Mies tiiraili synnärillä hlökuntaa "sillä silmällä" - normaalia??
Menin sitten lukemaan miehen kännykkää ja löysin tekstareita, joissa kertoo kaverilleen miten synnärillä piti oikein "painaa jarrua" välillä, kun vastaan tuli niin hyvännköistä "valkotakkia." Kehotti kaveriansakin tulemaan kanttiiniin tsekkailemaan kissoja... Löysin myös viestejä raskausajaltani, joissa totesi kaverilleen minun olevan ns. kompromissinainen, joka tuskin vaihtamalla paranee, kun tarjonta Suomessa on niin huonoa yleisesti. Mieheni on siis asunut vuosia ulkomailla, mutta halusi lapsia suomalaisen kanssa. Hän on 38v., todella komea, ns. entinen pelimies, akateemisesti koulutettu ja johtotehtävissä isossa firmassa, eli ei mikään luuseri.
Arvatkaa miltä tuntui lukea noita viestejä... Meillä on hiukan yli 1 v. lapsi, ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta. Tuntuu jotenkin huijatulta, luulin että mies halusi lapsen kanssani, koska rakasti minua, mutta näköjään halusikin vain lapsen jonkun "riittävän hyvän" tapauksen kanssa (näin kuvasi minua kaverilleen viesteissään 2 vuotta sitten, kun olin raskaana).
Muutoin meillä menee ihan hyvin, eikä suhteessamme ole isompia ongelmia. En olisi uskonut miehestä mitään tuollaista ennenkuin luin ne viestit.
Kommentit (57)
Ap täällä terve... huokaus. En ole jutellut miehen kanssa asiasta. Jos en olisi lukenut viestejä, en ikinä aavistaisi mitään. Mies on minua kohtaan erittäin rakastava ja huomaavainen (ollut koko suhteemme ajan) ja lapsemme on hänelle kaikki kaikessa. Ei käy baareissa tms. vaan todella mukavaa perhe-elämää vietämme ja meillä on kivaa yhdessä. Siksi tuntuukin vähän epätodelliselta, ikäänkuin miehellä olisi jonkinlainen kaksoispersoonallisuus tai jotain. No, ainakin hän on hyvä isä, jos ei muuta, eikä sitä ainakaan pysty feikkaamaan...
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:07"]Ap täällä terve... huokaus. En ole jutellut miehen kanssa asiasta. Jos en olisi lukenut viestejä, en ikinä aavistaisi mitään. Mies on minua kohtaan erittäin rakastava ja huomaavainen (ollut koko suhteemme ajan) ja lapsemme on hänelle kaikki kaikessa. Ei käy baareissa tms. vaan todella mukavaa perhe-elämää vietämme ja meillä on kivaa yhdessä. Siksi tuntuukin vähän epätodelliselta, ikäänkuin miehellä olisi jonkinlainen kaksoispersoonallisuus tai jotain. No, ainakin hän on hyvä isä, jos ei muuta, eikä sitä ainakaan pysty feikkaamaan...
Ap
[/quote]
Tunnen yhden vastaavan tapauksen. Työpaikalla vonkaa ainakin minua, varmaan muitakin, on vongannut jo vuosia. Yksi vähän yksinkertainen kolleega jo narahti häneen. Olen kuullut että kotona menee kuitenkin "hyvin" ja lapsia tulee lisää... Vaimolla ei ilmeisesti ole aavistustakaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:07"]
Ap täällä terve... huokaus. En ole jutellut miehen kanssa asiasta. Jos en olisi lukenut viestejä, en ikinä aavistaisi mitään. Mies on minua kohtaan erittäin rakastava ja huomaavainen (ollut koko suhteemme ajan) ja lapsemme on hänelle kaikki kaikessa. Ei käy baareissa tms. vaan todella mukavaa perhe-elämää vietämme ja meillä on kivaa yhdessä. Siksi tuntuukin vähän epätodelliselta, ikäänkuin miehellä olisi jonkinlainen kaksoispersoonallisuus tai jotain. No, ainakin hän on hyvä isä, jos ei muuta, eikä sitä ainakaan pysty feikkaamaan...
Ap
[/quote]
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään kompromissiin. Tiedän ehkä yhden miehen joka on saanut unelmiensa naisen (selvästi parempi kuin kukaan exänsä), ja sitten on muutamia joilla on ollut useita unelmatason naisia (en tiedä ovatko saaneet lopulta juuri sitä minkä halusivat eniten, mutta todella hyvän lohdutuspalkinnon kuitenkin).
Aiotko erota? Minä sinuna eroaisin. Miehesi on patologinen valehtelija. Tiedän erään tapauksen. Oli niin reilu ja kiva mies, ja vastuullinen, eli mitään ei naisen lähipiiri osannut aavistaa. Viiden vuoden jälkeen paljastui, että oli vongannut työssään koko ajan naisia, käynyt hässimässä ja vaikka minkälaista viestittelyä oli selän takana ollut. Kaksoiselämä.
No mutta hei, mä oon nykyään naimisissa synnytyslääkärini kanssa :D!
n37
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:07"]
Ap
[/quote]
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään kompromissiin. Tiedän ehkä yhden miehen joka on saanut unelmiensa naisen (selvästi parempi kuin kukaan exänsä), ja sitten on muutamia joilla on ollut useita unelmatason naisia (en tiedä ovatko saaneet lopulta juuri sitä minkä halusivat eniten, mutta todella hyvän lohdutuspalkinnon kuitenkin).
[/quote]
Ja naisista kans osa ilmeisesti. Mutta ei se avioliitto tai lapset ole _mikään_ osoitus siitä, että olisi oikeaa rakkautta tai puoliso se, jonka eniten tahtoi. Naiivia edes kuvitella moista.
Kyllä terve mies tarjonnan katsastaa, mutta on tyhmä kun jättää todisteita.
Meidän poika kun oli lastenklinikalla k7 osastolla siellä oli ihan hiton hyvännäköinen ranskalainen opiskelija nainen, sitä kun olisi päässyt sipasemaan koipeen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:53"]No mutta hei, mä oon nykyään naimisissa synnytyslääkärini kanssa :D!
n37
[/quote]
Sulla on varmaan hyvä römpsä kun sait lääkäristä miehen ja on varmasti aika monta revittyä vittua nähnyt.
Tuillainen lumppu ei miestä ansaitse joka menee lukemaan miehensä ja hänen ystävien välistä keskustelua. Hyi helvetti, oikein pohjasakkaa.
Kannattiko taas kiirehtiä sen lapsen maailmaan pykäämisen kanssa? Klassikkoesimerkki siitä, että kannattaisi odotella että sen toisen karvat paljastuvat. Nyt sulla on lapsi, jonka isälle et merkitse mitään. Huono mäihä.
En suostuisi olemaan kompromissi kenellekään. Kenkää tulisi.
Missäs sairaalassa Porvoolaiset käy?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:40"]En suostuisi olemaan kompromissi kenellekään. Kenkää tulisi.
[/quote]
Tuo oli mun mielestä tuossa pahin. Se, että hehkuttaa jotain naisia kaverilleen hyvännäköisenä on ihan peruskauraa sitä tekee miehet ja naiset eikä sitä tarvitse ottaa niin vakavasti, mutta tuo toinen asia on oikeasti loukkaavaa jne
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:51"]Paras esimerkki tähän olisi Teemu selänne. Kaikkien suomalaisnaisten unelma ja ihanneaviomies. Kuitenkin ehkä jopa eniten vaimoaan pettänyt suomalainen mies. Varmaan kiva olla kimpassa jonkun oman elämän teemuselänteen kanssa, mutta toi on sitten kääntöpuoli.
[/quote]
Teemua on kyllä lehdistö suojellut
[/quote]
Joo, vastaavat sekoilut perusjulkiksen tai urheilijan osalta olisi ollut lööppikamaa.
Ne kätilöt on iha vamppeja. Tietävät että muijat on laitoksella niin pääsevät rauhassa vehtaamaan puutteessa olevien äijien kanssa.
No alkujaan niin en olisi noin pikaiseen lähtenyt "pelimiehen" kanssa lapsia pykäämään. Odotin vähän kauemmin. 9v. yhdessä.
Voisko olla vaan kaverille esittämistä? Tuskin kai kukaan aikuinen noin typerä on aidosti.
Tilannepäivitystä ap!