Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki kahvikalustot nykyään arvottomia?

Vierailija
09.01.2022 |

Myytävänä pilvin pimein, vaan ei taida kukaan enää ostaa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käynyt. Ei niitä isoja, eikä pienempiäkään, kokonaisuuksia kukaan enää kaipaa.

Paitsi Royal Doultoneita käsinmaalattuine talvioineen.

Vierailija
2/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta kuudella eurolla Arabia Arctican 6 hengen kahvikaluston.

Kertoo varmaan näiden arvostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Royal Dultonitkaan enää kelvata candle light dinnerille?

Vierailija
4/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun facessa johonkin vanha Arabia ryhmään, siellä myydään noita astiastoja, mutten ole kertaakaan nähnyt, että joku niitä haluaisi ostaa.

Vierailija
5/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarrat irronneet, arvoa ei ole. Herran isä, nehän voi olla vaikka halpoja kopioita.

Vierailija
6/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just ostin kirpparilta 12 hlö astiaston 15 eurolla. Ei ollut Arabiaa vaan jotain merkittömiä. Pojan rippijuhlat tulossa, sinne ostin.

Vierailija
7/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä just ostin kirpparilta 12 hlö astiaston 15 eurolla. Ei ollut Arabiaa vaan jotain merkittömiä. Pojan rippijuhlat tulossa, sinne ostin.

Juu halvemmaksi taitaa tulla kuin vuokrata.

Vierailija
8/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle omat kahvikupit ovat mittaamattoman arvokkaita. Juon niistä kahvia. En haluaisi juoda mukista tai lasista.

Vierailija
9/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä ikäluokkaa, että pidän niistä. En tiedä miten nuoremmat kattavat juhlapöydän, mutta minulla on ollut aina käyttöä kunnon kahviastiastolle. 

Vierailija
10/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli arabiaa saa halvemmalla, kuin merkittömiä?

Vierailija
11/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ne ovat taas muodissa.

Vierailija
12/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin juon kahvini ennemmin pienestä kahvikupista kuin mukista, muttei taida nuoriso enää arvostaa vanhoja kahviastioita?

Vierailija
13/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä ikäluokkaa, että pidän niistä. En tiedä miten nuoremmat kattavat juhlapöydän, mutta minulla on ollut aina käyttöä kunnon kahviastiastolle. 

Nuorilla on se yksi perussiisti kahvisetti, joka käy kaikkeen.

Vierailija
14/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun on materialistisesti yrittänyt omaisuutta kerryttää arvoastiastolla! Ei pitäis olla niin mammonan perään, vaan on ne oppirahat maksettava.

Vierailija
15/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toki tärkeät juhlat saavat juhlavamman tunnelman, kun kattaa kahvikupit, mutta oikeasti ihmiset taitavat mieluummin tykätä juoda kahvit mukista. Myös vähän rennommissa juhlissa.

Vierailija
16/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen siirtynyt taas mukista ohutreunaiseen kahvikuppiin ja tassiin. Ei jää pöytiin kahvirenkaita ja kahvi maistuu paremmalta.

Vierailija
17/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kumminkin, että kahviastiasto oli varmaan halvempi, kuin nykyiset muumimukit?

Vierailija
18/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katetaanko nykyisin juhlissa kahvipöytään mukit?

Vierailija
19/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut kahvikuppeja. Äiti käytti niitä ja ne oli jotain ällöjä halpiksia. Mummilla oli mukit. Muut sukulaiset tarjosi arabian kupeista. Itselläni on myös mukit. Löytyy kyllä 12 hengen valkoiset teema kupit. Keräsin sen 20 vuotta sitten.

Vierailija
20/53 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavaroilla oikein ole enää merkitystä, tavara kuin tavara on aina vain aineellista jotain. Ei täällä kuule kohta enää mitään tarvita , maailman meno alkaa olla nyt sillä mallilla, itse olen ainakin luopumassa kaikesta ylimääräisestä. Pidän vielä ne tavarat , joita oikeasti tarvitsee arkielämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän