Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tiiraili synnärillä hlökuntaa "sillä silmällä" - normaalia??

Vierailija
03.05.2015 |

Menin sitten lukemaan miehen kännykkää ja löysin tekstareita, joissa kertoo kaverilleen miten synnärillä piti oikein "painaa jarrua" välillä, kun vastaan tuli niin hyvännköistä "valkotakkia." Kehotti kaveriansakin tulemaan kanttiiniin tsekkailemaan kissoja... Löysin myös viestejä raskausajaltani, joissa totesi kaverilleen minun olevan ns. kompromissinainen, joka tuskin vaihtamalla paranee, kun tarjonta Suomessa on niin huonoa yleisesti. Mieheni on siis asunut vuosia ulkomailla, mutta halusi lapsia suomalaisen kanssa. Hän on 38v., todella komea, ns. entinen pelimies, akateemisesti koulutettu ja johtotehtävissä isossa firmassa, eli ei mikään luuseri.

Arvatkaa miltä tuntui lukea noita viestejä... Meillä on hiukan yli 1 v. lapsi, ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta. Tuntuu jotenkin huijatulta, luulin että mies halusi lapsen kanssani, koska rakasti minua, mutta näköjään halusikin vain lapsen jonkun "riittävän hyvän" tapauksen kanssa (näin kuvasi minua kaverilleen viesteissään 2 vuotta sitten, kun olin raskaana). 

Muutoin meillä menee ihan hyvin, eikä suhteessamme ole isompia ongelmia. En olisi uskonut miehestä mitään tuollaista ennenkuin luin ne viestit.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi aika lähteä lätkimään?

Vierailija
22/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, "entinen" pelimies... Ei niistä tavoista "parannuta". Jos mies on sellainen että hänelle on helposti pillua tarjolla, niin ei siitä usein kehtaa kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa esittää kaverilleen machomiestä edelleen. Tosi törkeää kylläkin.

Vierailija
24/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä miehet on saatava aisoihin!

Vierailija
25/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada kuulla olleensa siitostamma... :-( Mies on idiootti, jos edes kaverille esittää tuollaista. Yläkoululaisten puuhaa. Mies pihalle.

Vierailija
26/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Eihän kukaan ole niin alhainen että menisi lukemaan toisen puhelimesta viestejä.

Vierailija
27/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan ON luuseri.

Vierailija
28/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani että olet lusääntynyt kusipään kanssa.

mutta joo, itse ainakin olen törmännyt sekä vilkuiluun että ihan suoraan ehdotteluun. Törpöimmät ihan siinä äidin (synnyttäjän) edessä. Myötähäpeä ja surku tulee.

Vierailija
29/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti sitten mennä tällasenki luuserimiehen kanssa jonkun lisääntymään.

Vierailija
30/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on säilyttänyt noita viestejä näin pitkään?

Vierailija
31/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:06"]

Olen pahoillani että olet lusääntynyt kusipään kanssa.

mutta joo, itse ainakin olen törmännyt sekä vilkuiluun että ihan suoraan ehdotteluun. Törpöimmät ihan siinä äidin (synnyttäjän) edessä. Myötähäpeä ja surku tulee.

[/quote]

niin ja siis synnytyssalikätilö olen

Vierailija
32/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisissa keskusteluavauksissa vedotaan aina miehen palkkaan ja asemaan? Onko iso palkka ja johtotehtävät jotenkin lieventäviä asianhaaroja? Luuserilta tuollainen tyyppi kuulostaa palkasta riippumatta.

Vierailija
33/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:10"]Miksi tällaisissa keskusteluavauksissa vedotaan aina miehen palkkaan ja asemaan? Onko iso palkka ja johtotehtävät jotenkin lieventäviä asianhaaroja? Luuserilta tuollainen tyyppi kuulostaa palkasta riippumatta.
[/quote]

Word. Kusipäitä on kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Vierailija
34/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistelethän sinäkin muita naisia?

salakuvaus levisi nettiin

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13570823#comment-79012447

Vierailija
35/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kuinka kaikille (paitsi yhdelle)komentoijille on ihan OK lukea toisen puhelimen viestejä ja paheksua vain sitä miestä. (varmaankin provo, mutta vastaan silti) Itselläni on erilainen viestintä puolison kuin parhaan ystäväni suuntaan. Kai sitä nyt jollekin on saatava sanoa että puoliso ei ole täydellinen ja että viehättäviä vastakkaisen sukup.edustajia liikkuu kulmilla. Naurettavaa tekopyhyyttä täällä. Mutta täähän onkin vitsi/provopalsta

Vierailija
36/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:21"]Huvittavaa, kuinka kaikille (paitsi yhdelle)komentoijille on ihan OK lukea toisen puhelimen viestejä ja paheksua vain sitä miestä. (varmaankin provo, mutta vastaan silti) Itselläni on erilainen viestintä puolison kuin parhaan ystäväni suuntaan. Kai sitä nyt jollekin on saatava sanoa että puoliso ei ole täydellinen ja että viehättäviä vastakkaisen sukup.edustajia liikkuu kulmilla. Naurettavaa tekopyhyyttä täällä. Mutta täähän onkin vitsi/provopalsta
[/quote]

Aika kovaa tekstiä on miehellä ollut vaimostaan ja lapsensa äidistä puhelimella... Siinä vaimon yksityisyyden rikkomus ainakin minusta hiukan kalpenee. Ei toki ole suotavaa ratsata toisen puhelinta, mutta toisaalta on tärkeää vaimon tietääkin jos mies ajattelee ja puhuu hänestä noin negatiivisesti ja epälojaalisti lähipiirilleen... Eikö sinusta?

Vierailija
37/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:21"]Huvittavaa, kuinka kaikille (paitsi yhdelle)komentoijille on ihan OK lukea toisen puhelimen viestejä ja paheksua vain sitä miestä. (varmaankin provo, mutta vastaan silti) Itselläni on erilainen viestintä puolison kuin parhaan ystäväni suuntaan. Kai sitä nyt jollekin on saatava sanoa että puoliso ei ole täydellinen ja että viehättäviä vastakkaisen sukup.edustajia liikkuu kulmilla. Naurettavaa tekopyhyyttä täällä. Mutta täähän onkin vitsi/provopalsta
[/quote]

Aika kovaa tekstiä on miehellä ollut vaimostaan ja lapsensa äidistä puhelimella... Siinä vaimon yksityisyyden rikkomus ainakin minusta hiukan kalpenee. Ei toki ole suotavaa ratsata toisen puhelinta, mutta toisaalta on tärkeää vaimon tietääkin jos mies ajattelee ja puhuu hänestä noin negatiivisesti ja epälojaalisti lähipiirilleen... Eikö sinusta?

Vierailija
38/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasi. Noihin piirteisiin sinäkin hänessä ihastuit. Et voi ottaa menestyvästä kovismiehestä vain kannaltasi hyviä puolia ja hylätä kannaltasi huonot. Ihmiset ovat kokonaisuuksia.

Vierailija
39/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:33"]Oma valintasi. Noihin piirteisiin sinäkin hänessä ihastuit. Et voi ottaa menestyvästä kovismiehestä vain kannaltasi hyviä puolia ja hylätä kannaltasi huonot. Ihmiset ovat kokonaisuuksia.
[/quote]

Kuulehan. Menestyvissäkin miehissä on monenlaisia. Ap:n mies olisi ehta kusipää duunarinakin, ja niitäkin löytyy. Ei ole mikään automaatti että jos miehellä on hyvä työ, hän on perhe-elämässä tuollainen luuseri.

Vierailija
40/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Pitäisköhän jättää mies vaan kotio kun tulee synnytyksen aika...
Miten muitten miehet on käyttäytyny synnäreillä??