Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistatko aina ennen vistin lähettämistä, että olet kirjoittanut kaiken oikein?

Vierailija
09.01.2022 |

Minä tarkistan ja aina menee oikein. 🙂

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näköjään.

Vierailija
2/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Visteissäni ei ole koskaan vihreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tarkistin aina, nykyään en enää pingota keski-ikäisenä ja otan rennosti joten en tarkista. Ja osaan kyllä oikeinkirotuksen mutta en välitä virheistä. Nään virheet mutten korjaa kuin virallisiin yhteyksiin.

Vierailija
4/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan. En halua olla yksi niistä, jotka tekevät idioottimaisia kielioppivirheitä ja syyttävät ennakoivaa tekstinsyöttöä. Tai voihan se olla syynä, mutta en ymmärrä sitä, miksi ei voi tarkistaa vaan antaa mennä sellaisenaan, koska "ei halua pingottaa ja ottaa rennosti".

Mua melkein surettaa välillä miten ei enää välitetä ja on ihan hyväksyttävää vaikuttaa retardilta. 

En tietenkään ole itse täydellinen eikä kaikkea voi huomata, mutta teen parhaani. Ja tarkistan viestit ennen lähettämistä. Jotain kunnioitusta vastaanottajallekin.

n32

Vierailija
5/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen monien FB-päivityksiä, että miten voi yhdyssanat olla aina päin peetä kun olisi niin helppo tarkistaa googlella onko ne oikein vai ei.

Vierailija
6/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin peruslaiskana palstalaisena en viitsi oikolukea tekstejäni. Menköön, miten menee. Kyllä se asian ydin sieltä jostain nousee esiin, tai sitten ei.

Missä vaiheessa näihin pitää alkaa oikein tosissaan panostamaan?

Vierailija
7/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää juuri ennakoivan tekstinsyötön takia. Se tekee järkyt määrät virheitä. Yhdyssanat on pahoja. Mulla se väen väkisin haluaa laittaa ne väärin. Yleensä yritän korjata, mutta jos puhelin ei vain korjaa niin annan asian olla. Kyllä kaikki ymmärtää mitä tarkoitetaan kuitenkin.

Vierailija
8/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissu Vantaalta, Moi! kirjoitti:

Näin peruslaiskana palstalaisena en viitsi oikolukea tekstejäni. Menköön, miten menee. Kyllä se asian ydin sieltä jostain nousee esiin, tai sitten ei.

Missä vaiheessa näihin pitää alkaa oikein tosissaan panostamaan?

Kysymys on enemmän siinä, milloin lakattiin panostamasta. Eikä oikeinkirjoitus ole mikään panostus edes, vaan ihan se oikea tapa kirjoittaa.

Vierailija
9/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No e. Paljon jännempää kattoo sit jälkikäteen mitä tuli.

Vierailija
10/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :)

Vierailija
11/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on ollut vaativa persoonallisuushäiriö. Virheiden tekeminen ja sietäminen kuuluu minun hoitooni yhä. Näen kyllä, mutta en tee asialle mitään. Pitää oppia sietämään sitä tunnetta ja menemään sen yli.

Vierailija
12/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Visteissäni ei ole koskaan vihreitä.

Sinä ja eka kommentoija menitte lankaan.

Vierailija
13/13 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en, kuten et sinäkään. Välillä tulee lähetettyä sitä sun tätä tänne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä