Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä siellä Ruotsin pääministerin asunnolla tapahtui? Siivooja oli laittomasti maassa

Vierailija
09.01.2022 |

Siellä meni hälyt vahingossa päälle, ja siksikö siivooja saatiin kiinni? Vai mitä tapahtui?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin että pääministeri on ostanut siivousfirmalta siivouspalvelut.

Kyllä. Henkilö oli siis siivousfirman palveluksessa, ei suoraan pääministerin (valtioneuvoston kanslian tms.).

Luulis silti, että siivoojan taustat tarkistetaan, kun pm paskapyttyjä ja henkilökohtaisia tavaroita pääsee jynssäämään

Nimenomaan tässä se moka on käynytkin. Kiistelevät nyt siitä, kenen velvollisuus olisi ollut ne taustat tarkistaa.

Minun mielestäni tarkastus pitäisi tehdä silloin kun henkilö saapuu maahan.

Vierailija
22/25 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin SäPo hoitanut hommansa kun paperiton siivooja pääsee pääministerin kämpille duunailemaan mitä haluaapi.

Uskottavuuden vuoksi ensi viikolla odotettavissa pari korkean sisäisestä turvallisuudesta vastaavan virkamiehen eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin että pääministeri on ostanut siivousfirmalta siivouspalvelut.

Kyllä. Henkilö oli siis siivousfirman palveluksessa, ei suoraan pääministerin (valtioneuvoston kanslian tms.).

Luulis silti, että siivoojan taustat tarkistetaan, kun pm paskapyttyjä ja henkilökohtaisia tavaroita pääsee jynssäämään

Nimenomaan tässä se moka on käynytkin. Kiistelevät nyt siitä, kenen velvollisuus olisi ollut ne taustat tarkistaa.

Minun mielestäni tarkastus pitäisi tehdä silloin kun henkilö saapuu maahan.

Ai jos vaikka on saapunut maahan 1990 "turistina" ja jäänyt maahan salaa?

Vierailija
24/25 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin SäPo hoitanut hommansa kun paperiton siivooja pääsee pääministerin kämpille duunailemaan mitä haluaapi.

Uskottavuuden vuoksi ensi viikolla odotettavissa pari korkean sisäisestä turvallisuudesta vastaavan virkamiehen eroa.

Joku työnnetään bussin alle. Demareiden ohje on ettei tarkisteta mitään.

Vierailija
25/25 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että laittomia on niin paljon ettei kukaan edes älyä että siitä voi jäädä kiinni. Jos itse olisi lain rajalla touhuava niin miettisi tekojaan aika tarkkaan etukäteen. Nyt ei ole älynnyt siivooja itse, siivousfirma, tilaaja, turvallisuuspalvelu ja pm hlökunta. Jätte bra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä