IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa
Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.
Juttu alkaa näin:
"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."
Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491
Kommentit (348)
Muä jos isä olisi saanut jonkun sairauskohtauksen tuon kuvan ansiosta olisiko tytär ollut ylpeä että esitteli perversionsa
Koittakaa jo se tajuta kaikki mitä tapahtuu on osa YK Agenda 2030 projektia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla ihmisistä on kyvyttömyyttä tunnistaa sosiaalisen elämän "kirjoittamattomia" lakeja. Vaikka esimerkiksi itsetyydytys on normaalia, niin ei ole normaalia alkaa tehdä sitä julkisesti. "Mitä haittaa siitä on jos se kerran on normaalia" -jankutus on tämän oireyhtymän tunnuspiirre. Nykyään media tai asiantuntijatkaan eivät uskalla ottaa mitään korjaavaa palautetta antavaa roolia syrjintäsyytöstön yms. pelossa.
Normit muuttuvat ajan kanssa ja aiemmin epänormaaliksi koettu asia voi ajan saatossa muuttua normaaliksi. Kovin pitkän loikan eteenpäin ottavilta suhteellisuudentaju on hämärtynyt. Vain oma totuus mahtuu ajatusmaailmaan.
Se, että yksilönä uskot ja ennustat, että parin sukupolven päästä seksuaaliset parafiliat ovat sukupäivällisten leppoisa puheenaihe, ei muuta sitä tosiseikkaa, että tällä hetkellä ne eivät ole. Ei vaikka olisitkin oikeassa.
Joidenkin täytyy uskaltaa rikkoa niitä normeja, että ne muuttuvat.
Jari Sillanpää on ollut näissä asioissa suoranainen trendsetteri.
Ajattelin, että aprillipäivän juttu. Että eihän noista kahjoista lehdet lähtisi juttuja tekemään. Jotenkin eettisesti väärin sairaista ihmisistä. Avohoidon tuotoksia....
Jos olisi ollut minun tyttöni,niin ei olisi enää...En kyllä haluaisi olla tuollaisen tytön äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessä lienee erikoinen sairaus. Henkilö ei halua kasvaa aikuiseksi. Käytetään vaippoja, imetään tuttia, puhutaan ajoittain pienen lapsen äänellä jne. Surullista!!!!
No, se on identifioinut itsensä vauvaksi julkisessa mediassa. Kai sitä nyt sitten pitää kohdella vauvana.
Saahan nykyään valita itse sukupuolensakkin niin miksei sitten ikäänsä?
Kirjoitteleehan täällä av:lla se yksi vanhempi herrasmieskin, joka on identifioinut itsensä nuoreksi mieheksi.
Näin se muuten alkaa: yhdessä brittidokkarissa käsiteltiin miehiä, jotka elävät täyspäiväisesti koirina. Se alkoi siitä, että he aluksi vain "rentoutuivat" satunnaisesti leikkimällä koiraa oman kodin suojassa, mutta se juttu jäi päälle ja ovat nyt "julkikoiria".
kuvitelkaa yhteiskunta on täynnä näitä "mies-ja naisoletettuja ja "vauva-oletettuja" ja "kypsän iän nuori-oletettuja" ja erilaisia "eläin-oletettuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ari juottaa Jennalle tuttipullolla vettä tai mehua. Joskus Jenna kieltäytyy juomasta ja äksyilee eli brättäilee. Se voi johtua siitä, että Jennan vaipat ovat märät.
Ari on 50 ja Jenna 22. He eivät ole pariskunta. Heillä on niin sanottu hoivaajasuhde.
Jenna asettuu sängylle selälleen. Ari vaihtaa hänelle kuivan vaipan."
Ihan normaaliahan tuo on. Yllättävän monen kumppani äksyilee silloin, kun on pissahätä, nälkä, tai väsy.
Ei seksi suhde vaikka Jenna esittelee Arille pilluaan vai onko vaipan alla pikkuhousut? Jennan vaippa kastuu kyllä muustakin kuin kusesta kun "isi" vaihtaa vaippaa.
Ja sitten tämä aikuisiällä bongattu vara-isi pitää vielä viedä omille vanhemmille näytille? Voi miksi?
Jenna (22) haluaa kostaa isille koska hän kieltäytyi vaippajutuista ja nyt lähettelee kuvia Juhanista (49) joka on valmis myös sotkuvaippojen vaihtoon ja pepun huolelliseen pesuun.
Leijonaäiti kirjoitti:
Jos olisi ollut minun tyttöni,niin ei olisi enää...En kyllä haluaisi olla tuollaisen tytön äiti.
Voi kun minulla olisi tuollainen tytär!
Mä tietäisin hyvän leikkikaverin tolle Jennalla.
Meidän naapurissa asuu yksi "vauva" vanhan äitinsä kanssa.
Kun mä lähden aamulla töihin, se tulee usein vastaan kontaten, jokellellen ja p*askat housuissa ja välillä on pulautellutkin rappuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen, että jollain voi olla joku fetissi, mutta sitä en tajua kun muita ihmisiä pitää sotkea siihen ja pakottaa osallistumaan. Jenna voi ihan rauhassa puolestani vaippailla sydämensä kyllyydestä, mutta miksi ikääntyvien vanhempien mieltä pitää tuolla lailla järkyttää?
No ei 22-vuotiaalla vielä kovin ikääntyneitä vanhempia ole? Saattaa olla, että vanhemmat ovat riettaampia kuin Jenna itse, mutta eihän sitä omalle lapselle voi paljastaa.
Jos mun lapsi (24v.) lähettäisi tuollaisen kuvan, niin enpä muuta voisi ajatella kuin että tuli väärälle henkilölle. Jonkun nauruemojin laittaisin takaisin. Olen vasta 48-vuotias, niin ei oikein osaisi järkyttyä moisesta. Katsomani elokuvatkin ovat kamalampia kuin joku vaippakuva omasta aikuisesta lapsesta.
Et vasta vaan jo 48 vuotias ja olisit yhtä mielisairas kuin tyttäresikin jos vaippakuva ei sinua haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun kuvituskuva pitää saada palstan banneriin!
Laitoin sen juuri taustakuvaksi duunipaikan koneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun kuvituskuva pitää saada palstan banneriin!
Hahahaha on kyllä samaa matskua sen taannoisen tissiposken kanssa. Se oli yhtä hirveä kuva!
Se mutantin näköinen vauva, joka ahnaasti venytti nänniä imiessään? Oliko vielä joku kuolavana siinä :D
Olikohan pelkkää kuolaa?
Vierailija kirjoitti:
Eijumalauta, mikä villitys tämä on, että omille vanhemmille pitää kaikki perversionsa paljastaa?
Ei niitä kuulu paljastaa. Ei kukaan äiti tai isä halua tietää oman lapsensa pervoiluista. Eikä kukaan normaali lapsi halua, että hänen äitinsä tai isänsä tietäisi niistä.
Mielisairaala tosiaan. Ihan tästä syystä, että kokee tarvetta kertoa tuollaisesta vanhemmilleen. Sitä ei selitä mikään muu kuin mielen sairaus.
Jep nykynuoret on ympäripuhuttu ja aivopesty wokekulttuuriin. Mitä jos vanhemmat alkaisi tuutata omia perversioita lapsilleen? Haloo. Sairaus on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Uusi Normaali. Kaikki sairas halutaan saada hyväksyttäväksi
No ei ole uusi normaali, kuten varmaan näistä palstan reaktioistakin voi päätellä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan viiiitun sama mitä Jenna tekee, ei kiinnosta. Tiukkapipot täällä tuomitsee ja lässyttää.
Totta. Tuomitsijat on jotain estoisia uskovaisia pellejä taatusti...hehehe
En nyt tiedä. Voisin itsekin joskus ihan vaikka kokeilumielessä laittaa vaipan päälle ja ehkä jopa pissata siihen. Mutta että lähettäisin kuvan tästä vanhemmilleni? Ei. Se ei vaan ole oikein, millään tavalla.
Joidenkin täytyy uskaltaa rikkoa niitä normeja, että ne muuttuvat.