Olen toisen asteen opiskelija. Ei ole rahaa ostaa kahta koronatestiä viikossa
Kommentit (45)
Oma mokasi. Mitäs synnyit köyhänä? Ainakin alapeukuista päätellen.
Ostat yhden ekaluokkalaiselta ja säästät sen jos tulee oireita. Sitten voit testata
Ostin s-marketista 19,95€ ja paketissa on 5kpl testejä. Ei ole paha hinta.
Rahanhaaskausta. Jos yhteiskunta haluaa testejä tehtävän, sen pitää myös tarjota ne kansalaisille.
Oireisena et mene kouluun ja muuten pidät niitä koulun tarjoamia maskeja, jotta opettajat pysyvät terveinä ja voivat sinua opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Rahanhaaskausta. Jos yhteiskunta haluaa testejä tehtävän, sen pitää myös tarjota ne kansalaisille.
Minä- minä- minä. Ja vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Oireisena et mene kouluun ja muuten pidät niitä koulun tarjoamia maskeja, jotta opettajat pysyvät terveinä ja voivat sinua opettaa.
Tämä👍
Mitä hittoa noilla kotitesteillä edes tekee? Eiväthän ne edes toimi...
Ei niitä itse tarvitse ostaa. Jos muka tarvii, niin sitten testaaminen on vapaaehtoista. Tosin niinhän se on muutenkin. Ei kukaan valvo teetkö kotonasi testin vai et.
Vierailija kirjoitti:
Toimii siinä mihin ne on tarkoitettu. Ja se ei ole oireettomien joukkoseulonta 2 kertaa viikossa omikronin valtakaudella.
Tiesitkö muuten, että PCR-testeissä n. 5 % tartunnoista jää havaitsematta? Kukaan ei silti ole ehdottanut, että niiden käyttö lopetettaisiin, vaikka osa negan saaneista jatkaa varmasti elämäänsä tartuttaen muita.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta tarvitsee rahaa. Myymällä sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin niin saat rahaa.
😁
Miten selviät ehkäisyn hinnasta jos vahingossa pääsisit panemaan? Pahoittelet kumppanille, että ei oo varaa panna?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti testejä haetaan kuten maskejakin jaettiin. Opiskelijalle 10 euroakin on iso raha
Muotivaatteisiin ja bilettämiseen opiskelija käyttää surutta satoja euroja viikossa mut annas olla kun pitää ostaa 4 euron koronatesti niin alkaa julmettu ulina.
Vierailija kirjoitti:
Verorahoistahan ne sitten kustannetaan, arvaatko kenen veroista?
Vierailija kirjoitti:
Kunnat (koulut) voisivat hankkia testit ja oppilaat tehdä testin koulussa kuten tiettävästi esim. Saksassa tapahtuu.
Saksajankkaaja🤢
Ei niitä tarvitse ostaa. Ja jos annetaan, ei tarvitse tehdä.
Euroopassa johon Suomikin kait kuuluu (?) jaetaan ilmaisia testejä ihmisille.
Miksi ei Suomessa toimita samoin? Me lapataan rahaa miljardikaupalla muihin maihin, mutta ei voida köyhiä suomalaisia auttaa.
Onkohan tää joku Kiurun märkä uni vai todellisuutta?