Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa pahimpia mustasukkaisuus tarinoita yms mitä tiedätte

Vierailija
02.05.2015 |

Itse olen vähän turhan mustasukkainen ja haluaisin lukea eri tarinoita, jos vaikka jollain on omakohtaista kokemusta mustasukkaisesta puolisosta tai sellaista, niin olisi kiva kuulla :) Tai kiva ja kiva, mutta jokatapauksessa.

En ole koskaan tarkastanut poikaystäväni (joo olen teini, alle 20-v) puhelinta, tai tietokonetta, mutta siihen se sit jääkin. Mahdollisuuksia on ollut useita, mutta olen pitänyt siitä kiinni, että en mene tutkimaan poikaystävän puhelinta, tai tietokonetta - ikinä. En, vaikka tiedän kummankin salasanan. Poikaystävä on itse kertonut ne, en ole stalkannut niitä :'D

Olen todella mustasukkainen. Poikaystävä tutustui pari kuukautta sitten yhteen pari vuotta minua vanhempaan tyttöön/naiseen/miksi haluattekaan kutsua sen ikäistä. Sanotaan häntä vaikka Lauraksi. Olen mustasukkainen, kun tämä Laura laittaa viestiä poikaystävälleni. Joskus he juttelevat koko yön Whatsapissa ja poikaystävä saattaa sen vuoksi nukkua seuraavana päivänä iltapäivään asti. Tarkoitan oikeasti, että juttelevat koko yön. Tyyliin kello 20-06, kun minä menen nukkumaan noin klo.22 ja herään klo.6. Ei asuta, vielä, yhdessä, joten ärsyttää, jos koko päivä menee siinä, että vain odotan poikaystävän heräävän. Busseihin muutenkin menee päälle tunti/suunta. Joskus poikaystävä on herännyt vasta sen jälkeen, kun olen illalla noin puoli yhdeksältä lähtenyt pois ja olen tullut poikaystävälle joskus kymmeneltä aamulla. Se on kuulemma vain niin kiva jutella Lauran kanssa ja ei kehtaa sanoa tälle, että menee nukkumaan tms. Ja se, että "sinulla ei ole oikeutta rajoittaa minun kavereitani".

Äh... Onneksi tämä Laura asuu noin 250km päässä. Poikaystävä on toisin nyt kesällä menossa tapaamaan Lauraa tämän kaupunkiin, kun on muutakin menoa sinne.

Haluan mustasukkaisuuteni kuntoon ennen kesää, tai pelkään tuhoavani seurustelusuhteen poikaystävän kanssa. Meillä on kohta 2-vuotispäivä.

Tämä Laura on ensimmäinen asia ja ihminen meidän suhteen aikana, joka tuo kränää meidän suhteeseen. Luotan 100% poikaystävääni (Lauraan en niinkään, mutta en ole koskaan edes sanonut sille ihmiselle "moi", tai ylipäänsä mitään), mutta pelkään tuhoavani jotain kesällä, jos ja kun poikaystävä lähtee tapaamaan Lauraa. Joko pommitan poikaystävääni viesteillä, tai sitten sanon jotain tyhmää ennen, tai jälkeen sen jutun. Olen jo nyt välillä sanonut jotain tyhmää Laurasta, vaikka koitan vähentää sitä. Vittuilua yms.

Mutta niin, nyt niitä tarinoita plz? :)

TL;DR-kommentteja odotellessa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tuolle pojalle, että se on nyt sitten se Laura tai minä! Jos valitset Lauran, se on sitten good bye!

Tunteesi ovat aivan oikeita ja realistisia ja niillä on oikea todellinen syy, ei mitään itse keksittyä skeidaa. Jos parisuhteen toinen osapuoli antaa omalla käytöksellään selvästi aihetta, siitä syntyy toiselle mustasukkaisuus. Se on ihmisen yksi luonnollinen tunne ja sen tarkoitus on kertoa, missä mennään (toinen menossa vikasuuntaan?) ja suojata omaa parisuhdetta. Joka muuta väittää, ei ymmärrä parisuhteista syvällisemmin mitään.
Eri asia on, jos ei oikeasti ole mitään aihetta olla mustasukkainen. Silloin se on sairasta.

Kaverityttöjä ja kaveripoikia voi olla, mutta niihin ei pidetä tuntitolkulla yhteyttä eikä mennä varta vasten tapaamaan eikä sanota omalle parille, että minua et rajoita. Kaikki nuo ovat jo liian pitkälle menemistä! Toinen voi pyytää toista rajaamaan jonkun vastakkaisen sukupuolen kanssa yhteyden pitoa ja jos oma parisuhde on se ykkönen, niin sitä myös pidetään silloin ykkösenä, eikä joku ulkopuolinen pääse siihen väliin! Seurustelua on sellainen, että tuntitolkulla jutellaan kahden kesken ja mennään sitten lopulta tapaamaan.

Vierailija
22/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:07"]Kokemuksella voin kertoa, että poikaystävälläsi ON tunteita Lauraa kohtaan ja siksi jaksaa kirjoitella hänen kanssaan yöt läpi. Ja jos vielä lähtee tapaamaan häntä, niin voit olla varma, ettei ole pelkkä kaveruus kyseessä. Mitä itse haluat? Haluatko olla nro 1 vai 2? [/quote] Nro1. Jos poikaystävälläni on tunteita Lauraa kohtaan, niin miksi poikaystävä on ehdottanut yhteen muuttoa nyt kesällä ja puhunut vähän kihloistakin ja hehkuttanut siitä ihan yleisesti facebookissa ja Laurallekkin? :/ Olen siis itse nähnyt, poikaystävä on näyttänyt minulle niitä viestejä. Laura myös jatkuvaan kyselee minusta ja laittoi minulle just kaveripyynnönkin. ap

[/quote]

Tuo muuttaakin asiaa. Hyväksy pyyntö ja ala pitää itse yhteyttä Lauraan, niin hänellä on muitakin kamuja kuin sun kaveris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi sukulainen, joka tekee juurikin tuota, että viestittelee/keskustelee yöt läpeensä tai pelailee, jos innostuu ja sitten nukkuu päivät. Eikä hänellä ole mitään tunteita siinä pelissä. On ollut myös sellainen, jolla ei ole ollut montaa kaveria ja nämä öiset viestittelyt on hänelle tärkeitä, vaikka ei ole ihastunut.

Mutta siinä on se ero, että on sinkku. Mielestäni ap:n poikaystävän käytös on todella epäarvostavaa.

Vierailija
24/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeältä kuulostaa

Vierailija
25/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:07"]Kokemuksella voin kertoa, että poikaystävälläsi ON tunteita Lauraa kohtaan ja siksi jaksaa kirjoitella hänen kanssaan yöt läpi. Ja jos vielä lähtee tapaamaan häntä, niin voit olla varma, ettei ole pelkkä kaveruus kyseessä. Mitä itse haluat? Haluatko olla nro 1 vai 2? [/quote] Nro1. Jos poikaystävälläni on tunteita Lauraa kohtaan, niin miksi poikaystävä on ehdottanut yhteen muuttoa nyt kesällä ja puhunut vähän kihloistakin ja hehkuttanut siitä ihan yleisesti facebookissa ja Laurallekkin? :/ Olen siis itse nähnyt, poikaystävä on näyttänyt minulle niitä viestejä. Laura myös jatkuvaan kyselee minusta ja laittoi minulle just kaveripyynnönkin. ap [/quote] Poikaystävä on menossa 250km päähän, kun tämän koko perhe on menossa sinne sukulaisiin ja Laura sattuu asumaan samassa kaupungissa. Poikaystävä on puhunut yhteenmuutosta ja kihloista jo pidempään ja oileastaan puhuu jo, että "sitten kun muutat tänne", eikä "sitten jos". Ja poikaystävä ja tämän perhe (asuvat kauvempana, mutta eivät kuitenkaan samalla suunnalla mitä Laura ja poikaystävän sukulaiset) ovat kutsuneet minut poikaystävän porukoille nyt kesällä, koska tahtoisivat esitellä minut suvulle, kun on yhdet juhlat tiedossa, minne tulee paljon poikaystävän sukua ja poikaystävä puhui siitä viimeksi ihan pari päivää sitten, eli kutsu on yhä "voimassa". Vai koitanko vain selitellä itselleni jotain? ap

[/quote]

Koitat. Noilla seikoilla ei ole mitään merkitystä. Usko kokeneen neuvoa.

Vierailija
26/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:58"]

Mä myönnän olevani nykyisestä miehestäni todella mustis. Exien kanssa en ollut. Syy on se, että mies on oikeasti todella ailahteleva ja itsekäs. Hän saattaa jättää tärkeitä asioita hoitamatta, koska tärkeämpää on koko viikonlopun kestävä ryyppyputki kavereiden kanssa ja sunnuntaina kärsitään krapulaa. Ei oikeastaan jää aikaa minulle lainkaan. Kaverit, kaverit ja kaverit... Ja tätä on lähes joka vloppu. Tuntuu, ettei arvosta minua ja haukkuu hulluksi mustasukkaiseksi ämmäksi, kun suutun ja huomauttelen asioista. Mustasukkaisuuteni ei liity oikeastaan muihin naisiin, vaan kavereihin ja ns. "minua parempaan tekemiseen". Ero on kyllä aika varmasti tulossa, kun en jaksa enää... Lupailee ummet ja lammet ja hän muuttuu ja blaablaa... Olen kuulemma liian takertuva!? Miksi hän haluaa kuitenkin seurustella kanssani ja puhuu kihloista jne., jos olen muka liian takertuva, kun haluan enemmän yhteistä aikaa ja nähdä häntä viikonloppuisin muualla, kuin krapulassa sängyn pohjalla??

[/quote]

Mustasin kohdat, jotka kuullostivat tutuilta. Mä olen ihan tajuttoman mustasukkainen myöskin miehestäni, mutta juurikin siksi etten henkisesti (olisiko oikea termi emotionaallisesti?) luota häneen. En usko olevani hänen elämässään ykkösnainen, enkä edes kakkossijallakaan ja joskus tuntuu että hän valehtelee myös itselleenkin. Mitään tekoja hän ei ole vielä tehnyt pettämisen suhteen, mutta yhdessä vaiheessa olivat kaikki merkit ilmassa. Meidän alituiset riitamme koskevat hänen käytöstään (mikä on joskus aika itsekeskeistä) ja hän syyttää minua hulluksi ja yltiöpäisen mustasukkaiseksi. Mies ihmetteli miksi viimeksi tänään kiukustuin hänelle kaksi vuotta vanhoista tapauksista, mutta syy piilee siinä, etten uskalla koskaan ottaa niitä puheeksi vaan mies vaientaa minut raivoamalla tai huutamalla. Hän puhuu minut hiljaiseksi, ja kääntää kaiken joko pois itsestään tai kääntämällä mua vastaan. Nielen kiukkuni, asia unohtuu, ennen kuin patro murtuu uudelleen. poikaystävän mukaan kyse on mun ongelmasta, johon hän ei liity millään tavalla. osittain totta, mutta tälläkin hetkellä selailen vain keskustelupalstaa koska olen niin lamaannuksissa ja haluaisin jonkinlaista selvyyttä maailmoihini.:(

Vierailija
27/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojust palauduttiin bileistä - juhlien päätähden miehen kaverit hakkas miehen veljen mustasukkaisuuttaan. Vittu mitä pellejä.

Vierailija
28/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:41"]

Ai haluat kuulla tarinoita mustasukkaisuudesta? Tässäpä yksi, ihan tositarina meidän kylältä: entinen poikaystävä tappoi tytön, jonka päiväkirjan hän oli varastanut ja tullut kirjoituksista mustasukkaiseksi. Kuristi kuoliaaksi.

[/quote]

Kerro tarkemmin!
[/quote]

Etsi netistä. Ikaalinen v. 2011.

Vierailija
29/47 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:51"]Alapeukkujen lisäksi olisi kiva kuulla myös syy alapeukkuun :)

ap
[/quote] Se että et tajua poikaystäväsi ihastuneen "Lauraan".

Vierailija
30/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on toki tarinoita, mutta lähinnä aikuisempien henkilöiden suhteista. Haluan lähinnä kommentoida sinulle, että poikaystäväsi innostus vaikuttaa ikävästi ihastumiselle... Ei kaverin kanssa yleensä pitkin öitä keskustella, vaikka nukuttaisi...ihastuksen kanssa kyllä!

Vierailija
31/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Ymmärrän sinua, ap, minäkin olen mustasukkainen, vaikka koitankin sen hyvin piilottaa. Minusta poikaystäväsi toimii väärin, enkä todellakaan hyväksyisi omalta mieheltäni tuommoista käytöstä. Siinä vaiheessa kun kaverista tulee tärkeämpi kuin omasta tyttöystävästä mennään metsään ja lujaa (siitä kielii tuo "et voi rajoittaa kavereitani" -vastaukset).

En osaa muuten auttaa. Minäkin haluaisin eroon tästä tunteesta. Lähinnä sitä on kauniiden naisten kohdalla, sillä minulle oma ulkonäköni on heikko kohta, en sattunut syntymään prinsessa ruususeksi. Jokseenkin auttaa se, että yritän pitää kroppani mahdollisimman hyvässä kunnossa, mutta naamalleen kun ei voi mitään. Minua siis ahdistavat jopa mieheni naistyökaverit, joiden kanssa hän käy lounailla ja kuskaa työmatkoja. Se jollain tavalla vähentää omaa kiinnostustani mieheen, uskon sen olevan "varomekanismi" jolla yritän henkisesti hivuttautua kauemmas miehestä, jos se pahin, pettäminen, tapahtuu enkä saisi niin paljoa siipeeni. En myöskään stalkkaa miestä enkä rajoita mitenkään. Olen kertonut mustasukkaisuudestani mutta lähinnä se näkyy ns."möksähtämisenä", mustasukkaisuustilanteessa jäädyn ihan totaalisesti, en saa sanaa suustani ja oikein vellon pahanolon tunteessa, sillä hetkellä vihaan miestäni (vaikkei ole millään tavoin miehen vika).

Ei ole ehkä mitenkään pahaa, mutta tarina muiden joukossa!

Vierailija
32/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:09"]Joo on toki tarinoita, mutta lähinnä aikuisempien henkilöiden suhteista. Haluan lähinnä kommentoida sinulle, että poikaystäväsi innostus vaikuttaa ikävästi ihastumiselle... Ei kaverin kanssa yleensä pitkin öitä keskustella, vaikka nukuttaisi...ihastuksen kanssa kyllä!
[/quote]

Nekin tarinat kyllä kiinnostavat. Kaikki ovat sanoneet tuota, mutta poikaystävä vakuuttaa, ettei hänellä ole, tai ole ollut mitään tunteita tätä tyttöä kohtaan, mutta tuo epäillys jyskyttää takaraivossa :/

Poikaystävä on sanonut, ettei pystyisi pettämään minua, tai ketään ylipäänsä. Kertoisi heti, jos on jotain kerrottavaa jne, koska poikaystävällä on itsellään todella pahoja muistoja entisestä suhteestaan. Exä teki poikaysyävälleni niin pahasti, että poikaystävän piti vaihtaa koulua yms, mutta silti meinaa pahat ajatukset iskeä päähän.

Aluksi poikaystävä oli mustasukkainen minusta, mutta nyt tilanne on toisin päin. Poikaystävällä on todella vähän kavereita. Noin kolme. Osaksi sen takia poikaystävä on nyt vähän innostunut tästä Laurasta. Ala-asteella kavereita oli 0.

Äh, kuulistanko ihan liian sinisilmäiseltä?

ap

Vierailija
33/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:21"]Hei. Ymmärrän sinua, ap, minäkin olen mustasukkainen, vaikka koitankin sen hyvin piilottaa. Minusta poikaystäväsi toimii väärin, enkä todellakaan hyväksyisi omalta mieheltäni tuommoista käytöstä. Siinä vaiheessa kun kaverista tulee tärkeämpi kuin omasta tyttöystävästä mennään metsään ja lujaa (siitä kielii tuo "et voi rajoittaa kavereitani" -vastaukset).

En osaa muuten auttaa. Minäkin haluaisin eroon tästä tunteesta. Lähinnä sitä on kauniiden naisten kohdalla, sillä minulle oma ulkonäköni on heikko kohta, en sattunut syntymään prinsessa ruususeksi. Jokseenkin auttaa se, että yritän pitää kroppani mahdollisimman hyvässä kunnossa, mutta naamalleen kun ei voi mitään. Minua siis ahdistavat jopa mieheni naistyökaverit, joiden kanssa hän käy lounailla ja kuskaa työmatkoja. Se jollain tavalla vähentää omaa kiinnostustani mieheen, uskon sen olevan "varomekanismi" jolla yritän henkisesti hivuttautua kauemmas miehestä, jos se pahin, pettäminen, tapahtuu enkä saisi niin paljoa siipeeni. En myöskään stalkkaa miestä enkä rajoita mitenkään. Olen kertonut mustasukkaisuudestani mutta lähinnä se näkyy ns."möksähtämisenä", mustasukkaisuustilanteessa jäädyn ihan totaalisesti, en saa sanaa suustani ja oikein vellon pahanolon tunteessa, sillä hetkellä vihaan miestäni (vaikkei ole millään tavoin miehen vika).

Ei ole ehkä mitenkään pahaa, mutta tarina muiden joukossa!
[/quote]

Toisaalta ymmärrän tuon "et voi rajoittaa kavereitani"-jutun, koska niin vastaisin varmaan itsekkin, jos poikaysyävä yrittäisi rajoittaa minun ja kaveripojan viestittelyä aiheetta. Jos olisi kaveripoikia, nyt ei ole. Mutta en sit tiedä olenko ihan aiheetta vähän varpaillani :/

Tuntuu jotenkin väärältä sanoa, mutta minä olen kaiketi kaunis (paljon kehuttu + minua on yritetty saada mukaan mallijuttuihin), mutta itsetunto on niin rankasti miinuksella, että pidän kaikkia itseäni kauniimpina. Tunnen ihan oikeasti olevani kouluni rumin tyttö. Mutta tuo "varomekanismi" kuulostaa tutulle. Joskus olen laittanut puhelimeni kiinni ja ajatellut, että "ihan sama, ei kiinnosta, älä laita minulle mitään viestiä, mene pois", jos tiedän poikaystäväni olevan näkemässä jotain kaveriaan (vaikka jos on syömässä ruokkiksella jonkun luokallaan olevan tytön kanssa).

Myös tuo "möksähtäminen" vaikuttaa tutulta. Joko sanon jotain tyhmää, tai sitten "vetäydyn kuoreeni" ja en sano mitään. Poikaystävä on joskus sanonut, että muutun välillä jäätävän kylmäksi. Esim. jos on sanonut jotain, mistä olen tullut mustasukkaiseksi.

ap

Vierailija
34/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen lisäksi olisi kiva kuulla myös syy alapeukkuun :)

ap

Vierailija
35/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa nyt, että ei tod. ole normaalia käytöstä viestitellä öitä läpeensä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Eikö ole nöyryyttävää istua koko päivää poikkiksen luona ja odotella että kenties heräisi? Eikö yhtään ihmetytä miksi hän ei kunnioita sinua yhtään?

Vierailija
36/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:52"]Pakko sanoa nyt, että ei tod. ole normaalia käytöstä viestitellä öitä läpeensä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Eikö ole nöyryyttävää istua koko päivää poikkiksen luona ja odotella että kenties heräisi? Eikö yhtään ihmetytä miksi hän ei kunnioita sinua yhtään?
[/quote]

On poikaystävä joskus tehnyt sitä ihan kaveripoikiensakkin kanssa. Ja pelaa joskus tietokoneella koko yön myös kaveripoikien kanssa.

Onhan se, mutten tiedä mitä tehdä asialle. Poikaystävää hävettää nukkua koko päivä, jos olen siellä.

ap

Vierailija
37/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella voin kertoa, että poikaystävälläsi ON tunteita Lauraa kohtaan ja siksi jaksaa kirjoitella hänen kanssaan yöt läpi. Ja jos vielä lähtee tapaamaan häntä, niin voit olla varma, ettei ole pelkkä kaveruus kyseessä.

Mitä itse haluat? Haluatko olla nro 1 vai 2?

Vierailija
38/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:07"]Kokemuksella voin kertoa, että poikaystävälläsi ON tunteita Lauraa kohtaan ja siksi jaksaa kirjoitella hänen kanssaan yöt läpi. Ja jos vielä lähtee tapaamaan häntä, niin voit olla varma, ettei ole pelkkä kaveruus kyseessä.

[/quote]

Nro1. Jos poikaystävälläni on tunteita Lauraa kohtaan, niin miksi poikaystävä on ehdottanut yhteen muuttoa nyt kesällä ja puhunut vähän kihloistakin ja hehkuttanut siitä ihan yleisesti facebookissa ja Laurallekkin? :/ Olen siis itse nähnyt, poikaystävä on näyttänyt minulle niitä viestejä. Laura myös jatkuvaan kyselee minusta ja laittoi minulle just kaveripyynnönkin.

ap

Vierailija
39/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu tehdä Lauran mustasukkaiseksi tai saada jotain toimintaa Lauran suunnalta. Laura haluu facessa kattoo mikä tyyppi sä oikein oot. Unohda se kundi. Oikeesti. Ei tollasta käytöstä pidä sietää.

Vierailija
40/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:07"]Kokemuksella voin kertoa, että poikaystävälläsi ON tunteita Lauraa kohtaan ja siksi jaksaa kirjoitella hänen kanssaan yöt läpi. Ja jos vielä lähtee tapaamaan häntä, niin voit olla varma, ettei ole pelkkä kaveruus kyseessä.

[/quote]

Nro1. Jos poikaystävälläni on tunteita Lauraa kohtaan, niin miksi poikaystävä on ehdottanut yhteen muuttoa nyt kesällä ja puhunut vähän kihloistakin ja hehkuttanut siitä ihan yleisesti facebookissa ja Laurallekkin? :/ Olen siis itse nähnyt, poikaystävä on näyttänyt minulle niitä viestejä. Laura myös jatkuvaan kyselee minusta ja laittoi minulle just kaveripyynnönkin.

ap
[/quote]

Poikaystävä on menossa 250km päähän, kun tämän koko perhe on menossa sinne sukulaisiin ja Laura sattuu asumaan samassa kaupungissa.

Poikaystävä on puhunut yhteenmuutosta ja kihloista jo pidempään ja oileastaan puhuu jo, että "sitten kun muutat tänne", eikä "sitten jos". Ja poikaystävä ja tämän perhe (asuvat kauvempana, mutta eivät kuitenkaan samalla suunnalla mitä Laura ja poikaystävän sukulaiset) ovat kutsuneet minut poikaystävän porukoille nyt kesällä, koska tahtoisivat esitellä minut suvulle, kun on yhdet juhlat tiedossa, minne tulee paljon poikaystävän sukua ja poikaystävä puhui siitä viimeksi ihan pari päivää sitten, eli kutsu on yhä "voimassa".

Vai koitanko vain selitellä itselleni jotain?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä