Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin päiväkodissa pakollisessa harjoittelussa

Vierailija
03.05.2015 |

Olen järkyttynyt juoruilusta. Sekä yhden romanipojan kohdalla kun oli ottanut toisen lapsen lokerosta tämän hatun, että taitaa olla verissä. Erästä äitiä arvosteltiin kun toi poikansa hankalaan aikaan. Asuu viiden minuutin päässä minulle sanottiin.

Todella epäammatillista toimintaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ootko se sama, jokavastikään päivitteli näitä samoja/samankaltaisia asioita harjoittelussa ollessaan?

Vierailija
2/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kiitäpä onneas että olit vain harjoittelussa. Minä olen lastentarhanopettaja ja joudun kuuntelemaan ihan vakkaristi kollegoiden ilkeyksiä. Ei kunnioiteta lapsia, työkavereita, pomoa tai vanhempia. Todelka epäasiallista käytöstä päivittäin, ei mitään moraalia. Kateuden, pahanpuhumisen ja piikittelyn määrä on mittaamaton. Yritä nyt sitte siellä luoda rehtiä, reilua ja oikeudenmukaista yhteisöä. Lapset ei olis ikinä syy miksi vaihtaisin alaa, mutta aikuiset kylläkin.

Vierailija
4/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi lapseni eivät ole päiväkodissa. Kerran oli vuoden sain tarpeekseni ja sen jälkeen yks.hoitaja...

Vierailija
5/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ois hyvä taas muistaa että asiat ei todellakaan ole kaikkialla noin!

Meidän päiväkodissa on oikeasti asiat hyvin. Rahaa on, (vielä) aina säännöllisesti voidaan ostaa uusia leluja ja askartelutarvikkeita tms. Sijaisia saadaan (vielä) aina kun tarve on. Työporukassa mun lisäksi myöski monia muita nuoria työntekijöitä ja meidän "vanhemmatkaan" työkaverit ei oo työhönsä kyllästyneitä ja rutinoituneita (vielä) Oikeasti ja aidosti tykätään olla lasten kanssa, lapset ja vanhemmat on aivan ihanaa porukkaa! Meillä on kyllä pientä lintukoto-fiilistä meneillään, saa nähdä millon asiat muuttuu.

Vierailija
6/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle alalle kai hakeutuu hoitajiksi sellaista "sosiaalista", rempseää ja matalasti koulutettua porukkaa joka terrorisoi myös sotea-aloja juoruilullaan ja selän takana jauhamisella. Sääli niitä lastentarhanopettajia jotka ovat oikeasti koulutettuja ja päteviä.

Vierailija
7/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota samaa tapahtuu muillakin aloilla. Haukutaan toista selän takana mitta mielistellään edessä.

Vierailija
8/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut harjoittelussa päiväkodissa ja kyllä muistan tuon juoruilun. Onneksi sitä juoruilua eivät harrastaneet ihan kaikki työntekijät, useimmiten ne huonoimmin koulutetut. Miksihän näin?

Vierailija
9/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi odottaa henkilöltä, joka tekee työkseen lasten"kasvatusta"? Ei siinä paljoa älyä tarvita tai ajattelun monimuotoisuutta...

Vierailija
10/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähihoitajana, pahin harjoittelupaikkani oli päiväkoti. Työhönsä kyllästynyt henkilökunta, masentava ilmapiiri. Säälin lapsia, jotka loppuunpalaneiden , väsyneiden hoitajien kanssa ovat päivät. Itse päätin, että päiväkotiin en koskaan mene töihin. En lasten , vaan henkilökunnan takia.

Vierailija
11/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen juoruileva päiväkotitäti naapurina :( Kyttää kuin agentti, ja on jo pari kertaa tunkenut meille sillä syyllä, että on huoltomiehille asiaa. Siis molemmilla kerroilla, kun kävivät korjaamassa hanaa ja wc-pyttyä, tää rouva kiiruhti soittamaan ovikelloa ja tunki sisään, VAIKKA huoltomiehet teki meillä duunia.!!!

Kertoi pihalla mm. eräästä naisasukkaasta, jota pitää kuulema varoa, kun se viekoittelee kaikkien miehet. Että tällainen täti. Ollaan asuttu tässä vasta tovi, joten lisää varmaan tulossa....

Hyvä pointti se, että ei sentään työasioista meille tule avautumaan....

J

Vierailija
12/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin päiväkodissa pakollisessa harjoittelussa eikä siellä kyllä juoruiltu paitsi yhdestä perheestä joka toi reilun vuoden ikäisen lapsen "seittemästä viiteen" hoitoon kun niille syntyi kaksoset.  Mutta kerran perheen äiti tuli vauvojen kanssa hakemaan isompaa lasta, siihen asti isä oli hoitanut päiväkotireissut. Äiti oli todella väsyneen ja nääntyneen näköinen, näytti kuin viimeisillä voimillaan olisi kävellyt. Tuohon loppui juoruilu.

Vierailija
13/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vaihdoin alaa. T: Lto

Vierailija
14/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:06"]

Jep. Kiitäpä onneas että olit vain harjoittelussa. Minä olen lastentarhanopettaja ja joudun kuuntelemaan ihan vakkaristi kollegoiden ilkeyksiä. Ei kunnioiteta lapsia, työkavereita, pomoa tai vanhempia. Todelka epäasiallista käytöstä päivittäin, ei mitään moraalia. Kateuden, pahanpuhumisen ja piikittelyn määrä on mittaamaton. Yritä nyt sitte siellä luoda rehtiä, reilua ja oikeudenmukaista yhteisöä. Lapset ei olis ikinä syy miksi vaihtaisin alaa, mutta aikuiset kylläkin.

[/quote]

Noita sisäänpäin lämpiäviä on monessa yhteisössä. Ei pelkästään työelämässä.

Yritän päästä semmoisesta porukasta eroon, en pidä sen tyylisistä puheenaiheista.

Vierailija
15/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:58"]

Mulla on tällainen juoruileva päiväkotitäti naapurina :( Kyttää kuin agentti, ja on jo pari kertaa tunkenut meille sillä syyllä, että on huoltomiehille asiaa. Siis molemmilla kerroilla, kun kävivät korjaamassa hanaa ja wc-pyttyä, tää rouva kiiruhti soittamaan ovikelloa ja tunki sisään, VAIKKA huoltomiehet teki meillä duunia.!!!

J

[/quote]

Oikeesti? ^^

Mahtaa olla mukava naapuri :D

Vierailija
16/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:06"]Jep. Kiitäpä onneas että olit vain harjoittelussa. Minä olen lastentarhanopettaja ja joudun kuuntelemaan ihan vakkaristi kollegoiden ilkeyksiä. Ei kunnioiteta lapsia, työkavereita, pomoa tai vanhempia. Todelka epäasiallista käytöstä päivittäin, ei mitään moraalia. Kateuden, pahanpuhumisen ja piikittelyn määrä on mittaamaton. Yritä nyt sitte siellä luoda rehtiä, reilua ja oikeudenmukaista yhteisöä. Lapset ei olis ikinä syy miksi vaihtaisin alaa, mutta aikuiset kylläkin.
[/quote]
Mitä olet tehnyt asialle?

Vierailija
17/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lto:t on pahimpia arvostelijoita. Osansa saa niin lapset, vanhemmat kuin pomo ja tuökaverit. T: lähihoitaja joka miettii mitä sitä tekis isona...

Vierailija
18/18 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:58"]

J

[/quote]

Oikeesti? ^^

Mahtaa olla mukava naapuri :D

[/quote]

Oikeesti :(  Kyllä mahtaa olla, juu. Talvipakkasella hän mm. nosti lahkeensa ihan ylös ja näytti uutta tatskaansa...

Katselin ikkunasta kerran, kun hän "jututti" yhtä miestä pihassa. Miesparka nosti varmaan sen seitsemän kertaa kauppakassit maasta ylös ja yritti lähteä kotia kohti, mutta taas rouva aloitti paasauksen ja ukkoparka laski kassit, kunnes taas....Lisäksi nuoleskelee hallituksen puheenjohtajan perhettä, eli saa olla toodella varovainen tekemisissään ja sanomisissaan. Onneksi olen omissa oloissa viihtyvää tyyppiä, enkä halua sekaantua ja parjata ketään. Elelkööt kukin rauhassaan. Kokouksissa ja talkoissa käyn ja kaikkeen osallistun kyllä omalta osaltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän