Te, jotka pidätte cheerleadingia pyllyn pyörityksenä..
Tämä on cheerleadingia, ei lätkämatsipelit. Oikeat cheerleaderit eivät kannusta mitään joukkuetta.
Kommentit (12)
Ei oo tyttöä mutta en olisi antanut mennä "pyllyä" pyörittämään siiliidereigihin
Minä olen itse harrastanut cheerleadingia jo pari vuotta ja pidän sitä silti pepun pyörityksenä :D Onhan se joo rankkaakin, mutta silti.
t. 16v
Kilpacheerleading ja lätkäkannustus-tanssitytöt ovat kaksi eri asiaa. Kilpacheerleading on todella kovaa ja taitoa vaativaa kilpaurheilua, johon eivät kaikki pysty. Pukeutumissäännöt ovat todella tarkat, ja joidenkin seurojen (esim HAC, moninkertainen SM, EM- mitalisti) kisa-asuun kuuluvat hameen sijaan shortsit. Napa ei tosiaan näy kenelläkään ja koreot kaukana perseen pyörityksestä.
Niillä katsomoissa pyörivillä seksiobjekteilla ei ole mitään tekemistä koko oikean lajin kanssa. Harmi että moni niin kuvittelee...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:39"]
Ei oo tyttöä mutta en olisi antanut mennä "pyllyä" pyörittämään siiliidereigihin
[/quote] Mulla tytär harrastaa, mutta ei sekään saa mitään pyllyä pyörittää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:44"]
Minä olen itse harrastanut cheerleadingia jo pari vuotta ja pidän sitä silti pepun pyörityksenä :D Onhan se joo rankkaakin, mutta silti. t. 16v
[/quote]
In your dreams...
Lätkämatseissa tanssivien tyttöjen esitys on lähinnä moraaliton.
Oikeat cheerleaderit ovat todella taitavia ja notkeita voimistelijoita.
Sitä se on kuitenkin, vaikkei kokonaisuudessaan pelkästää sitä olisikaan.. =)
Videossa yksi tyttö pyllähti, mutta sehän oli varmaan tarkoituskin ja silleen.. taiteellista jne.. =)
Eli cheerleading muuttuu APn mielestä oikeaksi urheiluksi kun miehiä liittyy mukaan toimintaan? Just, tosi asenteellista. Herää 2015 vuoteen AP!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:34"]
Eli cheerleading muuttuu APn mielestä oikeaksi urheiluksi kun miehiä liittyy mukaan toimintaan? Just, tosi asenteellista. Herää 2015 vuoteen AP!
[/quote]
Tai sitten aloittaja tietää miesten aloittaneen koko lajin. ;)
Oikeaa urheilua se on, harrasti sitä naiset tai miehet.
Niin miehethän sen aloitti alunperin. On helppo arvostella, kun ei tiedä asioista oikeasti.