Mies tiiraili synnärillä hlökuntaa "sillä silmällä" - normaalia??
Menin sitten lukemaan miehen kännykkää ja löysin tekstareita, joissa kertoo kaverilleen miten synnärillä piti oikein "painaa jarrua" välillä, kun vastaan tuli niin hyvännköistä "valkotakkia." Kehotti kaveriansakin tulemaan kanttiiniin tsekkailemaan kissoja... Löysin myös viestejä raskausajaltani, joissa totesi kaverilleen minun olevan ns. kompromissinainen, joka tuskin vaihtamalla paranee, kun tarjonta Suomessa on niin huonoa yleisesti. Mieheni on siis asunut vuosia ulkomailla, mutta halusi lapsia suomalaisen kanssa. Hän on 38v., todella komea, ns. entinen pelimies, akateemisesti koulutettu ja johtotehtävissä isossa firmassa, eli ei mikään luuseri.
Arvatkaa miltä tuntui lukea noita viestejä... Meillä on hiukan yli 1 v. lapsi, ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta. Tuntuu jotenkin huijatulta, luulin että mies halusi lapsen kanssani, koska rakasti minua, mutta näköjään halusikin vain lapsen jonkun "riittävän hyvän" tapauksen kanssa (näin kuvasi minua kaverilleen viesteissään 2 vuotta sitten, kun olin raskaana).
Muutoin meillä menee ihan hyvin, eikä suhteessamme ole isompia ongelmia. En olisi uskonut miehestä mitään tuollaista ennenkuin luin ne viestit.
Kommentit (57)
Osa miehistä on vaan tollasia. Parin ex-poikaystävän kohdalla olen varma, että ne on just sellasia jotka lähtee naisten perään jopa synnärillä jos hame vähän jossain lehahtaa :D Ei kaikista miehistä ole aviomiehiksi, säälin naisia jotka yrittää niistä luotettavaa isää lapsilleen leipoa.
Ikävä ap:lle et valitsin väärin.
Paras esimerkki tähän olisi Teemu selänne. Kaikkien suomalaisnaisten unelma ja ihanneaviomies. Kuitenkin ehkä jopa eniten vaimoaan pettänyt suomalainen mies. Varmaan kiva olla kimpassa jonkun oman elämän teemuselänteen kanssa, mutta toi on sitten kääntöpuoli.
Vakiokamaa tuollaiset heitot miesten kesken, kaikki vaan ei oo niin törppöjä et jäis tosta kiinni. Useimmat pojat oppii tämän jo teininä.
"ei mikään luuseri siis" sanot, minusta kuvailit juuri luuserin huipentuma. Tosimies ei katsele hoitsuja synnärillä vaan hänen mielestään lapsensa äiti on parasta maailmassa juuri sillä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 08:56"]
Menin sitten lukemaan miehen kännykkää ja löysin tekstareita, joissa kertoo kaverilleen miten synnärillä piti oikein "painaa jarrua" välillä, kun vastaan tuli niin hyvännköistä "valkotakkia." Kehotti kaveriansakin tulemaan kanttiiniin tsekkailemaan kissoja... Löysin myös viestejä raskausajaltani, joissa totesi kaverilleen minun olevan ns. kompromissinainen, joka tuskin vaihtamalla paranee, kun tarjonta Suomessa on niin huonoa yleisesti. Mieheni on siis asunut vuosia ulkomailla, mutta halusi lapsia suomalaisen kanssa. Hän on 38v., todella komea, ns. entinen pelimies, akateemisesti koulutettu ja johtotehtävissä isossa firmassa, eli ei mikään luuseri.
Arvatkaa miltä tuntui lukea noita viestejä... Meillä on hiukan yli 1 v. lapsi, ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta. Tuntuu jotenkin huijatulta, luulin että mies halusi lapsen kanssani, koska rakasti minua, mutta näköjään halusikin vain lapsen jonkun "riittävän hyvän" tapauksen kanssa (näin kuvasi minua kaverilleen viesteissään 2 vuotta sitten, kun olin raskaana).
Muutoin meillä menee ihan hyvin, eikä suhteessamme ole isompia ongelmia. En olisi uskonut miehestä mitään tuollaista ennenkuin luin ne viestit.
[/quote] Näetkö ristiriidan?
Ensinnäkin tämä EI valitettavasti ollut provo, olisikin! Ja KYLLÄ, olen kanssanne samaa mieltä siitä, että mies on iso luuseri, jos todella edelleen ajattelee noin, kuin viesteistä voisi päätellä. Sitäkin mietin, että ehkä kyse on vaan machoilusta kaverin kanssa vanhasta tottumuksesta... Ja tosiaan väärin oli lukea puhelinta, mutta en voinut vastustaa kiusausta kun tilaisuus tuli.
Ap
Kurja juttu. Varmaan sinunkin fiilikset miestäsi kohtaan viilenivät, kun tiedät olevasi se "kompromissinainen". Mielestäni todella tökeröä käytöstä mieheltä tuijotella hoitsuja ja lääkäreitä sillä silmällä kun olet synnyttämässä. Arvelen, että miehesi tuskin on uskollinen sinulle, vaan käyttää kaikki tilaisuudet käydä vieraissa.
Onneksi mies on hyvissä hommissa niin sillä on varaa maksaa kunnon elarit :D Eli äijä mäkeen vaan, ja tilalle joku joka rakastaa ja arvostaa sinua oikeasti.
Sikamaista mieheltäsi. Esineellistää naisia, sinuna varoisin selustaa mitä vaan ikävää ylläriä sieltä voi pulpahtaa...
Varmasti vaikea tilanne. Teillä on pieniä lapsia ja teidän pitäis elää onnellisessa pikku kuplassa, mutta sit huomasitkin että mies elää teinimeiningillä ihan eri maailmassa kuin te muut sun perheessä. Ällöttää miehen ajatusmaailma.
Mietippä toisinpäin, jos mies olis saanut vaikkapa keuhkokuumeen ja olis letkuissa sairaalalla ja sä vastaavasti flirttaisit vaan mieslääkäreiden kans ja kuolaisit niiden perään!
Oletko jo jutellut miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:51"]Paras esimerkki tähän olisi Teemu selänne. Kaikkien suomalaisnaisten unelma ja ihanneaviomies. Kuitenkin ehkä jopa eniten vaimoaan pettänyt suomalainen mies. Varmaan kiva olla kimpassa jonkun oman elämän teemuselänteen kanssa, mutta toi on sitten kääntöpuoli.
[/quote]
Teemua on kyllä lehdistö suojellut
Miten menee? Puhuitko miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:45"]
Tilannepäivitystä ap!
[/quote]
No mitä tässä nyt pitäisi tapahtua? Ei ole mitään konkreettista, mistä voisin miehen konfrontata! En aio tunnustaa lukeneeni tekstiviestejä, vaikka väärin se tietenkin oli.
Mitä voin tehdä? Olen kotona lapsen kanssa, kh-tuella, eli täysin riippuvainen taloudellisesti miehestä. En voi tästä mihinkään lähteä, enkä oikeastaan edes halua. Haluaisin antaa vielä miehelle tilaisuuden kypsyä ja meidän suhteelle syventyä, en ole vielä luopunut toivosta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:21"]Huvittavaa, kuinka kaikille (paitsi yhdelle)komentoijille on ihan OK lukea toisen puhelimen viestejä ja paheksua vain sitä miestä. (varmaankin provo, mutta vastaan silti) Itselläni on erilainen viestintä puolison kuin parhaan ystäväni suuntaan. Kai sitä nyt jollekin on saatava sanoa että puoliso ei ole täydellinen ja että viehättäviä vastakkaisen sukup.edustajia liikkuu kulmilla. Naurettavaa tekopyhyyttä täällä. Mutta täähän onkin vitsi/provopalsta
[/quote]
Anteeksi mitä? Niin minullakin, mutta en ikinä sanoisi kenellekään mieheni olevan kompromissi, jos ja kun hän ei sitä ole. Ja jos on sitä mieltä niin on helvetin väärän ihmisen kanssa. Kyllä minäkin parhaalle ystävälleni tilitän asioita miehestä, mutta todellakin olen silloin sitä mieltä ja jos mielipiteeni olisi tuo niin olisihan se huolestuttavaa. Jos mieheni lukisi viestit niin ei sieltä mitään radikaalia löytyisi. Joskaan miehelläni ei ole oikeutta lukea viestejäni. Minulla sen sijaan on, koska mies on pettänyt ja näin olemme sopineet.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:51"]Paras esimerkki tähän olisi Teemu selänne. Kaikkien suomalaisnaisten unelma ja ihanneaviomies. Kuitenkin ehkä jopa eniten vaimoaan pettänyt suomalainen mies. Varmaan kiva olla kimpassa jonkun oman elämän teemuselänteen kanssa, mutta toi on sitten kääntöpuoli.
[/quote]
Teemua on kyllä lehdistö suojellut
[/quote]
Joo, vastaavat sekoilut perusjulkiksen tai urheilijan osalta olisi ollut lööppikamaa.
[/quote]
Miten niin Teemu Selänne on ihanneaviomies ja kaikkien naisten unelma? Minusta Teemusta on aina saanut julkisuudessakin itsekeskeisen säheltäjän kuvan, ja että Sirpa on ollut valmis sietämään yhtä sun toista. En ikinä huolisi Teemun kaltaista miestä saati Teemua. Yksittäisillä naisseikkailuilla ei ole revitelty julkisuudessa mutta ei niitä mielestäni ole peiteltykään tai annettu hyvän miehen kuvaa Teemusta. Todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:44"]Missäs sairaalassa Porvoolaiset käy?
[/quote]No, Porvoossa. Siellä saa porvoolaiset synnyttää lisää porvoolaisia
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:33"]Oma valintasi. Noihin piirteisiin sinäkin hänessä ihastuit. Et voi ottaa menestyvästä kovismiehestä vain kannaltasi hyviä puolia ja hylätä kannaltasi huonot. Ihmiset ovat kokonaisuuksia. [/quote] Kuulehan. Menestyvissäkin miehissä on monenlaisia. Ap:n mies olisi ehta kusipää duunarinakin, ja niitäkin löytyy. Ei ole mikään automaatti että jos miehellä on hyvä työ, hän on perhe-elämässä tuollainen luuseri.
[/quote]
niin on enkä muuta väittänytkään. mutta jos ihastut jännittävään pelimieheen niin ihan turha itkeä ettei se "vaarallisuus" olekaan ihanaa sitten lapsiperheaikana.