Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa

Vierailija
09.01.2022 |

Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.

Juttu alkaa näin:

"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."

Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491

Kommentit (348)

Vierailija
201/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua alkua pidemmälle. Feederismiä googletin, löytyi myös eproctophilia, jossa ihmiskehon synnyttämä haju - piereskely  - aiheuttaa seksuaalisen kiihottumisen!  Ei helvetti, mulla ei ainakaan toimisi yhtään. Lähes inhottavinta mitä tiedän on salapiereskelijät (lentokoneessa esim.) joiden sisukset ilmeisesti mätänevät.

Vierailija
202/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että ihmiset harrastaa omissa oloissaan vaikka mitä, mutten tajua miksi nykyisin eri perversiot pitää tuutata keskellä päivää kaikkien nähtäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on j u m a l a u t a tullut hulluksi.

Jenna ei ole koko maailma.

Vierailija
204/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin huolestuttavaa nykyään millaisten ihmisten kanssa täällä hengittää samaa ilmaa. Voitaisiinpa palata takaisin esim 80- tai 90-luvulle, jolloin ei pystynyt kertomaan kaikkia mieltymyksiään ympäri internetiä.

Vierailija
205/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkea yritetään normalisoida ja ymmärtää nykyään.

Koska on huomattu että kiihkoilu ja tuomitseminen ei poista tiettyjä ilmiöitä. Vaaratontahan tuommoinen fetissi on, tosin fetissit ei ole tarkoitettu vanhempien kanssa jaettavaksi.

Vierailija
206/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avoimen tuntuinen tuo Jenna. Itse en kaikista vehtaustempuistani haluaisi laittaa kuvia vaikkapa äitimuorilleni. Jotakin voi jättää salaisuudeksikin.

Vierailija
207/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa jakaa seksielämääni vanhempieni kanssa. Se tuossa melkein sairainta on.

Se nimenomaan on sairainta. Se, mitä ihmiset tekevät keskenään omasta halusta ja yhteisestä sopimuksesta ei kuulu muille, kunhan kukaan ei saa pysyviä vammoja.

Vierailija
208/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että ihmiset harrastaa omissa oloissaan vaikka mitä, mutten tajua miksi nykyisin eri perversiot pitää tuutata keskellä päivää kaikkien nähtäville.

Se ehkä auttaa sitä 1% väestöstä, jolla on joitakin perversioita tai parafilioita.

Loput 99% saavat sitten kärsiä myötähäpeästä. Tässä tosin ei ole mitään uutta, vaan tämä on oikeastaan loogista jatkumoa jo vuosia mediassa jatkuneesta trollauksesta.

Vierailija
209/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavistahvot täällä pöyristelee kun omassa elämässä hurjinta on Novan kuuntelu. Olette säälittäviä.

En  koe tarvettaa lähettää isälleni videota, jossa hänen kunnollinen mukava vävypoikansa on sitonut minut alastomana patteriin ja sanoo  "äm mä, sulta pitäis murs kata pää seinään niin opit olemaan" Mies ei ikinä se puhuisi minulle noin muuten kuin osana seksileikkiä jossa olen yleensä väkivaltaisen kidnappaajan armoilla. Mutta luulen että vanhempani tai muutkaan ihmiset eivät oikein ymmärtäisi!

Hyi v*ttu. Mietittekö te vä-ki-val-taa ihannoivat per-vot yhtään, että jotkut ihmiset ihan oikeasti joutuvat tuollaiseen vä-ki-val-ta-tilanteeseen? Ja teille se on jotain hauskaa leikkiä.

Vierailija
210/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen, että jollain voi olla joku fetissi, mutta sitä en tajua kun muita ihmisiä pitää sotkea siihen ja pakottaa osallistumaan. Jenna voi ihan rauhassa puolestani vaippailla sydämensä kyllyydestä, mutta miksi ikääntyvien vanhempien mieltä pitää tuolla lailla järkyttää?

insestisiä toiveita lapsella? Tulee mieleen vain Freudin teoriat. Minustakin Jenna voi ihan vapaasti istua vaipoissa vaikka koko loppuelämänsä ajan, mutta kyseenalaista tosiaan ottaa omia vanhempiaan siihen mukaan. Toki vanhempansa ovat jennan nähneet vaipoissa ja tutissa lapsena, mutta rajansa kaikella?

Vierailija
211/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ehkä auttaa sitä 1% väestöstä, jolla on joitakin perversioita tai parafilioita.

Loput 99% saavat sitten kärsiä myötähäpeästä. Tässä tosin ei ole mitään uutta, vaan tämä on oikeastaan loogista jatkumoa jo vuosia mediassa jatkuneesta trollauksesta.

No en minä kyllä mitenkään kärsi näistä uutisista. Tätäkin keskustelua tulin lukemaan vain siksi, että kiinnosti tietää ihmisten reaktiot. Sinänsä minulle on ihan sama jos joku tuommoista harrastaa, ja jos sen tuominen julki auttaa jotakuta niin ei ole minulta pois. Myötähäpeä? Miksi pitäisi hävetä, tämän Jennan tai varsinkaan kenenkään hänen puolestaan?

Vierailija
212/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavistahvot täällä pöyristelee kun omassa elämässä hurjinta on Novan kuuntelu. Olette säälittäviä.

En  koe tarvettaa lähettää isälleni videota, jossa hänen kunnollinen mukava vävypoikansa on sitonut minut alastomana patteriin ja sanoo  "äm mä, sulta pitäis murs kata pää seinään niin opit olemaan" Mies ei ikinä se puhuisi minulle noin muuten kuin osana seksileikkiä jossa olen yleensä väkivaltaisen kidnappaajan armoilla. Mutta luulen että vanhempani tai muutkaan ihmiset eivät oikein ymmärtäisi!

Hyi v*ttu. Mietittekö te vä-ki-val-taa ihannoivat per-vot yhtään, että jotkut ihmiset ihan oikeasti joutuvat tuollaiseen vä-ki-val-ta-tilanteeseen? Ja teille se on jotain hauskaa leikkiä.

Olen eri, mutta kerrotko millä tavalla tästä pidättäytyminen, tai ihannoimaasi puritaaniseen hyväihmistelyyn kuuluva syyllisyydentunto "ajattele niitä ihmisiä jotka ..." auttaa niitä väkivallan uhreja mitenkään?

Vierailija
213/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman sekopäistä sitä juttuja kirjoitellaan

Vierailija
214/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua alkua pidemmälle. Feederismiä googletin, löytyi myös eproctophilia, jossa ihmiskehon synnyttämä haju - piereskely  - aiheuttaa seksuaalisen kiihottumisen!  Ei helvetti, mulla ei ainakaan toimisi yhtään. Lähes inhottavinta mitä tiedän on salapiereskelijät (lentokoneessa esim.) joiden sisukset ilmeisesti mätänevät.

Olisiko vähemmän inhottavaa töräyttää niin että koko matkustamo raikaa ja koneen painerunko huutaa hoosiannaa?

Vierailija
215/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta ihan hullua. Muutenkin minusta sairasta se että joku pitää vaippoja ja vauvana olemista seksuaalisena.

Vierailija
216/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Juhani 49 kakkahousu ei sitten ilmeisesti ole mitenkään epänormaali?

Yhtä sekaisin..onneksi hän ei sentään kai vanhemmilleen asiaa mainosta, ehkä siksi Jenna vei huomion? Vaikea ymmärtää miten joku voi nauttia housuun paskomisesta. Ehkä en edes halua ymmärtää..

Vierailija
217/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvettijotkut vaipat!!! Yöök ja hyöök! Olen aina inhonnut niiden näkemistä mainoksissa, saati sitten luonnossa jos joku kersa jossain pullottavinpersein viipottaa. Onneksi ihmiset eivät enää hanki lapsia niin ainakin ne "Reetan peppu" sitä-ja-sitä mainokset ovat loppuneet.

Olen päättänyt että jos/kun tulen niin vanhaksi etten enää pysty ulosteitani hallitsemaan niin ostan laatikollisen kallista viinaa ja juon itseni hengiltä.

Vierailija
218/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvettijotkut vaipat!!! Yöök ja hyöök! Olen aina inhonnut niiden näkemistä mainoksissa, saati sitten luonnossa jos joku kersa jossain pullottavinpersein viipottaa. Onneksi ihmiset eivät enää hanki lapsia niin ainakin ne "Reetan peppu" sitä-ja-sitä mainokset ovat loppuneet.

Olen päättänyt että jos/kun tulen niin vanhaksi etten enää pysty ulosteitani hallitsemaan niin ostan laatikollisen kallista viinaa ja juon itseni hengiltä.

eivät hanki niin paljon kuin menneinä vuosina, totta, mutta nämä, jotka hankkii, niin eivät sitten osaa opettaa lapsiaan kuiviksi, mistä syystä lapset viettävät vaipoissa entistä pidempään. Muistan miten omassa nuoruuudessani kaksivuotias vaippalapsi oli harvinaisuus ja silloin kyse oli älyllisesti kehitysvammaisista tai kehitysviiveisistä lapsista, nyt pidetään ihan normaalina ettei lapsi ole kuiva vielä kolmevuotiaanakaan.

Vierailija
219/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eijumalauta, mikä villitys tämä on, että omille vanhemmille pitää kaikki perversionsa paljastaa?

Ei niitä kuulu paljastaa. Ei kukaan äiti tai isä halua tietää oman lapsensa pervoiluista. Eikä kukaan normaali lapsi halua, että hänen äitinsä tai isänsä tietäisi niistä. 

Mielisairaala tosiaan. Ihan tästä syystä, että kokee tarvetta kertoa tuollaisesta vanhemmilleen. Sitä ei selitä mikään muu kuin mielen sairaus. 

Olen valmis, vaikka lapseni ei ole kuin nippa nappa murrosiässä. Pystyn kestämään sen tiedon mikä sitten aikanaan tulee, ehkä pystyn jopa pitämään suuni kiinni. Olen varmaan surffannut liikaa nettiä. Parempi varautua jo etukäteen näihin uutisiin.

Vierailija
220/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yökötellään etc. mutta eikö kukaan ole lukenut esim. Wendy kompleksista & Peter Pan- oireyhtymästä? Mielestäni "kaikki asiat" eivät kuulu keskustelupalstoille; jos oma nuori oireilisi jollakin "erityisellä tavalla"; olisin kyllä huolesta ja murheesta turta; apua olisi kuitenkin haettava!