Mitä teillä oli lounaalla?
Meillä oli vihannes-linssicurrya, riisiä ja raita-kastiketta.
Kommentit (42)
Syödää pyhäisin vain tukeva päivällinen, eli yksi lämminruoka riittää.
Kanankoipia, paistettuja kasviksia ja munanuudelia.
Lapset söi eilisen illallisen tähteitä. Mä söin ruisleivän jonka päälle paistoin kananmunan.
Siis ootteko te jo tähän aikaan syönny ruuan?oliko teillä ihan nälkä vai ihan vaan tavan vuoksi syötte?ette kai aamupalaa sentään syönny myös?iltapalaa varmaan vielä tarvitte kun ruuan söitte näin aikasin.ei hyvä ihme tossahan menee koko päivä joko syödessä tai ruokaa laittaessa.
Lohikermakastiketta, kahdenlaisia pikku taskuja, toisissa mozzarellaa, tomaattia ja basilikan lehtiä, toisissa kinkkua ja juustoa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:51"]Lohikermakastiketta, kahdenlaisia pikku taskuja, toisissa mozzarellaa, tomaattia ja basilikan lehtiä, toisissa kinkkua ja juustoa.
[/quote]kastikkeen kanssa oli spaghettia.
Tänään oikaistiin melkoisesti, eli kaupan pyttipannua. Tosin kun lautaselle laittoi lisäksi reilusti persiljaa, tuoretta salaattia, pilkotun tomaatin ja paistetun kananmunan, niin annos näytti melkein terveelliseltä.. :)
Lasten kanssa syötiin sitruunalohta perunamuusilla. Mies nukkuu vielä humalaansa pois, kävin viemässä voileivän ja olutta kun hän ei jaksa tulla pöytään syömään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:49"]
Siis ootteko te jo tähän aikaan syönny ruuan?oliko teillä ihan nälkä vai ihan vaan tavan vuoksi syötte?ette kai aamupalaa sentään syönny myös?iltapalaa varmaan vielä tarvitte kun ruuan söitte näin aikasin.ei hyvä ihme tossahan menee koko päivä joko syödessä tai ruokaa laittaessa.
[/quote]
Taitavat vähemmistössä kuitenkin olla ne ihmiset, joilla ei ole tarvetta syödä säännöllisesti.
Ap
Sunnuntaina? Mä vasta heräsin, kohta riisikakkuja naamaan kera juuston.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:42"]Itse tehtyjä hamppareita.
[/quote]
Ai puliukkoja?
Yksi lämminruoka pyhäisin ja tänään porsaan sisäfilettä sinappikermakastikkeessa, salaattia ja perunat.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:49"]Siis ootteko te jo tähän aikaan syönny ruuan?oliko teillä ihan nälkä vai ihan vaan tavan vuoksi syötte?ette kai aamupalaa sentään syönny myös?iltapalaa varmaan vielä tarvitte kun ruuan söitte näin aikasin.ei hyvä ihme tossahan menee koko päivä joko syödessä tai ruokaa laittaessa.
[/quote]
Tottakai. Aina 5 ateriaa, joista 2 lämmitä. Meillä oli angus härän filepihvit, muusia ja salaattia iltaruuaksi grillataan makkaraa
Brunssilla leipää, juustoa, tomaattia ja mansikoita. Ruoka vasta kuuden aikoihin. Sunnuntaina selviää kahdella aterialla.
Vain yksi lämmin ruoka viikonloppuisin. Leivoin kaksi pellillistä pizzaa. Ovat uunissa.
Hampurilaisia syötiin, kuten eilenkin. Tulin tehneeksi sen verran ison erän pihvejä ja sämpylöitä, jopa majoneesikastikkeen väkersin.
Tarkoitus olisi päivällinen syödä vielä tänään, mutta vähän myöhään meni nyt lounaan kanssa, kun aamupalakin syötiin tänään, toisin kuin yleensä.
Voi olla että riittää kalakeiton jämät, ja lisäksi loput viikolla leivotuista leivistä.
Mä söin lidlin makkaraa kylmänä ketsupinkaa.