulee…
NYT SE TAPAHTUI! SE VIIMEINKIN TAPAHTUI!
Vierailija kirjoitti:
Jakso 5 tuhosi minut. M27
Eren taitaa tuhota koko maailman.
Vierailija kirjoitti:
NYT SE TAPAHTUI! SE VIIMEINKIN TAPAHTUI!
Aivan uskomatonta, että elämme aikaa, jolloin SE kohtaus on vihdoinkin anime-muodossa.
SiM julkaisi vihdoinkin kokopitkän version OP:sta.
Oli muuten mahtava jakso. Mutta mitäpä muuta maailman parhaimmalta sarjalta voisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten mahtava jakso. Mutta mitäpä muuta maailman parhaimmalta sarjalta voisi odottaa.
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Hange! :D
Se tollo pääsee vielä hengestään. :D
Todistamme historiaa. Olemme äärettömän onnekkaita, kun pystymme todistamaan kaikkien aikojen parhaimman TV-sarjan viimeistä kautta.