Mies ehdotti, mitä mieltä ruuasta?
Mietin lounasruokaa, ja mies katseli jääkaappiin ehdottaen, että siellä olevan kotitekoisen kaalilaatikon ja einesmaksalaatikon vois paistaa keskenään. Suuttui, kun kerroin oksentavani pian. Meinasi jo tulla kunnon riita, mutta rauhoitin tilanteen ja sanoin, että av-raati saa kertoa mielipiteensä. Ja nyt ette sitten petä mua :)
Jk. Ei olla nirsoja, mutta tuo on jo liikaa.
Kommentit (22)
Tuun syömään ne jos teillä menee tappeluks
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:35"]
En sano itse ikinä mistään ruoasta, että oksentaisin sille, mutta olette varmasti toisenne ansainneet tuolla tavoin itseänne ilmaisevina.
[/quote]
Meillä on omanlaisensa huumorintaju, ja voidaan sanoa aika paljon "rankemmin" asioita, kuin jotkut fiksummat. Tuo kommentti oksentamisesta oli kyllä ihan karrikoitua läppää, jonka mies kyllä tietää. Että ihan sivuseikka nyt tässä.
Voin syödä hyvällä halulla molempia, mutta erikseen (4:n vastaus, kuten mä tekisin). Edellisen kerran mies ehdotti suurin piirtein jauhelihakastikkeen ja tonnikalan yhdistelmää, joten sieltä voi odottaa aika erikoisia ratkaisuja. Kaipasin vain mielipidettä siihen, onko nää kaksi teidän mielestä ihan todellakin ok. keskenään.
Jos on ihanaa gurmeeta tuo sekasörsseli, niin kerron sen kyllä miehelle toki, niin saa lällätellä mulle pitkin päivää. Ja en ole itse mikään kokki, joten ei ole itsensä ylentämisestäkään kyse.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:41"]
Tuun syömään ne jos teillä menee tappeluks
[/quote]
Kiitti ;D Jopas röyhistelis mies rintaansa vähintäänkin jouluun saakka :D
Kyllä ne samalle lautaselle hyvin passaa, jokainen voi sitten sotkea oman mössönsä ihan keskenänsä tai koettaa ensin lusikallisella, jos nyt tuntuu että tekisi mieli eksoottista sekoitusta laskiämpärin tapaan.
Yök.
Kaalilaatikko on hyvää.
Maksalaatikko sopii koirien ruoaksi.
Erikseen. Mies syö koiraruoan.
Minä kerran menin kaalilaatikolla ja maksalaatikolla täytettyyn kylpyammeeseen. Se tuntui hyvälle. Hieroin sitä joka puolelle ja hieroin samalla nännejäni. Lopulta masturboin ainakin kuusi kertaa. Rakastan kaalilaatikkoa ja maksalaatikkoa. Varsinkin sekaisin.
En sotkisi kaalilaatikkoon mitään muuta, varsinkaan eines maksalaatikkoa ;o. Kotona tehty kaalilaatikko on yksi parhaista makuelämyksistä nam. Yritän kuitenkin "ymmärtää" miehesi ehdotuksen. Miehet taitaa noin yleisesti ajatella, että mahassa ne kuitenkin menee sekaisin syö kaali-/maksalaatikon erikseen tai yhdessä. Anna hänen syödä ehdottamansa ruokaelämys. Makuasioista ei kanata kiistellä.
Kiitti vastauksista =D
Mies mässytti kaalilootan ja jätti mulle "koiranruuan". Tuo einesmaksal. oli vaan viikonlopuksi varattu varasafka, jos tarve vaatii, siten että syön sitä pikkasen ja loput lautasesta täytän kasviksilla ja raasteilla. Selkäsärky rajoittaa kokkaamista sen verran. Kivuttomana päivänä väsäsin tuon kaalilaatikon.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:04"]
En sotkisi kaalilaatikkoon mitään muuta, varsinkaan eines maksalaatikkoa ;o. Kotona tehty kaalilaatikko on yksi parhaista makuelämyksistä nam. Yritän kuitenkin "ymmärtää" miehesi ehdotuksen. Miehet taitaa noin yleisesti ajatella, että mahassa ne kuitenkin menee sekaisin syö kaali-/maksalaatikon erikseen tai yhdessä. Anna hänen syödä ehdottamansa ruokaelämys. Makuasioista ei kanata kiistellä.
[/quote]
Sussa on kyllä ihan mukavasti kyökkipsykologin vikaa :) Täytynee soitella Saarioisille tuosta kaalimaksalaatikko-ideasta myös, kunhan mies vielä vie kehitystyönsä loppuun. ap
Pikaista paranemista hauvan selälle! ;)
Tykkään molemmista, mutta en lähtisi sekoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:02"]Minä kerran menin kaalilaatikolla ja maksalaatikolla täytettyyn kylpyammeeseen. Se tuntui hyvälle. Hieroin sitä joka puolelle ja hieroin samalla nännejäni. Lopulta masturboin ainakin kuusi kertaa. Rakastan kaalilaatikkoa ja maksalaatikkoa. Varsinkin sekaisin.
[/quote]
Kiihotuin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:10"]
Pikaista paranemista hauvan selälle! ;)
[/quote]
Wuff, kiitosta vaan, dogi-iskiakseen ei auta edes rapsutus :D
Kahdesta oksettavasta ruoasta ei tule sekoittamalla hyvää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:17"]Kahdesta oksettavasta ruoasta ei tule sekoittamalla hyvää.
[/quote]
Ei. Niistä tulee täydellistä!
Kyllä meillä ainakin maistuis. On joskus taidettu syödäkin. Rohkeesti vaan! :)